Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#92
Vahelduseks tore üllatus kui nii öelda saab... Suure hurraaga läks süüteküünalde vahetuseks aga mis selgus?! Küünlad ujuvad õlis :o piibujuhtmed ka juba ära pudisenud. Mõtlesin, et miks mootor viimasel ajal (eriti külmalt) puterdab. :D Nüüd peab siis ka klapikambrikaane tihendi välja vahetama (teisipäeval läheb vahetuseks). Tellisin ka kohe sisse-ja väljalaske kollektori tihendid ära.

Üllatusena tuli ka purunenud vasakpoolne käsipiduri tross. Tundus, et kuhugi taha kinni jäänud. See läheb ka ühtlasi vahetusse.
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#93
Uued süüteküünlad nüüd peal ja mootor töötab ka hulga ühtlasemalt ja paremini. Küünlad olid täiesti läbi põlenud ka juba ning üks neist ka täiesti lahti! :shock:
Käsipiduritross ka vahetatud.

Aga klapikambrikaane tihendiga tekkis probleem... Ei sobi absoluutselt, tihend peaks olema nn süvistatud aga uus ei ole!? Kaane vahed ja servad olid ka kõik silikooni täis mäkerdatud, õudne! :crazy: sellest ka küsimus suurele ringile??? Kas see uus tihend on lihtsalt praak vms või on tihendeid mitut varianti??? Või on sobitatud mingi teise 2.0 kaas?

Image
See mis vanast tihendist alles jäi...
Image
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#96
Faif wrote:Hetkel kindlat koodi ei oska öelda aga Payeni toodang on küll.

Edit: tihendilt leian koodi HL700
See tihend sulle ei sobi. See on vanemate TS mootori oma millel on alumiiniumist klapikambri kaas. Vaata neid numbreid mis ma kirja panin.

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#98
Tellisin uue kaane tihendi ja see kord täitsa õige :thumbup: neljapäeval tegin vahetuse ka ära. Üks asi nimekirjast jälle tehtud ;)

Et ikka igav ei hakkaks, otsustasin lõpuks spidoka bloki ka korda teha.... Siiani oli mul 3liitrise blokk, mis muidu sobis aga tahhomeeter näitas aia teibaid :D tegin kahest ühe sobiva... Vahetasin ära kellad, mustad hõbedaste vastu ja ka paar mikroblokki nn remonditud.
Image
Hea tegevus filmi vaatamise kõrvale :D
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#99
Ilus vaadata...
Image
Lõpuks jõudis kohale ka kaua oodatud saadetis, nimelt siis uued vedrud, FK madaldusvedrud 40-45mm. Nüüd saab koos vedrudega ka amordid alla panna( vanad ikka täiesti läbi juba, nagu vedruvankriga sõidaks).
Image
Otsisin pikalt ka korralikke flantse velgedele aga tulutult... Eestist saaks ainult universaalseid ja mujalt ikka üle mõistuse kallid. Rääkisin tuttava treialiga ning ei ole probleem need ise teha. Järgmine nädal peaks ka need valmis saama ja siis saab suve veljed alla panna. 8-)
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#100
Täna sain flantsid kätte ja panin ka kohe veljed alla. Esimesed flantsid on 15mm ja tagumised 20mm paksud. Treimis tööga olen väga rahul, uskumatult hästi tehtud.
Image
Image
Image
Enne
Image
Pärast
Image
Image
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#102
Hetkel pole veel käinud... Aga taga pole raskust ka olnud. Järgmine nädal saab lõpuks uued amordid ja vedrud alla siis ehk see mure ka kaob, sest jäikust peaks lisanduma oma jagu.

Aga kui hakkab koopasse käima siis tuleb lihtsalt tagaluugile silt panna... "No fat chicks!" :mrgreen:
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#105
Selle nädalaga võib amortide ja madaldusvedrude saaga lukku panna :D vanade amortide kätte saamine oli küll ikka paras tripper... Kuradid olid nii kinni roostetanud. Aga nüüd see mure unustatud vähemalt. Autoga sõita on igatahes väga mõnus, ei ole nagu lehtvedrudega puuküna! :mrgreen:

Amordid said sellised tagasihoidlikud ehk Sachs Super Touring. Peaksid olema mõeldud sportvedrustusega masinale aga noooh jah... Aga vähemalt on uus amort! :D
Image
Image
Nüüd saab teiste teemadega tegelema hakata.. ;)
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D