Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram

#47
piktor kirjutas:Tervitused jälle,

Mitu liitrit vett on merre voolanud, ning GT seigad jätkuvad.
Täna sain auto Tig Worxist kätte, ning süüde on nüüd paigas, kuid piirajat ei tule ikka ette. 6900rpm ja undab. Konsulteerisin kohaliku diagnostika mehe Albert Särjega, ning kahtlustasime Vanost.
Temal aparatuuri pole, millega saaks teada, kas vanos töötab või mitte, kuid vist peaksin TRK-sse pöörduma, saab muud vead ka teada ehk.

terv. Tõnu

Ei saanud aru süüde paika keeramisest. Mõtled äkki hammasrihma paika panemist? Minu mälu jargi piiraja oli 7000rmp juures. Variaator ei ole mite kuidagi seotud piirajaga.

Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram

#48
piktor kirjutas:Arvan, et TIG Worxi Kristjan on ainuke, kes Viljandis Alfadest ja nende hingeelust jagab, enne paluks oma väited endale hoida teiste inimeste suhtes!
Ja mis kuradi puhuri juttu sa ajad?
Mitte tilligi ei saa aru.
Aga sa ise oled mõned lehed tagasi maininud et mõtled puhurist et rohkem võimu saada :?
Minule jäi ka pisut arusaamatuks et kuidas sellel mootoril süüdet keeratakse ??
Ma arvan et kui sa natuke rohkem infot jagaksid antud olukorra kohta siis saaks foorumi rahvas sind kindlasti õigele teele juhatada.
Mis hetkel antud olukord tekkis et ta ei lähe enam piirajasse ja kas mingeid veateateid ka ette lööb.
Kas rihmavahetusega said nukad ikka pakkudega fikseeritud.
Kas muidu töötab igapäevaselt probleemivabalt ja küsimus on ainult max. pööretes ?

Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram

#49
No kui ma mainisin, siis see ei tähenda, et ma seda teeksin...
Rihmavahetusega oli pandud pilotis rihm valesti peale, kui mina Lasin Tig Worxis teha, siis läks samamoodi peale, kuna pukke polnud. Nüüd kus ostsin nukapukid, tuli välja, et oli 2 hammast valesti mis põhjustas hilisema süüte.
See mootor polegi piirajasse käinud, sellepärast kahtlustasin, et Vanos ei tööta.
Ainuke veateade on hetkel kõrvalistuja airbag, see on tingitud nõrgast stardivoolust. Kõik muu on korras. Tegemist hetkel siiski mehaanilise poole veaga, aga ei oska kuskilt otsida, võib olla peabki nii tuim loom olema...
Kas katid võivad nii umbes olla?

Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram

#51
Kristop kirjutas:Kas sinu mainitud 6900 pöördeni läheb ilusti ja siis rohkem edasi ei roni või hakkab juba varem venima. Kui juba allpool hakkab kinni pooma siis võib küll katiga probleeme olla. Seda tegelt ju suht lihtne tuvastada ja viga eemaldada.
Sellel mootoril on katid kohe peale väljalaskekollektorit, nii et nii lihtsat ei ole seal midagi...

Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram

#52
alfaman kirjutas:
Kristop kirjutas:Kas sinu mainitud 6900 pöördeni läheb ilusti ja siis rohkem edasi ei roni või hakkab juba varem venima. Kui juba allpool hakkab kinni pooma siis võib küll katiga probleeme olla. Seda tegelt ju suht lihtne tuvastada ja viga eemaldada.
Sellel mootoril on katid kohe peale väljalaskekollektorit, nii et nii lihtsat ei ole seal midagi...
Küsin vastu et mis seal siis keerulist on :think:

Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram

#53
Ei alt veab ilusti, lõppu ei tule, 6900 ja kõik, tegelt peaks piiraja tulema, aga piirajat ei tule.
sellel on muideks 3 katti, 2 ees ja 1 keskel. Keskmise pidin niikuinii ära võtma alt ja sirge toru asemele panema, kuid esimeste hinnad on ikka päris kirved... :crazy:

Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram

#56
Kristop kirjutas:
alfaman kirjutas:
Kristop kirjutas:Kas sinu mainitud 6900 pöördeni läheb ilusti ja siis rohkem edasi ei roni või hakkab juba varem venima. Kui juba allpool hakkab kinni pooma siis võib küll katiga probleeme olla. Seda tegelt ju suht lihtne tuvastada ja viga eemaldada.
Sellel mootoril on katid kohe peale väljalaskekollektorit, nii et nii lihtsat ei ole seal midagi...
Küsin vastu et mis seal siis keerulist on :think:
Üldiselt ei ole midagi rasket, kuid aega nõutev. Eriti kui mutrid elusalt lahti ei tule. :twisted:
piktor kirjutas:Ennist lugesin, et esimesi just ei tohi ära võtta, tagumise võib. sealt pidi tulema päris märgatav jõu kasv ka.
Üldiselt on nii, et ülemised ummistavad alumist kui hakkavad lagunema.

Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram

#58
Ahhoi,
pole tükk aega mahti saanud siia midagi kirjutada, aga autot näeb nüüd Tallinnas.
Eile sain kätte alumised õõtsad ja mootori puksi. Lähiajal peaks ära vahetama. Rohkem plaane pole olnud, esituled peaks kas siis üle poleerima või uued ostma, hea odav lõbu.
Eile õhtul avastasin, et udutuled mängivad lolli minuga. Nimelt ei taha nad põleda siis kui mina seda tahan. Mitte et ma udutule fänn olen, aga tore oleks kui nad töötaksid siis kui tahan. Eile õhtul töötasid ja kui täna tööle läksin, siis ei töödanud enam. Oleks siis, et üks ei tööta, aga mõlemad on kustunud.
peab hakkama viga otsima...