Tõmban korraks veel lamell vs nael sae käima 
Sõidan ise ka alates gta aegadest lamelliga. tugimaanteede  ja külavahe "mission imp" jutu võib ära unustada. Kui mõelda Eesti teehooldusele talvel ja nt Rootis ja Norra oma (kus 70% liigun), siis Eestis on see ideaalilähedane. sealmaal sõidetakse lumi enne kinni, kui sahk üldse peale jõuab, soolast pole keegi midagi kuulnud (tublid, kuna teeb tee tatiseks ja hullemaks aind) ja hulludele tõusudele raputatakse graniiti ja vaatamata sellele on talvel, ka tuisus 100-110 lubatud 

 Kohati jääb enda julgusest puudu, aga samas pole ma kordagi tundnud, et on kole, piirkiirused ja kuni +20 on lamelliga vabalt sõidetavad. Ma üldse ei vaidle, et kiilasjääl on naelal eelis, puhas raud ju kraabib maapinda aga ma ei suuda ette kujutada, kui ma peaks kuulama 1400km jutti naela ulumist.  Tööautol (Tojoota) on all udupeened uued naelad, krt nagu ikarus buss ulub ja pidamine ikka kordades sitem kui oopeli ja lamelliga. Palju määrab ka auto kaal. Samas see lamelli vs nael võitlus jääb püsima vist aegade lõpuni 

Üks si** kogemus oli lamelliga, kui Saabiga sain kaasa nn lamellid, mis nägid küll välja nagu tavaline suverehv, ehk siis miski L-Euroopa oma. Ühe korra tulin küll ühel tõusul lihtsalt tagurpidi alla, hea, et teisi autosid ei olnud. Siis sain alles aru, kui suur erinevus on tegelikult erinevatel rehvidel, kuna Audil olid all siis uued Hakka lamellid, mis olid nagu tatt tee küljes kinni. 
Papitükkide jms jama toppimine ette- kas sellest on ka reaalset kasu, kui muu on korras? Ma ise pole seda kasutanud mitte ühelgi autol, isa korra katsetas Pegool, millel oli tiba vigane termostaat, ei aidanud, kui ikka lajatab suurde ringi enamuse ja tegu diisliga, mis tarbib 4l sajale, siis seda sooja ei saagi tuppa tulla. Kui aga termo korras, siis miks papitükki üldse vaja? Sõitsin just Norra, sai Rootsis natuke üle -30ktaadi külma (yr väitis, et oli olnud kohati -42, aga mina seda auto ekraanilt ei näinud) ja temp küll alla 90 kordagi ei kukkunud sõites. Kusjuures Webasto arvas, et tema selle külmaga ei taha tööd teha ja sõites oli temp ikka üleval. Samas pesoo 407 omab kohe tehasest volditavat katet võrele, mis talvel vaja ette panna. Ja äial uuel Mazda 6 ka papp ees, vanaajamees, harjumus- Ladal oli, eelmistel autodel oli, nüüd ka sellel- peab olema! Bensiiimasinal- miks?
 
															
															See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 
