
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
#17::itpnt::
zätz sam guud baing maan...veri guud indiid
:icon_thumbup:
zätz sam guud baing maan...veri guud indiid
:icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
#18Oli küll hea ost. Õhufilter ei sobinud kahjuks, aga uus tellitud juba. Salongiõhu filtrit sellel autol ei olegi. Ülejäänud jubinad läksid omale kohale.
Uus ports jubinaid juba tellitud, aga mida pole saada on esiamortide kaitsekummid tootekoodiga 60585498
GTV omanikud, kes te olete neid vahetanud, kus saite ja kas sinna veel jäi
Või sobib sinna mõne teise auto oma. http://ricambi.alfisti.net/ müüb aga minuarust on hind päris kõrge
võrreldes samaväärsete kummidega teistele markidele mida eestist saaks.
Uus ports jubinaid juba tellitud, aga mida pole saada on esiamortide kaitsekummid tootekoodiga 60585498
GTV omanikud, kes te olete neid vahetanud, kus saite ja kas sinna veel jäi

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
#19http://www.ebay.de/itm/Staubschutz-VA-A ... _500wt_927
Siit saab natuke odavama hinnaga. Kusjuures saksast leiab päris palju kila kola 916 jaoks kuna sinna neid müüdi päris palju.
Siit saab natuke odavama hinnaga. Kusjuures saksast leiab päris palju kila kola 916 jaoks kuna sinna neid müüdi päris palju.
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
#20kahjuks on kõik .de lõpuga poed mitte inglisekeelseks põõratavad ja saksakeel ei saanud koolis 3 aastaga selgeks
nii võib hinge maha müüa, kui google translate kasutada 


Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
#21Mul on nüüd laual järgnevad asjad, küsimus: Kas neid on üldse võimalik hea või halvaga omavahel kokku sobitada?


Juhendit ei ole välja guugeldanud, kaasas varrastega ei olnud. Kas kellelgi on veel originaallahendus säilinud? Kui palju erinevad nö originaal kojameheraamid pildil olevatest? Minu talupojamõistus sellest üle ei käi kuidas need omavahel kokku võiks minna. Järsku keegi on lahke ja saab oma kokkupandud lahendusest pildi teha


Juhendit ei ole välja guugeldanud, kaasas varrastega ei olnud. Kas kellelgi on veel originaallahendus säilinud? Kui palju erinevad nö originaal kojameheraamid pildil olevatest? Minu talupojamõistus sellest üle ei käi kuidas need omavahel kokku võiks minna. Järsku keegi on lahke ja saab oma kokkupandud lahendusest pildi teha

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
#22Mis seal siis rasket on? Düüsi sirge ots läheb voolikusse, kõveram jääb klaasipeale pritsima. Düüs läheb siis kojamehe "peale" (kojamees--> düüs--> katus...paremini ei oska seletada). Et pestes kastaks ennem ikka klaasi eest märjaks, mitte ei nühiks alguses kuiva kojamehega. Düüs läheb klambri kitsamas avast läbi. Laiema surud lihtsalt siis kojamehe külge.
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
#23Jah, sirge ots läheb voolikusse, seda on näha veel olemasolevalt ka. Aga praegune on väänatud plast grippidega kojamehe varre külge ja ära "poodud". Teine on üldse puudu ja pandud läbipaistev voolik mis on samuti gripiga kinni poodud. Seega vaadata pole millegi pealt.
Hoidsin neid asju käes 15 minutit ja sättisin kokku. Ainuke, mis sobis kojamehe raami peale oli see neljast klambrist äärmised lühemad, sellesse kolmnurksesse osasse mahuks siis düüs. Aga need keskmised pikemad, neid ei osanud millegi külge kinnitada. Düüs peabki selle ühe klambriga kinni jääma ja loksuma seal sees? Tihkelt fikseeritult ta ei jäänud.
No ei ole lihtne
Hoidsin neid asju käes 15 minutit ja sättisin kokku. Ainuke, mis sobis kojamehe raami peale oli see neljast klambrist äärmised lühemad, sellesse kolmnurksesse osasse mahuks siis düüs. Aga need keskmised pikemad, neid ei osanud millegi külge kinnitada. Düüs peabki selle ühe klambriga kinni jääma ja loksuma seal sees? Tihkelt fikseeritult ta ei jäänud.
No ei ole lihtne

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
#24metz wrote:No ei ole lihtne
Kui oleks lihtne, siis poleks ju lõbus

Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
#25Õige ta ole. Aga läksid siis Championi kojamehed 55 ja 51. Nende külge pihustid esialgu ühe klambriga. Teine kaasas olnud klamber ei kinnitu mitte kuidagi nende kojameeste raamile. Aga püsivad. Lähemalt uurides aga selgus, et juhipoolne pesusüsteme on tervenisti ära reostatud. Vaja uus must voolik, ning ka ühenduskoht paneelis, mis on samuti asendatud ja sulatatud kokku. Peab vee kinni, aga kole on, kaugelt vaadates jääb kapote alla.
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
#26Saabus ports juhtmeid, ehk näeb ära, mis turvapadjal viga
Teine ports jubinaid ootab samuti külge kruvimist:
(Pikem õhufilter, käsipiduritrossid, veovõllikaisekumm, õõtsad. Mõlemad õõtsad ei mahtunud pildile, teine on karbis peidus)
2. mai seisuga on välja aetud originaalmõõdus (205/50 R16 87Y) "Pirelli Pzero nero" rehvid
Nüüd veel vaja leida kes veljed korda teeks, kuna pikkisilmi oodatud velg leidis omale koha teise auto all.





2. mai seisuga on välja aetud originaalmõõdus (205/50 R16 87Y) "Pirelli Pzero nero" rehvid



Last edited by metz on 03 May 2013, 19:09, edited 1 time in total.
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
#27Värsked veljed ja värviparandustega poleeritud kere. Suvi võib pihta hakata...


Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
#28Kus see kopra smail nüüd on...peab vist soovituste teemasse postitama.
Igatahes
ise sain ka just nädal tagasi velgede restauratsiooniga ühelepoole.
Uue velje look on väga korralik!
Igatahes

Uue velje look on väga korralik!
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz
#30risustame teiste teemat, aga pean uurima,Slicer wrote:Päris kena teine
Posti kirjutamise aeg - kas enne magama minekut või peale ärkamist?