noniii
Igapäeva Auto millega rahulikult sõita ei saa. Auto millepärast pidin kuuaega jala käima ja mitte sellepärast, et ta lagunes vaid et võimatu on sellega "rahulikult" sõita. Ja kui kevadel jalutasin, siis paar nädalat tagasi tuli jälle 31 maantel üle
Saage tuttavaks .. mu ustav ratsu. Vahepeal pidin roolilati vahetama.. aga see selleks. ikka meeldib.
Suvel sain Itaaliast naviga raadio ( Connect nav ) plaadiga versioon 200euri koos transaga
Esialgu proovides töötas kõik.. niikui aga süüte kätte sai tahtis kuramus koodi saada.. mida mul ei olnud.
Igaks juhuks tegin raadiole softi upteidi ja voilaa... kõik korras. Harjus autoga ilusti ära ja no problems
ja kuna tal on navi ja telefoni võimalused.., siis peaks kuskilt mikri, gps/gsm antenni vaatama. Gps antenn tuleb autosisene ... 30euri max Mikri kohta pean veel pistiku pinouti uurima
aa.. seoses selle raadioga tuli paneel suuremaks lõigata... ikka väga suur auk tuli teha. Muidugi oleKS võinud ju mingi "tänapäevase" raadio osta.. aga vot mulle ei meeldi need. Ma tahan ja eelistan originaalsust.. vähemalt selles autos.
Mis veel?
Muusikat meeldib kuulata ja praegu on see nii ja naa. nagu on ja ei ole
166 istudes on ikka parem ja ega sealgi on originaalist mul juba asi kaugel.
Siin võiks siis juba ju korralikult teha või noo esialgu unistada
Raadio peab jääma samaks
Audissoni Bitten protsessor (saan korrilikud signaalid ja lisaks supakas)
Võimendaks muidugi esimese otsa ära
Mingi Bassikas (millegipärast fännan pioneeri) sedaani bagass on nii väike et sinna mingit kasti teha on veits jama, ei saa enam tagavara ratast kätte. Mõtlesin, et siis tagaaknalaud tuleb mängu. Sinna kannatab vb mingi kasti ka alla teha. Punases oli täitsa hea (kinnine kast)
esikõlariteks dls-i mingid komponendid keskmisest vähe paremad
Võimendi avastasin praegu mingi AMPIRE toodangu. suht noname aga tundub päris hea.
Mis ma seni olen teinud.. mitte midagi erilist
ühepoole uksed on 4mm pigimatiga seest tehtud. Samuti bagass. Katusel on 2mm pigimatt
Pole aega lihtsalt nii palju et enda autodega tegeleda
suvel tegin veel eksperimentaal korras lae ja ülemised küljed musta riidega üle ja noo jan1 vaatas et originaal
seega nii paha ei tundunud vist.
Aaa... mingi jamps on ka... Niikui miinuskraadid on siis pult alguses (hommikul) ei tööta. Pean korra võtmega ukse lukku keerama ja kõik hakkab toimima.. nagu unustaks ära või midagi. Igatahse väga imelik lugu.
Muidu käivitub ja sõidab igailmaga.
kaks nädalat tagasi sai uued yokohama naelad endale ka alla. Need ka tänaseks juba 1500km läbi sõitnud.
Talvist pilti ka