esmalt- tõstsan teema õigesse jaotusse...
ja siis teemaga edasi:
1. esisilla kolin 156-l on tavaliselt kas stabikad (maksavad 10.- tükist, vahetamine ca pool tundi) või ülemised õõtsad (maksavad 50-60.- tükist, vahetamine ca tund).
Kui ülevaatus on äsja tehtud, siis panustaks stabika kontidele- need ei pruugi ülevaatusel näha olla (tasub ära vahetada enne, kui see õõtsasid vaevama hakkab)
2. vaata üle, mis mõõdus rehvid autol all on - kui mõõt on kaks sammu üle normi, siis hakkabki väsinud veermiku puhul koopasse käima (norm on 185/65R15; 205/60R15; 205/55R16; 215/45R17), eeldan, et ka kolin on juhipool (see võiks viidata ülemisele õõtsale)
3. armatuuripirnide vahetamine on kättevõtmise asi (kuigi- kui Sul terve lisaplokk pime on, siis ei pruugi olla asi ainult pirnides.
Selleks on Sul vaja:
leida kruvikeeraja
eemaldada makk
eemaldada sooja/külma nuppude katted (see serv mis seal on)
kruvida lahti maki allservas olevad kaks kruvi
võtta ära käigukangikate
keerata sealt alt lahti kolm (kuni 4) kruvi
Tõmmata kergelt konsooli enda poole kuniks pääsed ligi sigaretisüütaja ja ohutulede nupu pistikutele
võtad pistikud lahti ja tõstad konsooli eest
siis keerad kellaplokil paar kruvi ära, võtad selle välja ja vaatad pirnid üle
Kogu kuluv aeg ca 15 minutit
4. Puldi kummikatte puudumine on saadanast (niiskus läheb vahele ja tekitab igasugust jama- tegelikult tuleks sinna uus kate muretseda ning puldi kontaktplaat ära puhastada- ja ühtlasi ka patarei vahetada- kui puldil ise tuli põlema läheb, siis on kas pult lühises või patarei tühi. Puldi teema ei ole margipõhine vaid funktsioonipõhine-> vaadates auto tootmisaastat, siis ma ei usu, et Sul tehase signa on)
Võid muidugi pildid üles panna, siis oskan ehk täpsemalt juhendada.
Kõik eelnev muidugi eeldusel, et Sul on huvi, tahtmist ja oskust selliste asjadega tegeleda (kui ei ole, siis võid pöörduda kellegi poole, kel on või otsida mõne koha, kus seda teenusena tehakse

)
Tegelikult ma olen normaalne....