Lööge mind või risti aga 1,9JTDm on kõige normaalsem mootor, mis üldse 159 peale kunagi pandi.
159 ongi suht paksuke ja pole selline sätsakas ja terav, nagu on eelkäijad, seega saab läheneda teise nurga alt ja diisel tundub täitsa aksepteeritav.
3,2jts Natuke nagu liigub aga teeb vaeseks
2,2jts Pole ei liha ega kala. Maitea mis seda küll põhjustab ag mõnega on tunne selline nagu hooratas kaaluks pool tonni ja pedaalid kumminööri abil mootoriga ühendatud.
1,8Tbi sarnane probleem nagu eelmanitud mootoril. (+mulle isiklikult ei meeldi manuaalkastiga igapäeva auto turboga, mis kaalub 1600kg)
1,8/1,9 bensiinimootorid- ei vaja kommentaari.
2,4JTDm on ka päris okei aga mumeelest kole janune on diisli kohta ja mineku vahe 1,9-ga ei ole üldse märkimisväärne.
Ka tegelikult ei ole 8v JTD ka üldse nii maailmaaeglane
Ainuke häda mis 1,9JTDm-ga on see, et automaatkasti loogika on veits imelik ja linnas vuristab enamuses 3.-4. käiguga, ehkki vabalt võiks 4. ja 5. peale lülitada. Paljudel 2,4 on lisasoojendus peal, mis on täielik kuld, paraku seda 1,9-le ei pandud.
Kõik sama kehtib ka uuema 2,0JTDm kohta.
Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#78Tegemist uuema ja ökonoomsema mootoriga. Kui õigesti mäletan, siis ei olnud sellele automaati saada, mis oleks minumeelest ideaalne kombinn.Slicer kirjutas:Et pigem 2.0 JTDm? Kui diisel siis pigem see?
159 kõige suurem häda ongi ühe hea mootori-kasti kombinatsiooni puudumine.
a.k.a Anthrax
Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#79Jah, sellele mootorile automaat kast oleks olnud kirss tordil. Samasjällegi otsene deal-breaker see nüüd ka pole.
Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#80kas saksast tasub autot tuua või ei? Mõtlen, et seal ju kiirteed kus mootorid saavad itsi koguaeg. Või ma muretsen ilmaasjata
155, 2x166, 159 ja 75?
Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#81Olen näinud Hollandis diisel 156, millel on pool miljonit kellal ja käib normaalselt. Olen näinud Eestis diisel 156, millel on 150000 kellal ja köhib, puterdab ja suitseb. Mootorid peavadki "itsi" saama. Eestlased teevad ilget ökosõitu võrreldes lääneeuroopaga. Linnas kasutatakse ikka pea tervet pööretevahemikku.Jarmo kirjutas:kas saksast tasub autot tuua või ei? Mõtlen, et seal ju kiirteed kus mootorid saavad itsi koguaeg. Või ma muretsen ilmaasjata
Saksa kohta ei tea, aga Hollandis on näiteks ülevaatuse ajalugu (koos läbisõitudega) raha eest avalik info. Eestis ostad seda mis on väljamaal saab veits valida ka ka.
a.k.a Anthrax
Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#82159 puhu ei ole sellist sõna nagu särtsakas võimalik kasutada, sest see kaalub lihtsalt liiga palju. 3,2 on küll numbrite poolest täitsa võimas mootor, siis ka see ei tee 159-st autot millega kurvilistel teedel huvitav oleks. Maanteel lihtsateks möödasõitudeks samas täitsa piisav.
Q4 on meie kliimas (eriti arvestades viimaseid talvi) täitsa praktiline asi ja ise väga enam esirattaveolise peale tagasi minna ei tahakski.
Kuna ma muude 159-tega proovisõitu ise teinud pole, siis ei oska suurt midagi teistest mootoritest arvata.
Q4 on meie kliimas (eriti arvestades viimaseid talvi) täitsa praktiline asi ja ise väga enam esirattaveolise peale tagasi minna ei tahakski.
Kuna ma muude 159-tega proovisõitu ise teinud pole, siis ei oska suurt midagi teistest mootoritest arvata.
Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#83Olen omanud ühte itaalia isendit mille läbisõit 495 000km polnud hullu midagi, samas teisega millel läbisõit kõvasti alla poole vähem tekitab peavalu.H.E kirjutas:Olen näinud Hollandis diisel 156, millel on pool miljonit kellal ja käib normaalselt.Jarmo kirjutas:kas saksast tasub autot tuua või ei? Mõtlen, et seal ju kiirteed kus mootorid saavad itsi koguaeg. Või ma muretsen ilmaasjata
mõlemad diislid. mmm... ja kolmas disla mis pidi näitajate poolest väga hea olema polnud seda mitte . kuna ta oli valge siis oli ta hellitusnimi tampoon, sest talle meeldis väga nöörijärel olla.
Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#84Käisin eile ikka seda pärnu oma piilumas. Miski nagu meeldib selle juures. Samas.. väga palju vigu sellise hinna juures. 8600jevrot... ma tahaks selle raha eest saada korras autot mida ei peaks remontima hakkama. Proovisõidu ajal hakkas tagumine rattalaager undama. kapott on peal viltu. Juhipoolne nurk on pihta saanud (kriipimisjäljed) kuskil parklas. Tagaluugilt koorub märgiümbert värvi. Suverehvid on siledad, talvekaid pole. Ja tegelikult on hoopis 2006 auto, aga 2008 arvele võetud.
Ainukesed plussid ongi hele nahk ja see, et jube kiiresti hakkas sooja tulema (lisasoojendi?)
lähipäevil vaatan ühe kohaliku auto üle. Selle on ka must minevik vist küljes, kuigi 100% kindel ei ole. Kohaliku Plussideks on manual kast, xenonid ja punane sisu. Viimase kohta veel ei tea, kas meeldib või ei
Ainukesed plussid ongi hele nahk ja see, et jube kiiresti hakkas sooja tulema (lisasoojendi?)
lähipäevil vaatan ühe kohaliku auto üle. Selle on ka must minevik vist küljes, kuigi 100% kindel ei ole. Kohaliku Plussideks on manual kast, xenonid ja punane sisu. Viimase kohta veel ei tea, kas meeldib või ei
155, 2x166, 159 ja 75?
Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#85Ikka elab veel.. või siis noo seisab hetkel
keerasin pihustid maha, kuna koormusel hakkas trikitama (tahtis ära suretada.. hoiatas ja hoiatas mitu korda juba )
Viisin pihustid Kontrolli.
5-st pihustist üks oli kutu (tagsivool liiga suur) millest ka rõhulangus koormusel tekkis ja ta "pumba viga" mulle väitis
üks töötas laitmatult ja kolm tükki vajavad reguleerimist ( tühikäigul ei pihustanud korralikult)
Enne seda värvisin natuke kapotti ja tagatiibasid.
Aa.. ja kuna 159l pidin latti vahetama siis tema arvas ka et ega ta sitem saa olla, ja teisel sõidupäeval kui 159 asemel sõitsin lasi tema ka mahla välja.
Alfad võitsid seekord
jan1 aitas roolilati ja teiste pisidetailidega
Nädalavahetusel keeran stareri ka maha. 20ga käis mootor jube vaevaliselt ringi. Eks siis paistab kas puksid või tõmberelee juurest miskit.
Ülejäänud kaablid käisin kõik üle juba ja ei miskit.
midagi suvist:
ja talvist:
Sillastend
keerasin pihustid maha, kuna koormusel hakkas trikitama (tahtis ära suretada.. hoiatas ja hoiatas mitu korda juba )
Viisin pihustid Kontrolli.
5-st pihustist üks oli kutu (tagsivool liiga suur) millest ka rõhulangus koormusel tekkis ja ta "pumba viga" mulle väitis
üks töötas laitmatult ja kolm tükki vajavad reguleerimist ( tühikäigul ei pihustanud korralikult)
Enne seda värvisin natuke kapotti ja tagatiibasid.
Aa.. ja kuna 159l pidin latti vahetama siis tema arvas ka et ega ta sitem saa olla, ja teisel sõidupäeval kui 159 asemel sõitsin lasi tema ka mahla välja.
Alfad võitsid seekord
jan1 aitas roolilati ja teiste pisidetailidega
Nädalavahetusel keeran stareri ka maha. 20ga käis mootor jube vaevaliselt ringi. Eks siis paistab kas puksid või tõmberelee juurest miskit.
Ülejäänud kaablid käisin kõik üle juba ja ei miskit.
midagi suvist:
ja talvist:
Sillastend
155, 2x166, 159 ja 75?
Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#86No käib isegi. Seisab garaazis muidugi hetkel. mrt käest sai pihustid hangitud (aitäh veelkord) Paar päeva tagasi pesin isegi puhtamaks veidi.
Kunagi sai feislifti armatuur ka sisse: Jubeäge oleks kuskilt heledad istmed ka saada. Tegelt on see veel poolik natuke.
No vahepeal mõtlen müügile.. siis jälle hakkab kahju ja ei raatsi. Ühesõnaga kui kellelgi huvi on siis võib mingi motiveeriva kirja mulle kirjutada. Kolimine ees ja läheb keeruliseks vist saja auto ülalpidamine erinevates linnades.
Kunagi sai feislifti armatuur ka sisse: Jubeäge oleks kuskilt heledad istmed ka saada. Tegelt on see veel poolik natuke.
No vahepeal mõtlen müügile.. siis jälle hakkab kahju ja ei raatsi. Ühesõnaga kui kellelgi huvi on siis võib mingi motiveeriva kirja mulle kirjutada. Kolimine ees ja läheb keeruliseks vist saja auto ülalpidamine erinevates linnades.
155, 2x166, 159 ja 75?
Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#87ma muidu kirjutaKS aga mul on kahjuks väga raskekujuline diisliallergiaJarmo kirjutas:Ühesõnaga kui kellelgi huvi on siis võib mingi motiveeriva kirja mulle kirjutada.
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#88Mis seal sellised asjad on mida kohe tegema peaks?
Õudsalt meeldib 166 selle Zenderi bodykitiga
Samas, kas seda on mõistlik igapäeva liikuriks võtta kui kõik sõidud linnas...
Õudsalt meeldib 166 selle Zenderi bodykitiga
Samas, kas seda on mõistlik igapäeva liikuriks võtta kui kõik sõidud linnas...
Re: Tumesinine 166 2.4 Jarmo
#89Sidurile tuleb seismisega õhk sisse. Arvatavasti Peasilinder. Seal vist mälujärgi eelmine omanik vahetas mansette. Kindlam terve uus tükk osta.
Tagasillal üheltpoolt vaja veel ülemine õõts/bumerang vahetada.
Ja tagumine a-b-essi andur mängib vihmaste ilmadega segast.
Igapäeva sõiduks... ei ole mõtet vist. See rohkem maanteele
Samas... kurat! Mõtlen siin et teeks ta lõplikult valmis ikka. Tagumine stangelisa puudu ja luugilt see lip.
Tagasillal üheltpoolt vaja veel ülemine õõts/bumerang vahetada.
Ja tagumine a-b-essi andur mängib vihmaste ilmadega segast.
Igapäeva sõiduks... ei ole mõtet vist. See rohkem maanteele
Samas... kurat! Mõtlen siin et teeks ta lõplikult valmis ikka. Tagumine stangelisa puudu ja luugilt see lip.
155, 2x166, 159 ja 75?