Re: Suvaline pläma 2015

#346
See punane 2001 a. SW mille ma korda tegin, keerati teisel päeval katusele. Ls. oli vist isegi alla 100 km. Mind teenis edaspidi veel 4 aastat. Järgmine oli 2002 a. täislisadega SW. mille ls. oli 2000 km. ja tehti esiotsaga puhas vuuk. Isegi siis oli hind päris kallis, sest käisin sellest täpselt 100000 eeki välja ja siiani on veel juppe alles. Ma olen kusagil sellest isegi rääkinud, et omanik kes avarii tegi ostis kohe peale avariid sama mudeli ja lasi teha samasuguse kollase sisu nagu eelmisele. Siis ajas mootori 50000 km. kokku ja ostis avariiliselt uue mootori. Sama lugu oli ka Mitoga, millel mootor veekahjuga lõplikult rikuti. Ls. oli kusagil 10000 km. juures. Neid juhtusid on piisavalt ja kahjuks tuleb neid ka edaspidi.

Re: Suvaline pläma 2015

#347
Hea tahtmise juures võib selle Giulietta isegi oma jaoks korda teha. Kere saab rihtida ja taganurga paneb teise, esiotsa detailid on kallid kuna laks on mootorisse liikunud. Selle sõiduki eest tasub max 3500 maksta, kuigi ma arvan et leedukad napsavad ta kallimalt ka ära.

Re: Suvaline pläma 2015

#348
Jan1 wrote:kuigi ma arvan et leedukad napsavad ta kallimalt ka ära.
Selleks, et see kolmesajaprotsendise juurdehindlusega lollidele ugrilastele tagasi müüa?:)
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Re: Suvaline pläma 2015

#349
Ma ei hakka uut teemat vast tegema.
On kellegil kokkupuuteid Alfa perekonna uuemapoolsete liikmetega, nimelt Mitoga?
Kuidas need end kasutatult üleval peavad?
Eestis on neid turul haruharva, kuid teab keegi nende hea kohtadest ja vea kohtadest midagi rääkida?
Alfas are for nice people...

Re: Suvaline pläma 2015

#350
albertini wrote:Ma ei hakka uut teemat vast tegema.
On kellegil kokkupuuteid Alfa perekonna uuemapoolsete liikmetega, nimelt Mitoga?
Kuidas need end kasutatult üleval peavad?
Eestis on neid turul haruharva, kuid teab keegi nende hea kohtadest ja vea kohtadest midagi rääkida?
156 hirmutas ära, et Mitot soovid? :beaver:
http://www.whatcar.ee/auto-testid/alfa- ... pluatacija
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma 2015

#351
minu arust voiks uldse need avariiliste autode saitid naaberriikidele pöörata ja nende poolt vastupidi.Selle skeemiga on voimalik veel neid laipu müü,mis mujalt riikidest ostetud. Olles ostnud ühe masina romu.ee lehelt ja sellele jargi lainud siis just oli lätlaste suur treiler seal platsil ja peale laks 6 eestist parit autot.Muidugi see giulia koike hullem pole,pigem kosmeetiline töö.

Re: Suvaline pläma 2015

#352
Alfa Romeo 33 wrote:
albertini wrote:Ma ei hakka uut teemat vast tegema.
On kellegil kokkupuuteid Alfa perekonna uuemapoolsete liikmetega, nimelt Mitoga?
Kuidas need end kasutatult üleval peavad?
Eestis on neid turul haruharva, kuid teab keegi nende hea kohtadest ja vea kohtadest midagi rääkida?
156 hirmutas ära, et Mitot soovid? :beaver:
http://www.whatcar.ee/auto-testid/alfa- ... pluatacija
Soomlastel on päris pikk teema, kui see keel väga võõras ei ole
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?f=1&t=13409
äkki õnnestub miskit väja uurida
Seitsekümmend Viis

Re: Suvaline pläma 2015

#353
156 lõppes ise ära :D Vähemalt minu jaoks.
Mito kõne all seepärast, et plaanis auto liisida lähitulevikus ja Alfa Romeodest ei hakka rahaline seis Giulettast kinni ja 159 pidamine oleks vist liialt kulukas mulle.
Alfas are for nice people...

Re: Suvaline pläma 2015

#354
MiTo-l on mõned suured plussid-> Mootor, kast ja veermik teevad ideaalilähedast koostööd (testitud muidugi TBi puhul- ma arvan, et vabalthingav või diisel ei ole täiesti see); DNA on suurepärane (tõsiselt suur vahe on sõidureziimides); istmed ei väsita (esimesed- eriti kui on tegu käetoega istmetega); minek on väga ergas (D reziimis... isikliku kogemuse põhjal D= hea auto; N = lihtne sõita aga midagi on puudu; A= kurat auto on jälle katki) :mrgreen: ning muidugi kütusekulu on üllatavalt mõistlik :thumbup: ja parkida on ülimalt hea.

ja mõned miinused on loomulikult kah - pagasiruumi saad tõsta küll rohkem asju, kui 4C pagassi aga telkima ei ole reaalne minna, müraisolatsioon on väga ökoklassist (müra tuleb salongi-> positiivne on see, et kuuled mootorit, negatiivne on see, et kuuled kõike muud samuti); tagaistmed vist ei ole mõeldud suurematele inimestele (lapsed mahuvad ära)- ja kindlasti ei mahu sinna istuma 5 inimest (ma ei ole täiesti kindel, kuid vist oli miTo saadaval ka neljakohalisena). Samamoodi on piilarite asukoht ja suurus kuidagi veider (harjutamise asi ma arvan).

Kokkuvõtteks-> kas ma ostaksin omale MiTo igapäevaseks sõiduks? Tingimuslikult JAH- 1,4tbi on mõistlik võtta teiseks autoks (millega ainult linna sõita või siis mööda käänulisi teid tuisata...). Ainsaks autoks on see mõistlik osta juhul, kui sõidad peamiselt kahekesi (äärmisel juhul neljakesi lühikest maad) ja maanteel pikki otsi ei tee (ma kujutan ette, et naastrehvide korral paarisaja km otsa peale ajavad kõrvad korralikult virtsavett välja).

KUI kindel ostusoov oleks supermini, siis kindlasti ostaksin MiTo (IMHO Mini ainus eelis MiTo ees on hinna hoidmine... tunnetuse,sõidurõõmu ja disaini poolelt jääb see kindlasti alla); teistel selle klassi masinatel parem ei peatuks :crazy:
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma 2015

#356
spark wrote:natuke müraisolatsiooni ja peaks ka mürast lahti saama
keskmise suurusega autodel maksab see teha lastes ~1000€
Ei pea nii põhjalikult tegema ju :)
Kas tänapäeval lisab ka müraisolatsioon 500kg autole kaalu?
--
Urmas

Re: Suvaline pläma 2015

#357
No need loetletud miinused on kas kõrvaldatavad või minujaoks lihtsalt ebaolulised :)
Peab siis mito turul ka silma lahti hoidma, kuigi täna on müügis vaid üks kasutatud masin, seegi leedus ja näeb välja parasjagu lõunaosariikide tuningukätt tunda saanuna :silent:

http://www.auto24.ee/used/2103302
Alfas are for nice people...

Re: Suvaline pläma 2015

#358
kas nad kusid verd sinna peeglite ja stange peale?

PS: albertini, ma ei väsi imetlemast su avatari. See ajab mind alati irvitama ja paneb mõtlema, mis neetud motiiviga see seal on. GAZ53 ruulib muidugi, sellega olen nõus:)
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Re: Suvaline pläma 2015

#359
Väga kole ja mopeedi mootoriga. Mito peab olema täisvarustusega ja ainult siis tasub osta. Kui mitte 125 siis vähemalt 114 KW. bensukas.