Kas on väga halb mõte madaldada kasutades ainult vedrusid + stock amordid ? Eesmärgiks pigem välimuslik pool (-30mm).
Mõttes http://shop.alfisti.net/product_info.ph ... ts_id=1354
Küll mõned ka lihtsalt relaka kättevõtmist soovitanud, kuid tundub veel kahtlasem esimesest ideest.
Madaldamine
#2kui ainult visuaalis, siis pole mingit probleemi (aus olla, ega teistmoodi madaldada ei saagi )
amordil ei ole tegelikult väga olulist vahet, kui kõrge vedru autol all on (töövahemik muutub ainult)
amordil ei ole tegelikult väga olulist vahet, kui kõrge vedru autol all on (töövahemik muutub ainult)
Tegelikult ma olen normaalne....
Madaldamine
#3Uus madaldus vedru ja vanad stock amordid kindlasti kokku ei sobi. Eibach vedru pidi originaal amordi suht kiiresti ära tapma.
Madaldamine
#4Kas siis ainult eibach sööb vana ära või yldiselt ....tiba kallim variant mis peaks ka AR-le sobima on H&R
Madaldamine
#5alfastumperi lehel on erinev valik suht korralikke komplekte.
http://www.alfastumper.com/product_info ... ts_id=2196
See on üks nendest.
Samas meie foorumis üks tegelane müüs juba coilovereid 280 euroga, iseasi kui head need on.
http://forum.4x4.ee/alfa-romeo/phpBB3/v ... 10&t=15481
http://www.alfastumper.com/product_info ... ts_id=2196
See on üks nendest.
Samas meie foorumis üks tegelane müüs juba coilovereid 280 euroga, iseasi kui head need on.
http://forum.4x4.ee/alfa-romeo/phpBB3/v ... 10&t=15481
Madaldamine
#6::itpnt::
see, kas ja mis amordi ära tapab sõltub siiski amordi seisukorrast (väsima hakkavate amortide puhul on oht muidugi oluliselt suurem-> madaldusvedruga liigub amordi tööpiirkond nii kaugele, kus amort ise varem käinud pole -> ära tapab selle siiski pigem sodi, mis tööpinna vahele läheb)
teisalt jälle-> kui teha ikka madalduse moodi madaldus (ehk siis 45mm ja rohkem), siis tavaamort hakkab jõudma selle piirini, kus tõsisem laks ratta pihta (näiteks Tallinnas praegu ringi sõites) lööb amordi juba liiga põhja
Coiloverid oleks muidugi kõige õigem variant AGA meie teede puhul on nendega üks "väike aga" (ehk siis kuna need on komplektis, siis kui "normaalolukorras" käib pauk ja vahetad välja amordipadja, siis coiloverite puhul vahetad välja kogu komplekti )
see, kas ja mis amordi ära tapab sõltub siiski amordi seisukorrast (väsima hakkavate amortide puhul on oht muidugi oluliselt suurem-> madaldusvedruga liigub amordi tööpiirkond nii kaugele, kus amort ise varem käinud pole -> ära tapab selle siiski pigem sodi, mis tööpinna vahele läheb)
teisalt jälle-> kui teha ikka madalduse moodi madaldus (ehk siis 45mm ja rohkem), siis tavaamort hakkab jõudma selle piirini, kus tõsisem laks ratta pihta (näiteks Tallinnas praegu ringi sõites) lööb amordi juba liiga põhja
Coiloverid oleks muidugi kõige õigem variant AGA meie teede puhul on nendega üks "väike aga" (ehk siis kuna need on komplektis, siis kui "normaalolukorras" käib pauk ja vahetad välja amordipadja, siis coiloverite puhul vahetad välja kogu komplekti )
Tegelikult ma olen normaalne....