Sooja mootoriga on salong koguaeg soe. Praegu probleem selles olnud, et autoga ei sõidagi nii palju ringi, et jõuaks mootor optimaalsesse töötemperatuuri ja pärast seda seisnud.urmask kirjutas: Miks küsin? Faktid:
1. Salongiringlusega lähevad aknad uduseks, salong niiskeks, kuna sina ise oled niiske (naljakas lause, aga ok). Va juhul, kui kliima töötab- kliimast tuleb pea alati kuiv õhk, põhjus, miks büroomajades inimesed kuivikud on ja kliimaga nii kergelt uduseid aknaid saab puhastada.
2. Olenemata ringlusest ja soovitud sisetemperatuurist (sise- või välis-), peab salongiradikas olema kuum ja igasugune õhk, mis "tuppa" jõuab, käib enne radikast läbi, kuivab ja soojeneb ja siis segatakse sobiv temp. salongi. Öelge, kui ma eksin.
3. Õhufilter ja salongfilter võiksid uued olla- must filter ei lase õhul liikuda, tekib niiskus. Kontrolli üle ka, kas mõlemale tuleb korralikult õhk peale ja liigub edasi? Viimasest võib ka kõrge kütusekulu tingitud olla.
Kui nüüd punkt 2 alfal teisiti, et jaheda õhu soovi korral eiratakse salongiradikat, siis ma ei imesta, miks salong niiske on Aga sisult 1 ja 2 võivad olla põhjused koostöös sellega, et kui radikas ei ole kuum, on õhk niiske. Töökorras auto suudab mingi ajaga ise auto ära kuivatada. Õhufiltri ja salongifiltri vahetus võib imesid su autoga ja enesetundega teha.
Kindlasti toon ma ise niiskust autosse lumiste jalatsitega jne. Aga filtrivahetuse võtan arvesse.
Täna lasen tagumised pidurid üle vaadata.