
Varustust jagub sajaga. Vist enam vähem kõik mis saada oli. Kuni kõrvalistuja turvapadjani välja. Xenon; bose .... täismäng
Huvitav millal autofirmad selliste konstruktsioonivigade eest reaalselt vastutama hakkavad,passione wrote:::itpnt::
Edasine siis ka natuke hoiatuseks kõigile GM 3.2 ja natuke vähem ka 2.2 juhtidele. Saades GM selle mootori tegelikult ajutiseks lahenduseks päris see ka Holdeni ja sõprade vigase DNA.
Tõesti väga harva aga siiski (kolmel juhul Inglismaal kokku ligi 800 mootori seast) on juhtunud selline jama.
Kuna alfa on andnud mootorile haiglaselt pika hooldusvälba siis saab halbade asjade kokku sattumisel võimalikuks järgnev lugu. Õli sinder muutub mõnusaks tökatiks ja moodustab sellise mõnusa pigilaadse kihi kõigele ja kui sõit ainult väikseid otsi enamasti siis kahjustused ei ole kaugel. Lisaks veel venib ka kett.
Kõik kolm juhtumit mis autolussos tehtud on olnud suhteliselt väikese läbisõiduga (30K-75K) ja kaks neist sinna väiksema poole. Autolusso soovitab soojalt hoolimata väikesest läbisõidust õli ja filtri oluliselt tihedamalt vahetada.
Ja minu auto puhul olid kahjustused paraku laialdased ja jäljed peal peaaegu kõigel. :duh:
Nüüd jõuame keerulisema osa juurde. Kuna tegemist on ikkagi suhteliselt haruldase mootoriga siis probleemi lahendamine on karm. pm complete engine rebuild. :butt:
Kurat küll jälle projektikas...
Return to “159/Brera/MiTo/Giulietta”