Aga karv läigib ju!ts kirjutas:Kahjuks ei hinga ega liigu aga muidu on väga heas korras hobune (otse saksast, üks hobujõud jne)Minimality kirjutas:kui see mootor kõrvale jätta siis väga heas seisus Brera.
AR Brera Q4 '07 Passione
#48Küll on hea et foorumirahvas nagu alati ikka maaslamajat natuke jalaga togib muidu ei oleks nagu päris eesti värk. :icon_thumbup:
Aga nagu ennem mainitud siis nende kolme juhtumiga mis suhteliselt sarnaselt läinud on siis just väike läbisõit pika aja jooksul ja hooldusele sülitamine sellise jamani lõppkokkuvõttes viib. Lisada siis juurde veel väikesed otsad ja ilmselgelt õnnestunud õlivalik siis oleksin õnnelikum kui kellal seisaks 130K.
Aga see mootor selleks. Saksa härrad on juba sättinud Tallinna poole teele 12 kuu pikkuse garantiiga väga väga heas korras mootori ja nad saavad ka imestada austraalaste suurepärast pärandit.
Aga selle läbsõiduga on nii et praeguseks hetkeks mul täiesti ükstapuha mis ta on. Kuna põhimõtteliselt saab see auto täitsa uue elu ja eelnev orjapõlv saksa vägistajate käes võib unustusse minna.
Sellepärast olen päris rahul oma TB'le uue elu andmisga ja ta saab endale selle brera näol mõnusa talli kaaslase.
159 ongi sitaks igav auto olnud siiani ja rohkem pole neid igavaid alfasid mulle vaja Siis võiks juba Lexuse osta ju.
Mis leedu seltsimeeste imeviguritesse aja tagasikeeramisse puutub siis lasku aga käia kui see nendele midagi annab. Kena oleks muidugi üleeuroopaline andmebaas jne aga. Selles suhtes olen väga rahul olnud koostööga Pilot Motorsiga. Viimased 4 või 5 aastat on nad olnud väga usaldusväärne partner ja kogu meeskond on alati olnud väga abivalmis ja kõik on olnud väga sujuv. Nii sai seegi auto soetadu Piloti meeskonna toega ja ei plaani selles vallas mingeid muutusi ka tulevaste ostude puhul.
Aga nagu ennem mainitud siis nende kolme juhtumiga mis suhteliselt sarnaselt läinud on siis just väike läbisõit pika aja jooksul ja hooldusele sülitamine sellise jamani lõppkokkuvõttes viib. Lisada siis juurde veel väikesed otsad ja ilmselgelt õnnestunud õlivalik siis oleksin õnnelikum kui kellal seisaks 130K.
Aga see mootor selleks. Saksa härrad on juba sättinud Tallinna poole teele 12 kuu pikkuse garantiiga väga väga heas korras mootori ja nad saavad ka imestada austraalaste suurepärast pärandit.
Kui viitsid & raatsid ,saada äkki paar pildikest. Oleks päris põnev võrdlust näha.Tõmban mõni päev oma Breral ka pealmise kaane maha ja puht võrdluse mõttes vaatan üle.
Aga selle läbsõiduga on nii et praeguseks hetkeks mul täiesti ükstapuha mis ta on. Kuna põhimõtteliselt saab see auto täitsa uue elu ja eelnev orjapõlv saksa vägistajate käes võib unustusse minna.
Sellepärast olen päris rahul oma TB'le uue elu andmisga ja ta saab endale selle brera näol mõnusa talli kaaslase.
159 ongi sitaks igav auto olnud siiani ja rohkem pole neid igavaid alfasid mulle vaja Siis võiks juba Lexuse osta ju.
Mis leedu seltsimeeste imeviguritesse aja tagasikeeramisse puutub siis lasku aga käia kui see nendele midagi annab. Kena oleks muidugi üleeuroopaline andmebaas jne aga. Selles suhtes olen väga rahul olnud koostööga Pilot Motorsiga. Viimased 4 või 5 aastat on nad olnud väga usaldusväärne partner ja kogu meeskond on alati olnud väga abivalmis ja kõik on olnud väga sujuv. Nii sai seegi auto soetadu Piloti meeskonna toega ja ei plaani selles vallas mingeid muutusi ka tulevaste ostude puhul.
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB
AR Brera Q4 '07 Passione
#49Vot see on asjalik jutt :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:passione kirjutas:159 ongi sitaks igav auto olnud siiani ja rohkem pole neid igavaid alfasid mulle vaja Siis võiks juba Lexuse osta ju.
P.S. tegelikult natuke uurisin kah seda asja ja niipalju, kui aru sain, siis pole vahet mis läbisõiduga masina ostad- "sita määrde" häda painab kõiki ühtlaselt (selles suhtes oleks muidugi eriti nõme osta sellistes kätes 200 tuh sõitnud masin ja absoluutselt kõik asjad välja vahetada)
P.P.S. teise poole pealt - varsti on Sul 12 kuulise garantiiga enamvähem uhiuus Brera :icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....
AR Brera Q4 '07 Passione
#50Selline pilt siis. Tõmbasin lahtise õli lapiga pealt ära ja päris ilus pind tuli välja. Muidugi pikavälba õlid hävitavad selle mootori, 56000 peale peaks mootor nagu uus olema. Võtan soovi korral hiljem pildid maha, et ei risustaks teemat.
- Manused
-
- Foto-0003.jpg (18.63 KiB) Vaadatud 6555 korda
-
- Foto-0007.jpg (27.91 KiB) Vaadatud 6555 korda
-
- Foto-0005.jpg (19.75 KiB) Vaadatud 6555 korda
AR Brera Q4 '07 Passione
#51Tänud suured. Las nad olla siin. Ma panen võrdluseks siis mis minu esialgse mootori kaane alt paistis.
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB
AR Brera Q4 '07 Passione
#52::itpnt::
ma olen kunagi puutunud kokku masuudiga töötava katla torustikuga...
IMHO ei peaks Brera mootorisse masuuti kallama
ma olen kunagi puutunud kokku masuudiga töötava katla torustikuga...
IMHO ei peaks Brera mootorisse masuuti kallama
Tegelikult ma olen normaalne....
AR Brera Q4 '07 Passione
#54Oh see ju veel päris puhas. On hullemaid nähtud.. Näiteks siin teemas Saabifoorumis on mõned kohe alguses. Põhjused samad, liiga pikad (ülelastud) õlivahetused, kehv õli.
Tegelikult on müügiargumendinda pakutav ülipikk vahetusvälp kõigi mootorite surm. Eriti meil, kus pikki otsi ikkagi suht vähe on (pisike riik ju). Ma olen kindel et igasugune vanaematamine ja auto nunnutamine on surm autole.. pähe tuleb anda, siis kestab..
Tegelikult on müügiargumendinda pakutav ülipikk vahetusvälp kõigi mootorite surm. Eriti meil, kus pikki otsi ikkagi suht vähe on (pisike riik ju). Ma olen kindel et igasugune vanaematamine ja auto nunnutamine on surm autole.. pähe tuleb anda, siis kestab..
AR Brera Q4 '07 Passione
#55Sellised mootori pildid tuleb üles riputada teiste hirmuks! Siis teavad mis teeb kehv õli ja pikk hooldevälp.
Igatahes mulle mõjus küll enam mitte mingil juhul ei lase üle 10k õli vahetust kuigi tehas lubab 20k. Ise olöen alati kasutanud võimalikult head õli (vahest ka liiga head).
Suveks eluloom sisse ja suu kõrvuni. :icon_cop:
Igatahes mulle mõjus küll enam mitte mingil juhul ei lase üle 10k õli vahetust kuigi tehas lubab 20k. Ise olöen alati kasutanud võimalikult head õli (vahest ka liiga head).
Suveks eluloom sisse ja suu kõrvuni. :icon_cop:
AR Brera Q4 '07 Passione
#56Nii nüüd võib need õuduspildid unustada. Sakslased suutsid lõpuks delivery lõpuni viia :icon_clap: :icon_clap:
Nüüd siis jälle Piloti tublile meeskonnale lootma jäädes edasi.
Edasi siis uus sidur-väike serviss-uus veepump- väike serviss ja muud pudi padi.
Ja lõpuks ehk saabki selle auto mida tahtsin
Nüüd siis jälle Piloti tublile meeskonnale lootma jäädes edasi.
Edasi siis uus sidur-väike serviss-uus veepump- väike serviss ja muud pudi padi.
Ja lõpuks ehk saabki selle auto mida tahtsin
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB
AR Brera Q4 '07 Passione
#57ega sa vahepeal Rakveres ei käinud?
üks sinine Brera parkis mul hoovis üks hommik
Aga jõudu sulle! Ilus auto on!
üks sinine Brera parkis mul hoovis üks hommik
Aga jõudu sulle! Ilus auto on!
155, 2x166, 159 ja 75?
AR Brera Q4 '07 Passione
#59Ilma mootorita Rakverre ei pääsenud aga kätte sain lõpuks oma uue mänguasja küll :icon_clap:
Emotsioonid on laes. Igatahes on väga mõnus kõik. Nagu uus. Aga tuleb tõdeda et Pinifarinas nad oskavad hästi joonistada aga kruvikeerajaga on lood sitemad. Ei ole nii tihke kui 159. Aga vaikne on.
Ruumi ei ole. Bensukulu on keskmine kahe päevaga 17L/100le . Nagiseb siit sealt ja ühesõnaga päris halb auto. Ehk siis 100% alfa AI LAV IT Ei saa pilku eemale ja igat peegeldust vaatan et kas tõesti minu oma.
Ja kui GTV'd ja 159 vaatad iga kord vähemalt 1 korra tagasi enne kui tuppa lähed siis seda vaatad 10 ja siis tuled igaksjuhuks vaatad veel ühe korra.
Uue numbri sai ka hommikul kätte ja ülevaaatusest puhaste paberitega kenasti läbi.
Laif is guud
Emotsioonid on laes. Igatahes on väga mõnus kõik. Nagu uus. Aga tuleb tõdeda et Pinifarinas nad oskavad hästi joonistada aga kruvikeerajaga on lood sitemad. Ei ole nii tihke kui 159. Aga vaikne on.
Ruumi ei ole. Bensukulu on keskmine kahe päevaga 17L/100le . Nagiseb siit sealt ja ühesõnaga päris halb auto. Ehk siis 100% alfa AI LAV IT Ei saa pilku eemale ja igat peegeldust vaatan et kas tõesti minu oma.
Ja kui GTV'd ja 159 vaatad iga kord vähemalt 1 korra tagasi enne kui tuppa lähed siis seda vaatad 10 ja siis tuled igaksjuhuks vaatad veel ühe korra.
Uue numbri sai ka hommikul kätte ja ülevaaatusest puhaste paberitega kenasti läbi.
Laif is guud
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB