 
 ma igaks juhuks veel ei ütle midagi juulikuu kohta
 
 hetke ajagraafik ei näe ette Itaaliat (Holland- maybe...)
 
  
 33 saab ju lähemalt ka, kui Itaaliast, vaata mobile.eezakalwe wrote:Ungh...
See kõik oli jube keeruline.
A sa minuga juulis (PUHKUS!) 33 järgi tuled ?
Peab tooma. Kui Hollandist ei saa, siis Itaaliast ikka.
EDIT: BTW, 164 on sõitmiseks ikka sitta kanti mõnus auto. Juhile vähemalt. Isegi Läti teedel. Kui mulle 33 rohkem ei meeldiks, konsidereeriks selle otsimist:)
 , seal oli isegi päris viisaka hinnaga neid...
 , seal oli isegi päris viisaka hinnaga neid... 
  üks amordikaussidest oli "kergelt" välja veninud (mis kuradi asja meil teedele laotatakse on arusaamatu-> sügisel oli kauss veel ilusa värvikihi all ning nüüd...) sellele järgnes põhjalikum ülevaatus ja
 üks amordikaussidest oli "kergelt" välja veninud (mis kuradi asja meil teedele laotatakse on arusaamatu-> sügisel oli kauss veel ilusa värvikihi all ning nüüd...) sellele järgnes põhjalikum ülevaatus ja   
  
  ja laagri avamisel kukkus sealt välja kuus viimast kuuli
 ja laagri avamisel kukkus sealt välja kuus viimast kuuli   
  ja siis imestasin, miks CO paikasaamine nii keeruline on)
 ja siis imestasin, miks CO paikasaamine nii keeruline on) 
 
 
  vahel harva muidugi ka rohkem (Tartu otsa näitas 157km kokku)
 vahel harva muidugi ka rohkem (Tartu otsa näitas 157km kokku)  
  kiiruseks näitas 662 km/h
 kiiruseks näitas 662 km/h   (164 ja teekaamerad ei sobi üldse hästi kokku
  (164 ja teekaamerad ei sobi üldse hästi kokku   )
 ) .
 .ts wrote:
hell jee... jõudsin auto juurde, auto oli juba natuke madalam ühelt nurgalt... vedru oli kausi pea keeru jagu välja venitanudja laagri avamisel kukkus sealt välja kuus viimast kuuli

long story short-> 2 tundi ropendamist (millest üks kulus sobivate tööriistade leidmisele) ja auto nagu päris... (kuna puksipressi kõige olulisem detail oli puudu, siis puksidega tegelen teinekord edasi)
Pilti kah (tähelepanu siis sellele, et kausist ühtegi tükki ära pudenenud pole-> see on lihtsalt veidi veninud)
