Re: Alfa Romeo 166 2.0 V6 - SP166

#46
urmask kirjutas: Miks küsin? Faktid:
1. Salongiringlusega lähevad aknad uduseks, salong niiskeks, kuna sina ise oled niiske (naljakas lause, aga ok). Va juhul, kui kliima töötab- kliimast tuleb pea alati kuiv õhk, põhjus, miks büroomajades inimesed kuivikud on ja kliimaga nii kergelt uduseid aknaid saab puhastada.
2. Olenemata ringlusest ja soovitud sisetemperatuurist (sise- või välis-), peab salongiradikas olema kuum ja igasugune õhk, mis "tuppa" jõuab, käib enne radikast läbi, kuivab ja soojeneb ja siis segatakse sobiv temp. salongi. Öelge, kui ma eksin.
3. Õhufilter ja salongfilter võiksid uued olla- must filter ei lase õhul liikuda, tekib niiskus. Kontrolli üle ka, kas mõlemale tuleb korralikult õhk peale ja liigub edasi? Viimasest võib ka kõrge kütusekulu tingitud olla.

Kui nüüd punkt 2 alfal teisiti, et jaheda õhu soovi korral eiratakse salongiradikat, siis ma ei imesta, miks salong niiske on :D Aga sisult 1 ja 2 võivad olla põhjused koostöös sellega, et kui radikas ei ole kuum, on õhk niiske. Töökorras auto suudab mingi ajaga ise auto ära kuivatada. Õhufiltri ja salongifiltri vahetus võib imesid su autoga ja enesetundega teha.
Sooja mootoriga on salong koguaeg soe. Praegu probleem selles olnud, et autoga ei sõidagi nii palju ringi, et jõuaks mootor optimaalsesse töötemperatuuri ja pärast seda seisnud.

Kindlasti toon ma ise niiskust autosse lumiste jalatsitega jne. Aga filtrivahetuse võtan arvesse.

Täna lasen tagumised pidurid üle vaadata.
Pilt

Re: Alfa Romeo 166 2.0 V6 - SP166

#47
Nii palju seda rõõmu oligi :D

paar korda esines probleeme, kus vajutades/kiirendades poos mootor end kinni ja suri auto välja - tundub et küttesüsteemi viga ja ilmselt ei tule piisavalt kütet peale. Või mis te arvate, milles võib viga olla?

auto päris poolest pöördest tööle läinud ei ole aga täna läks asi hullemaks. Põhimõtteliselt ei tahtnudki tööle minna ja oli kuulda kuidas starter käib tühjalt ringi aga lõpuks läheb ikkka vaevaliselt tööle. Aga tekkis mulin sisse eriti gaasivajutades - nagu vesi keeks mootoris :D ja mingi õlinire ka auto all. Kuskilt mingi tihend läbi ilmselt aga ei olnud absoluutselt tahtmist täna auto alla ronida et lähemalt uurida, mis ja kus.

Auto seisab jälle ja ootab kuni mul pole enam kopp ees temast.
12546225_1233224033371284_1031085841_o.jpg
12546225_1233224033371284_1031085841_o.jpg (166.75 KiB) Vaadatud 5860 korda

Re: Alfa Romeo 166 2.0 V6 - SP166

#48
:think:

kiirendades hing kinni kuni väljasuremiseni koos mulinaga mootoris on väga raske juhus- ega Sa autot keema pole lasknud?
esmalt võta kätte ja kontrolli üle õlivarras ning paisupaak (kui seal näed võõrast vedelikku, siis said kaanetihendist lahti), võib muidugi olla veel paar asja (rõngad nt- kui surve karteris on, siis on kiirendamine ja käivitamine raskendatud). Nire auto all võib kogu müsteeriumile valgust heita.
Vaata värvi järgi üle:
punane õli on roolivõim.. kui roolisüsteemis klapp kinni on, siis sureb auto kah jummala edukalt välja ja mulinat on kuulda
jahutusvedeliku vast tunned ära (mulin on tingitud sellest, et särk on kuskilt lahti/torud kinni - väljasuremist ei põhjusta, raskelt käivitamist samuti mitte)
õli on noh- õli (väljasuremist põhjustab, kui surve on liiga suur, käivitumisraskusi ei põhjusta)
paks õli on käigukast (differ küll pigem-> see käivitamisele mõju ei avalda, kiirendades võib hinge kinni küll tõmmata)
ja bensiini nirena arvatavasti ei näe (kütuse osas on tegemist üpris lihtsa masinaga- s.t. pigem panustaks nukkvõlliandurile)

IGAL JUHUL soovitaks edasise otsimisega oodata ära natuke soojemad ilmad :thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 166 2.0 V6 - SP166

#50
Õli oli auto all siiski. Tosooli piisavalt, õli oli ka soojamootoriga piisavalt kuid peab nüüd külmalt uuesti üle vaatama. Temperatuurid kõik korras, ükski ohutuli armatuuri tööle pole hakanud peale selle, mis algusest peale oli - teema alguses sellest pilt ka - ei tea siiani, mille tuli see on. Iseenesest põleb see tuli vahelduva eduga - aegajalt tuleb jälle ette ja poole sõidupealt läinud.

Ise kahtlustan, et äkki on siin kaks asja koos lihtsalt - nt kütuse etteande süsteemis mingi kala sees, et ei jõua piisavalt kütet peale anda, kui gaasi annan ja lisaks siis külmad ilmad on mingi tihendi vea põhjustanud, sest õli tuli iseenesest väga vähe. Olen näinud, mis seis auto all on kui mootor õlist tühjaks jookseb aga see polnud isegi mitte lähedale. Õlilekke koha peab ikka ära fikseerima.

Praegu auto seisab, küll aga väljas. Tahan kiiresti need asjad ära lahendada, et saaks kordusülevaatusel kiiiirelt ära käia.

Re: Alfa Romeo 166 2.0 V6 - SP166

#51
Väike legend sinu tulukestele: http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_warn ... _GTV.shtml
439-0-800[1].jpg
439-0-800[1].jpg (51.39 KiB) Vaadatud 5824 korda
This is the engine management warning light, the fault is usually with a sensor but it can be with the out put to coils or a fault with the electronic control unit itself but this is rare.
Ehk et juhtmed külge ja saad põhjused teada.

Rihmavahetuse said tehtud? Kui rihm kulunud vms häda sellega, on ajastus vale ja kogu mootor töötab halvasti, veel halvemal juhul ostad uue mootori enda autole.
--
Urmas

Re: Alfa Romeo 166 2.0 V6 - SP166

#54
urmask kirjutas:Õlilaigust said lahti?
Muide, su udused aknad, teine teema, sama auto, sama probleem http://foorum.alfaromeoklubi.ee/viewtop ... 612#p92612

Lahendus: vajuta siseõhu nuppu, äkki sul ka nupp töötab tagurpidi :D
Peab proovima.

Update nii palju et pidurid korras, kässar toimib.

Autoga ikka probleemid. Hommikul läks töööle ilusti aga kui mootor soojemaks läks siis ei suri välja tee peal ja ei läinud enam käima. Töökojast auto võttes õhtul aga läks ilusti tööle jalle aga tagasi sõites siis sama asi - soojemaks minnes tahab välja surra ja käivitub halvemini.

Diagnost ei näidanud midagi töökoja andmetel. Tuleb mujal ka uurida võtta.

Lisaks on mootoris mingi klirin gaasiandes ja sidur vibreerib kui sidur üleval ja gaasi ei anna parasjagu. Alla vajutades pole probleemi.

Re: Alfa Romeo 166 2.0 V6 - SP166

#55
Kui soojana sureb, siis 90% tõenäosusega väntvõlli asendiandur

pedaali vibratsioon võib tekkida kulunud survelaagrist VÕI sidurist (kuula, kas "klirin" muutub, kui sidur alla vajutada - kui jah, siis on arvatavasti siduril survevedru puruks)
Tegelikult ma olen normaalne....