Alfade Kogunemine 2013- 1

#16
Kui nüüd vähegi klapib, siis olen 156ga kohal. Aga rajale lähen ainult lastele lõbusõitu tegema. No eksole, 1.9 diisel on ju TURBO, ehk üle 2L klassis. Võite ise arvata, mitu valgusaastat ma kõigist maha jääks.
Äärmisel juhul võin krossvägoniga teha võidu, kumb rohkem kurvis õõtsub.

Tartu (või üldse lõunaosariikide) poolt minejad kolonnist poleks huvitatud?
Eelmine kord sai tehtud...alfa x2 (155+156) pluss vw.
Ja üleeelmine kord 33+166

Parem ikka kui ei midagi.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Alfade Kogunemine 2013- 1

#17
::itpnt::

kui huvilisi veel tuleb, siis võiks edaspidi teha juurde ka diislite klassi :thinking: (suur hulk Eesti Alfasid on ju diislid)

Ehk siis kas ja kui huvitav oleks üritustel jaotus:
- Alfad kuni 2,0 L
- Alfad üle 2,0 L
- diisel Alfad
- muu kraam

Idee poolest ju tegelikult on diislite veermik sama ja tünne saab sama edukalt ümber lükata 8) lihtsalt tossu tuleb rohkem :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfade Kogunemine 2013- 1

#21
eieieiei

2,2 on siiski üle 2,0 :-)

mis 1,4 turbineeritud masinaid puudutab, siis kahjuks jäävad need siiski suurde klassi (üldse mitte paha pärast aga 164TS 125kW Mito vastu... no sorry...)

siis võiks juba erikaalu peale minna :mrgreen: (kg/hj) ehk siis aeglased ja väga aeglased autod :wink:

MUIDUGI eriti hea oleks teha eraldi klassid:
Nord
Busso
16V
Boxer
Diisel
GM+ uus TBI

aga eks aeg näitab ;-)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfade Kogunemine 2013- 1

#22
ts kirjutas:mis 1,4 turbineeritud masinaid puudutab, siis kahjuks jäävad need siiski suurde klassi (üldse mitte paha pärast aga 164TS 125kW Mito vastu... no sorry...)
Aga samas turbineeritud MiTot on 1,4 ka 105hpst olemas, seega selle 1,4 mootori ulatus on väga suur. Ning eestis on ainult 1 125kw MiTo ning see ka veel speeshõl edition. Võiks äkki mainida talle seda üritust...

Ma arvan, et kõige mõistlikum oleks hetkel klassid paika jätta(vb aint diisel siis juurde lisada) ja siis kohapeal vaadata, mis jaotuse võiks teha vastavalt kohale tulnud autodele.

Kui muidu neid jaotada siis arvatavasti õiglane midagi taolist:

MiTodel
väiksem klass: 105hp, 135hp
suurem klass: 155hp, 170hp
Giulietadel
väiksem klass: 120hp
suurem klass 170hp

Ning kahtlane, et diisel Giuliettad rajale läheks, kuid üks arvatavasti on kohal ka.

Alfade Kogunemine 2013- 1

#24
aljoga kirjutas:Kui ma oma ajad klappima saan, tuleksin uustulijana ehk ka ja rebiks pisut kod. starfild`i haavu lahti oma uue ägeda 159SW-ga :) (2,4 diisel ja stardin Tartust)
Näed siis. Eks siis tuleb järgmise kuu jooksul mingeid pm-e saata või kontakte vahetada.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Alfade Kogunemine 2013- 1

#27
Ühinen eelkõnelejaga. Lisaks sõiduoskusele on ka rehvidel suur roll, masina võimsusel mitte nii väga. Päev varem on samal rajal EKBK ehk siis klassikaliste bemmide kevadine rajasõidupäev. Eelmisel kevadel EKBK rajapäeval sõitis 6 või 7 autot oma parima aja poole sekundi sisse ja nende hulgas oli nii M5 oma 230+kW, kui ka 320 92kW.
Ise lähen ka laupäeval barankat väänama ning vist ei hakka pühapäeval naise diislit joonele ajama.
147JTD

Alfade Kogunemine 2013- 1

#28
Eks kõik mõõdetud ajad saab ka üldisesse pingeritta löödud.

See mootorite järgi jaotus oleks küll huvitav, kuid liiga palju klasse tekitaks selle efekti, et igas klassis on miskine 1-3 autot ja siis pole nii väga kellegagi võrrelda?

Ma ise küll pole Rapla rajal käinud, kuid ma usun et eelpool olevad isikud teavad millest räägivad, selle põhjal võiks öelda, et võimsuse järgi liigitamise saab kahtluse alla seada...

Võib-olla on lihtsustamine ka lahendus ja teha lihtsalt Alfad ja mitte-Alfad? Ning siis saab ka igaüks ise otsustada, milliste parameetrite põhjal kellega võidu sõidetakse?

Üks võimalustest oleks ka kaalu järgi klasse sättida...

Ma ei teagi enam, arutamist vajav teema :thinking:
Viimati muutis Minimality, 22 Apr 2013, 14:10, muudetud 1 kord kokku.

Alfade Kogunemine 2013- 1

#29
:icon_hi:

mina võistlema ei tule (pole kunagi võistlemas ka käinud)- tulen lihtsalt sõitma :icon_wave: , seega mul isiklik eelistus klasside osas puudub

Rapla puhul muidugi on selles osas küll 100% õigus, et seal ei mängi võimsus ja kaal erilist rolli (rehvid ja veermik on need, mis mängivad- oma kogemus 164 lamellidega igatahes ütles, et selle auto ja nende rehvidega saab kolmanda koha vaid siis, kui sõita üksi :icon_angel: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfade Kogunemine 2013- 1

#30
Tegelikult kui ma nüüd ei eksi siis on see klassideks jaotamine pärit rohkem kiirendus" Kiirest Alfast" Ja kuna tegelikult on tõesti rada nii aeglane tehniline ja lühike siis üks klass tundub vast kõige mõistlikum plaan. ja pealegi me läheme lihtsalt sõitma rajale ja kätt proovime ja igaks juhuks võtame natuke aega ka ja tublimatele väikesed auhinnad :) 8)

Automobile bellost ka natuke:

Kui tahta oma kaunitar vaatamiseks ja hindamiseks sättida siis tuleks enne registreerida andes oma soovist teada kas foorumis või ka FB kaudu.

Kohapeal saavad kõik kohale tulnud inimesed ühe hääle(kaasaarvatud pisikesed alfistid). Hääletamiseks eraldame koha peal lipikud ja kes kõige rohkem hääli saab kuulutame Eestimaa kauneimaks Alfaks.

Lihtne
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB