ts wrote:
Statistikaamet on muidugi omaette teema...
Ma sattusin oma ühemehefirmaga ka nende miskisse küsitluslisti, et aasta aega pean täitma. Õnneks peale teist paberit said aru, et pole mõtet. Ütlesin juba esimeses, et laienemisplaane pole, juurde ei palka, koondama ei hakka

, tegevusala ei muuda, uusi turge juurde ei otsi, piisab kahest jne. Kui olin 2 kopi-paste asja ära teinud, siis vist said ise ka mõttetusest aru.
Aga autodest, TS kindlasti oskab kommenteerida, ta vist elab kuskil serveris, kus autod ja autoandmed bitikujul talle ajju jõuavad
Olin öösel taas kohal nimega Arvidsjaur, ilus Rootsi linnake, aga maru huvitav ja segadusest marru ajav. Nimelt teevad kõik autotootjad seal autodele kõiksugu teste ja treeninguid. Boschil on suur keskus, elektritaraga piiratud, Yokohama testkeskus tekkis ka sinna ja mis põhiline, mis masinad seal teedel öösiti liiguvad. Olen ka varem öelnud, et kuskil Euroopas radade ääres on mõttetu, tulge siia

Nägin siin aastaid tagasi bmw i8 , ma ei saand aru, mis asi see on, pidin guugeldama, et see on jah miski proto, siis RR evoque sõitis siin ringi ja nägin enne, kui ajalehest lugesin, et RR plaanib tootma hakata pisimaasturit, ehhh, sõidab juba juu. Jaanuaris oli kogu AMG sortiment siin, nimega AMG driving experience. VAG on alaline külaline, Lupost Q7-ni, nägin eile Q7, nagu tavaline Q aga üks asi ajas kripeldama, seal kus kütusepaagi täitmine, oli nagu postkast külge pandud, ehk siis oli kerega ilusti üheks viimistletud kerest u 8cm kõrgem ja 30x30cm kast küljes- mis asi see veel on ja miks? Eile oli lisaks Fiesta R5, ma loodan, st wrc masin, valge, itaalia numbritega, sisse ei näinud, mustad klaasid, temaga koos vana 2uksega impreza sti ja toyota gt86, kõik itaaliast. Aga nüüd kindlasti mõtlen üle järgneva teemaarendusega- Nohh, kui see Fiesta minema pühkis, oli ilus kuulata ja vaadata, nagu rallil oleks, korralikult ikka läks lumes. Siis startis gt86, hääl pmst sama nagu wrc masinal, või nohh kuidagi teine, ei paukunud nii palju, aga erinev tänavaversioonist, aind tagavedu, ilus kuulata, mitte nii ilus vaadata. Mis mootorit nad testivad??? Ja siis impreza, see oli kõige imelikum, me kõik teame kuidas podiseb see sti bokser, eriti tiba järeleaidatud. See ka podises, aga kuidagi lahjalt, nagu tsuhh-tsuhh, nagu sumpa oleks hõre. tühikäik klassikaliselt si**, aga kui minema pühkis, meenutas hääl pigem tänaseid wrc masinaid, mitte aga kunagist sti-d . Kas on istutatud kellegi poolt miski muu mootor vahele, et vastaks tänastele ralli??? nõuetele ja siis testivad siin? Masinaid, mida talve jooksul siin näeb, kõiki ei tunne äragi, enamuses need kaltsud, kleepsud, ruudud peal, saad aru selle järgi, et sõidavad kolonnis, autod antenne ja igasugu andureid täis ja reeglina mõni saatebuss kaasas, a la Sprinter. Äge, aga laisk nagu ma olen, ma ei tee pilte kunagi, ma pigem vaatan ja kuulan ja pärast plahvatav- loll, miks pilti ei teinud

Lisaks infiltreerusin eile testsõitjate sekka, sain kohvi tanklast odavalt

Sõitsin tanklasse, jätsin enda masina sinna Audide vahele , peksin esiotsa lumest puhtaks, koopad, tagaotsa, miks seda 500kg lund endaga kaasa vedada ja tanklasse. Võtsin kohvi ja neiu küsis, et kas ma testsõitja kah, et toimetan autode vahel väljas. Ma viisakalt vastu, et ma võik kõik olla, mis sa soovid

ja voila, sööki oleks ka saand -75%. Aga kes siis öösel sööb... Põhja Rootsi on äge, kui põhjapõtru ja lund vähem oleks

See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
