Autost sai suhtleliselt kõrini ja päeva pealt sai uus masin ostetud.
remontima sai hakkatud käigukasti mis lihtsalt fooritagant vaiselt ära sõites lendas laiali,pool käigukasti korpust oli asfaltil laiali.
Jannolt sain vähesõitnud autolt uue kasti,kui õigesti mäletan siis tuli kast 2004 aasta auto alt millel oli ls 70000.Kindluse mõttes sai see lahti võetud ja tuli välja et see ka vajas pisult remonti/hooldust.
Vaikselt enne kasti probleemi olin juba täheldanud et mootor on liiga palju õli võtma hakkanud,survet üle mõõtetud ja pilt oli selge et tuleb ka mootor üle käija.Mootor sai lõppuks ülemise otsa remonti,uued rihmad,küünlad,variaator jms.
Huvi hakkas vaikselt enne 2013 aasta suve tagasi tekkima auto vastu ja nii peale aastat masin uuesti sõitma sai.Päris tore tunne oli

vahepeal käis ka mõtteid läbi 3 liitrine mootor vahele panna ja just samal ajal ka keegi ehitas sellise tehnikaga masinat eestis.Peale mõningasi suhtlusi ja mõtlemist see asi ainult mõtteks jäi.Asi oleks liiga kalliks läinud ja arvestades sellega et Gta oleks selle raha eest sakasat ära toonud juba.
Peale suurt remonti olen veel vähe remontinud veermiku,kuigi siin soomes elades ei saa väga aru veermiku seisukorras.Tuled laevalt maha tallinna ja terve auto hakkab kolisema,teede olukord on ikka katastroofiline.
Õhukulu lugejaid läheb ka korralikult,ikka aastas üks.ei tea põhjust miks nad nii kiiresti läbi lähevad.Sai huvi pärast ka korra tellitud mingi odavama otsa lugeja,sellega töötas auto veel sittemini kui katkise boschi lugejaga.
Nüüd viimased kaks suve siis sõitnud masinaga c.4000km. Suurem jagu aega kahjuks seisab ja seismine just Alfat paremaks ei tee
Mingiaeg tagasi otsustasin ka vähe interioori värskendata.Sai peatugedesse paigaltatud lcd ekraanid. Meeletu töö kuna ,156 peab peatoe kätte saamiseks terve ülemsie istme osa laiali lammutama,turvapatjad ära ja nahk maha.Ühe istmega läks pea 6 tundi. igakshujuks tellisin ka ebayst paari samasuguseid tugesi kui midagi olek valesti läinud.
Vähekene sai ka suvel ebayst tavaari tellitud,uued alfa embleemid ette ja taha,uued tagatuled,alfaromeo logodega jalamattid,samasuguse värvi tikkandiga nagu istmed.sammuti originaal naha värvi käigukangi ja käsipiduri katte kottid millel keskelt jookseb läbi itaalia lipp.viimased asjad siis tulid Milanost mingist käsitöö kojast.Hind oli ka soolane aga asjad seda väärt.Peaks mõne pilti tegema ja siia ka lisama.
Hetkel siis masin talvepuhkusel,kui otsustan auto veel endale jätta siis hakkan varsti uusi velgi ostima ja peaks ka coilid ära tellima.