Õlituli vilgub

#1
Uhasin eile Pärnust Ristile, natuke linnast eemal hakkas vilkuma õlituli. Üsnagi kaootiliselt, tühikäigul kustus ära, kiirendades tekkis taas. Õlitase normis, kuskilt ei leki. Tagasiteel kustus taas ära. Millele see viidata võib ? :crazy: Elektroonikajamps ?
Alfas are for nice people...

Re: Õlituli vilgub

#3
Mootor hetkel töötab natuke ebaühtlaselt küll aga siin asi pigem küünaldes ma arvan. Enne ülevaatust diagnost ei tee paha.
Ja kässari tuli põles mu näiteks külmakraadidega lihtsalt niisama :D
Alfas are for nice people...

Re: Õlituli vilgub

#7
Kõige tõenäolisem ikkagi anduri viga, kui oleks õlipump või tihend siis ei tohiks tühikäigul õlirõhk tõusta. Kui tase normis ei saa olla ka varianti, et õli liigub kiirendades nii, et pump ei ulatu võtma. See ka suhteliselt võimatu, et kõvema imemisega pööretel tõmbab mingi sodi, ette kusagile.
Võimalus näiteks see, et juhe kuskilt kehva ühendusega või pinges, kiirendades, mootori liikudes ühendus katkeb ja tühikäigul taastub.
159 2.4 JTDm:
Image

Re: Õlituli vilgub

#8
:think:

step 1- õlirõhuanduri klemm ja pistik puhtaks
step 2- rõhk ära mõõta
step 3- armatuur lahti ja klemmid puhtaks

Üldiselt nende sümptomitega avaldub siiski pigem massirahutus (kui probleem oleKS õlitusega, siis oleKSid Sa juba tee ääres-> 16V TS mootorid on kurikuulsad selles osas, et kui juba õlituli põlema läheb on Sul sisuliselt mootor läinud) ;)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Õlituli vilgub

#9
Tänahommikune diagnostika viga ei näidanud, selle järgi on kõik okei.
Õli on normis, seega äkki ikkagi jupsib õlirõhu andur. Seda naasklit aga hetkel üles ei leidnudki. Oskate aidata, kus ta täpselt asub ?
Kui see nüüd tagant ära tõmmates põlema jääb on asi selge ja lihtne - andur. Kui ei, siis on jällegi küsimärk. :think:
Alfas are for nice people...

Re: Õlituli vilgub

#10
:hi:

andurilt juhtme eemaldamine jätab igal juhul tule põlema :think: andur on rõhuga suletava kontakti tüüpi (ehk siis, kui rõhk kaob, tuleb klemm lahti ja mass kaob ära, kui surve on olemas, siis on klemm kinni ja mass on olemas. Tuli läheb põlema sel hetkel, kui mass kadunud on- ehk siis... pole massi, pole õlituld)

eeldades, et kõne all on 2,0 16V 156, siis võiks andurit otsida ploki altservast õlifiltri kõrvalt (kuskilt on meeles, et rõhku mõõdetakse filtri sisendi pealt)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Õlituli vilgub

#12
Jan1 wrote:Võtad õhulõdviku ülevalt lahti ja ajad käe starteri pealt ning ploki keskel on väike jupats. Aku vist segab ka vähe.
pagan ... :oops: CF2 mootor ju... :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....