Re: Suvaline pläma 2015
#436Ühel seltsimehel olla Lasnamäelt maja eest vanal Transitil kardaan alt varastatud...
															
															155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT
					
					
					
																										
					
 Pisikesed asjad, mis meeldivad
Pisikesed asjad, mis meeldivad
 
 Otsus on ju lihtnespark wrote:Rääkige jah ühes teises teemas radika lekkimisest
Öösel oli auto natuke "alla" teinud - nüüd otsi siin uut
ja eks püüa otsustada hindade vahemikus 100 ... 215€ ja tarne ajaga homsest (so reede) järgmise reedeni
 Kui kvaliteedil vahet pole (oletame, et ei ole), siis ainus küsimus on selles, et kaua sa jala käia tahad?!
 Kui kvaliteedil vahet pole (oletame, et ei ole), siis ainus küsimus on selles, et kaua sa jala käia tahad?! 
 ). Nagu midagi katki polnudki, aga kui auto tossas ja kuses, siis ajas hirmu peale küll. Remont oli lõpuks 1 toru eelsoojendusradika asemele, 1 kruvi selle kummalise toru otsa, mis lahti tuli ja uus jahutusvedelik. Salongradika vahetuse jätsin uuele omanikule
). Nagu midagi katki polnudki, aga kui auto tossas ja kuses, siis ajas hirmu peale küll. Remont oli lõpuks 1 toru eelsoojendusradika asemele, 1 kruvi selle kummalise toru otsa, mis lahti tuli ja uus jahutusvedelik. Salongradika vahetuse jätsin uuele omanikule  
Kogemus näitab et kõige odavamad oma mudeli autod on täiesti surnud, aga võib olla see ongi juba normaalne hind bensiini 159 jaoks, pole ammu turu vaatanud.urmask wrote: Mis mõttes kui hull tegelikult on? Mingi teadaolev viga küljes sellel?
:
 ?
 ? Vbla teine kord õnnestub paremaid pilte ka saada- ma tean nüüd, kust ta pargib
 Vbla teine kord õnnestub paremaid pilte ka saada- ma tean nüüd, kust ta pargib   
 

Viimane kuu aega, ca 780km, sõitsin ainult Tallinnas. 2/3 sõiduajast sõitsin mootorit soojaks. Keskmine kütusekulu tuli tankimiste alusel 8.94l@100km.zakalwe wrote:hm.
Kütusekulu tundub kuradi suur.
103 kw 1.9jtd (156 FL peal) sõitis sisuliselt võlgu...sellise otsa kulu antud parameetritest lähtudes oleks max 5, äärmisel juhul 5.5/100. Sisselülitatud kliimaga, auto mass ca 1500.
ENNE termostaadi vahetust vaataks ma jahutusvedeliku taset. Kõlab idiootne ja triviaalne, aga see loeb. Ausalt. See mõjutas soojapuhumist.


Ma guugeldasin ja mitmes kohas öeldi, et see korduv eelsüüteküünalde põletamine tähendab kiiret poodi jooksmist uute küünalde järelets wrote:mitte et ma nüüd diislimees oleksin aga need mõned korrad, kui traktoriga liikusin, siis temperatuuril alla -1 kraadi lasin küünlaid kaks-kolm korda (oli vähem ketramist... mulle see külmaga pikk ketramine üldiselt ei meeldi)

 Paak tühi, ostad täis. Kui teele jääda, valad 5l juurde, jälle korras. Linnas vaikselt sõidad, saad ka kolmandaga veel sõidetud.
 Paak tühi, ostad täis. Kui teele jääda, valad 5l juurde, jälle korras. Linnas vaikselt sõidad, saad ka kolmandaga veel sõidetud.  Aga ma veel ei loobu. Vast peab paar aastat sõitma enne, kui päris kogemuse saab. Tore muidugi see, et 450-500km asemel saab nüüd linna vahel 750-800km tankimiseta sõita
 Aga ma veel ei loobu. Vast peab paar aastat sõitma enne, kui päris kogemuse saab. Tore muidugi see, et 450-500km asemel saab nüüd linna vahel 750-800km tankimiseta sõita 
Võtsin rinnu südamesse ja tegin selle triki ära. Tegin soojendust 2x ning seepeale läks 1,5 sekundiga tööle. Effekt täiesti olemas.urmask wrote:Ma guugeldasin ja mitmes kohas öeldi, et see korduv eelsüüteküünalde põletamine tähendab kiiret poodi jooksmist uute küünalde järelets wrote:mitte et ma nüüd diislimees oleksin aga need mõned korrad, kui traktoriga liikusin, siis temperatuuril alla -1 kraadi lasin küünlaid kaks-kolm korda (oli vähem ketramist... mulle see külmaga pikk ketramine üldiselt ei meeldi)...

