Pakkuda müügiks Alfa Romeo Giulietta QV G430 .
Kui otsid kiiret autot, siis see ootab sind siin.Kui see peaks saama sinu omaks,siis pead arvestama sellega et tihti pööratakse sulle tähelepanu-kes tõstab ülesse,kes tahab sinuga joonele panna jne.Nii ,et kodanikud ,seltsimehed tulge ostlema.
Model year: 2015
First registration: 05/2015
Mileage: 7.000 km
Exterior: Red "Rosso Competizione 8C"
Interior: Black leather + alcantara
Engine: 1.75l 177kW
Gearbox: 6-speed automatic TCT
Acceleration 0-100 km/h: 6.0 sec.
Top speed: 244 km/h
Weight: 1320 kg
Power-to-weight ratio: 134 W/kg
Accident free: Yes
Service history: Yes
Number of owners: 1
Warranty: 05/2020
The engine from Alfa-Romeo 4C
Equipment:
Alfa Romeo DNA system
18" wheels
Launch control
Cruise control
Parking sensors front+rear
Sport seats
Seat heating front
Front seats lumbar adjustment
Bose sound system
Xenon
LED day time driving lihgts
Multifunctional steering wheel
Panorama roof system electrical
2-zone climate control
Brembo brakes
Red brake callipers
Tinted windows
Alarm
Rain sensor
TPMS tyre pressure monitoring system
Rohkem infot ja pilte siit http://www.sportauto.ee/Alfa_Romeo_Giul ... /index.php
Pakkuda võib kinnisvara,väärtpabereid või raha.
t e l. 50 26 68 9
Re: M:Alfa Romeo Giulietta QV
#2Üks ilusamaid Giuliettasi mida näinud, tavalise QV bodykit pole nii ilus.
Kuid punane sisu pole minu maitse järgi...
Kuid punane sisu pole minu maitse järgi...
Re: M:Alfa Romeo Giulietta QV
#3Päris nunnu auto on tõesti. Kenasti kompaktne ja sportlik olemuselt. Eristub sellisega päris kindlasti.
Kas neil ainult esiveolised mudelid v on ka nelikvedu saadaval?
Kas neil ainult esiveolised mudelid v on ka nelikvedu saadaval?
--
Urmas
Urmas
Re: M:Alfa Romeo Giulietta QV
#4ainult esivedu
antud masin muidugi kompenseerib selle difri ja kastiga mõnus auto iseenesest.
Kompaktsusest jääb asi natuke eemale-> ei tasu lasta ennast välimusest eksitada- tegelikult on tegemist üpris suure autoga... isegi 159-ga võrreldes
näiteks 156-ga võrreldes on see 5cm laiem, 5cm kõrgem, sedaanist 8 cm (KAHEKSA SENTIMEETRIT) lühem ja 100 kg raskem (147 võrreldes on see nt 12cm pikem)
antud masin muidugi kompenseerib selle difri ja kastiga mõnus auto iseenesest.
Kompaktsusest jääb asi natuke eemale-> ei tasu lasta ennast välimusest eksitada- tegelikult on tegemist üpris suure autoga... isegi 159-ga võrreldes
näiteks 156-ga võrreldes on see 5cm laiem, 5cm kõrgem, sedaanist 8 cm (KAHEKSA SENTIMEETRIT) lühem ja 100 kg raskem (147 võrreldes on see nt 12cm pikem)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: M:Alfa Romeo Giulietta QV
#5Oleks päris kabe pill kui oleks manual kast ja 200 kg võrra kergem aga välimus on küll väga ilus
Re: M:Alfa Romeo Giulietta QV
#6200kg kergem- päri... manuaalkast- maitse asi (ma ei kannata natukestki automaate, kuid TCT puhul võib natuke juba kompromissi teha - soovitaks kõigil seda kasti proovida ... )Kristop kirjutas:Oleks päris kabe pill kui oleks manual kast ja 200 kg võrra kergem aga välimus on küll väga ilus
Aga kaalu osas-> auto on liiga suur selleks, et olla 200kg kergem... võrdluseks üks pilt, mis ütleb rohkem, kui Raffaello
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: M:Alfa Romeo Giulietta QV
#7No ei tea kui palju need esiistmed kaaluvad? Kas samapalju kui 147/156GTA istmed?GTA'l Need on ikka jube kolakad.
Ainuüksi nende väljavhetamisest mõne kergema korvistme vastu saaks 30kg kaalu säästu vabalt.
Ainuüksi nende väljavhetamisest mõne kergema korvistme vastu saaks 30kg kaalu säästu vabalt.
Re: M:Alfa Romeo Giulietta QV
#8Kui loobuda mugavusest: Bose heli, elektrilised istmed, müraisolatsioon jms, hoiab selle 200kg väga kiirelt kokku.
Ilmselt see, mida otsitakse manuaalilt ja kergemalt autolt, on midagi muud, kui linnasõidukõlbulik Giulietta
Ilmselt see, mida otsitakse manuaalilt ja kergemalt autolt, on midagi muud, kui linnasõidukõlbulik Giulietta
--
Urmas
Urmas
Re: M:Alfa Romeo Giulietta QV
#9TCT kast on tõesti hea ja kui on enda arvates vale käik sees,siis valid roolilt hetkega õige käigu.Manualiga on 0,8 sek aeglasem.
Minu teada selliseid istmeid elektrilisi ei saagi.Eks nähtavasti liigne kaal autost eemal hoida.
Minu teada selliseid istmeid elektrilisi ei saagi.Eks nähtavasti liigne kaal autost eemal hoida.
Re: M:Alfa Romeo Giulietta QV
#11Nuriseda ei ole tõesti millegi kallal.Väljalaske sound(paugud ja raginad) ja kiirendus ,ei suuda kuidagi seal autos istudes ükskõikseks jääda.
Kui seda mudelit tehtaks ka nelik veolisena ,oleks see pöörane pill Et seda jõudu rohkem asfaldisse kinni saada,peaks suts laiemad rehvid panema.
Kui seda mudelit tehtaks ka nelik veolisena ,oleks see pöörane pill Et seda jõudu rohkem asfaldisse kinni saada,peaks suts laiemad rehvid panema.
Re: M:Alfa Romeo Giulietta QV
#12Küsin üle igaks juhuks. Selle mootorit pole tuunitud võimsamaks nagu selle Maranghoni G430 Giulietta puhul?
http://www.topspeed.com/cars/alfa-romeo ... 01078.html
http://www.topspeed.com/cars/alfa-romeo ... 01078.html
Re: M:Alfa Romeo Giulietta QV
#13kindlasti ei nurise aga võin julgelt väita et 1/3 vähem võimsust ja kaalu venitavad palju laiema naeratuse näoleurmask kirjutas:1,3 tonni ja see kw suhe on hea. Mina ei nuriseks.
Re: M:Alfa Romeo Giulietta QV
#14Ütleme et 250-300hp per tonn oleks sweetspot jällegi
Sõidu/track auto puhul.
Sõidu/track auto puhul.
Re: M:Alfa Romeo Giulietta QV
#15Mootori võimsus on originaal.Kuna on garantiiaeg,siis ei tahaks veel midagi keerata juurde.