http://www.carmagazine.co.uk/car-review ... 16-review/
sama jutt lyhemalt
Re: Suvaline pläma 2016
#3174C osas on asi lihtne-> kiidetakse, et õudsalt hea auto aga heidetakse ette, et praktilise poolt pealt jääb natuke vajaka (s.t. tegemist on tehnoloogianäidisega, mis maksab miljoon raha aga mis igapäevaseks kasutuseks just eriti hea valik ei ole)valmarv wrote:Huvitav, et 4C-d teevad seal maha, kuigi ükskõik millist ülevaadet loed või vaatad sellest, kiidetakse koguaeg.
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma 2016
#318Ma arvan, et kui tehtaks mingi Hardcore versioon 4C'st, 300hp'ga näiteks ja tehakse rohkem ülejuhitavaks siis kiidetakse taevani.
Re: Suvaline pläma 2016
#319veel top geari ja alfa romeot: http://www.topgear.com/car-news/classic ... fa-romeo#1
Re: Suvaline pläma 2016
#320See artikkel ilmus juba hästi ammu Top Geari ajakirjas (eesti keelses) tookord oli teemaks 4C, et mis selle raha eest saabvalmarv wrote:veel top geari ja alfa romeot: http://www.topgear.com/car-news/classic ... fa-romeo#1

Kuid ka siis oli kummaline, et seal valikus polnud Brera TBI vaid Prodrive versioon...
Ning GTV V6 asemel eelistati GTV TwinSparki jms. kummaline tekst.
Kuid see Giulia diisel tundub täitsa huvitav olevat.
http://www.topgear.com/car-reviews/alfa ... irst-drive
Suht vähese hobujõu kohta on kiirendus täitsa hea hetke kõige võimsamal diislil. Ning ootame ära ka V6 diislid, kuskilt jäi selline kõlakas kõrva.
Re: Suvaline pläma 2016
#321Brera -> tegelikult muidugi on prodrive kahtlemata parem, kui tbi (mõlemad esivedulised, kuid prodrive käis kogu veermiku üle, et sõit paremaks teha).
GTV osas on asi natuke veider-> 24V mootorid on üldjoontes vähem probleemsed, kui TS mootorid (tõsi küll, sild annab V6 puhul kiiremini alla, roolilatt samuti) ning vähese/kehva õli ja või suure vajutamise puhul kipub 4 silinder kuivale jääma (ehk siis selle aja peale, kui TS mootoril on saaled juba rõõmsalt ringe tegemas hakkab V6 alles vaikselt tiksuma)- teisalt võibolla ongi see põhjuseks-> 16V mootoril kuuled kohe ära, kui mingi jama on, V6-ele pead põhjaliku diagnosti tegema
GTV osas on asi natuke veider-> 24V mootorid on üldjoontes vähem probleemsed, kui TS mootorid (tõsi küll, sild annab V6 puhul kiiremini alla, roolilatt samuti) ning vähese/kehva õli ja või suure vajutamise puhul kipub 4 silinder kuivale jääma (ehk siis selle aja peale, kui TS mootoril on saaled juba rõõmsalt ringe tegemas hakkab V6 alles vaikselt tiksuma)- teisalt võibolla ongi see põhjuseks-> 16V mootoril kuuled kohe ära, kui mingi jama on, V6-ele pead põhjaliku diagnosti tegema

Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma 2016
#322Seoses oma GTA müügiga.
On siis käinud 2 inimest vaatamas.
Üks oli eestlane (elab välismaal 8 kuud), suveks tuli eestisse ja vaja midagi pärast kaasa viia.
Väga asjalik oli, ning Alfa polnud võõras. Vähemalt mitut erinevat omanud.
Võttis aega paar päeva mõtlemiseks ja keremeistriga nõupidamiseks. Kuid otsustas loobuda, kuna minevat natuke üle eelarve.
Ok. No problem. Samal õhtul kui tuli temalt loobumine, helistas üks inglisekeelt kõnelev härra (hiljem selgus, et oligi nii 65+ vanuses itaallane).
Leppisime tänaseks aja kokku, ning tuli otse elukoha ette ja helistas kui all auto juures oli.
Esimene asi mida temalt kuulsin- arvas auto olevat paremas seisukorras. Kuulutuses oli selgelt välja öeldud, et läheb tervenisti keretöödesse- ega ma ju siledat ja tervet autot ei vii sinna
.
Siis vaatas kapoti alla, ning hakkas kruvisid ja muid asju vaatama. Kohe ütles, et üks löökpaneeli kruvi on kindlasti lahti keeratud- no shit Sherlock.
Ja ühesõnaga seda ininat, et pole 100% originaal välimusega kõik asjad, mis tehasest tulles. Jäin vait selle peale ning ütlesin, et see on 15 aastat vana auto, mis on igapäeva kasutuses- ei seisa kuskil kollektsionääri garaazis
Siis jäi tema vait. 
Proovisõiduni ei jõudnudki, kuigi pakkusin ja ütlesin, et on sealt korras kus siiski kõige olulisem- veermik, mootor ja käigukast.
Rääkis, et kui oleks mingi 100% tipp topp, siis itaalias maksavad need 10 aasta pärast head raha. 147GTA isegi rohkem.
Ütles, veel et selle raha eest ei osta kuna liiga palju teha (väitis, et ise teeks).
Ütlesin ka, et selle raha eest mis ma müün ei tasu loota tehase lõhnaga autot. Isegi mitte mujal Euroopas. Sellised (kui üldse leiad) on seal 16k+ poole peal.
Eks nõudmised ole erinevad. Eestlasest ostja huvitus just sisust ja ütles, et hea "tihke" kui roolis ja gaasi annad. Kõik toimib nii nagu peab.
Vanamees vaatas ainult välimust ja mootor jms üldse ei huvitanud....
Kes mida vaatab onju.
Seega tundub, et läheb ikka tegemisse.
On siis käinud 2 inimest vaatamas.
Üks oli eestlane (elab välismaal 8 kuud), suveks tuli eestisse ja vaja midagi pärast kaasa viia.
Väga asjalik oli, ning Alfa polnud võõras. Vähemalt mitut erinevat omanud.
Võttis aega paar päeva mõtlemiseks ja keremeistriga nõupidamiseks. Kuid otsustas loobuda, kuna minevat natuke üle eelarve.
Ok. No problem. Samal õhtul kui tuli temalt loobumine, helistas üks inglisekeelt kõnelev härra (hiljem selgus, et oligi nii 65+ vanuses itaallane).
Leppisime tänaseks aja kokku, ning tuli otse elukoha ette ja helistas kui all auto juures oli.
Esimene asi mida temalt kuulsin- arvas auto olevat paremas seisukorras. Kuulutuses oli selgelt välja öeldud, et läheb tervenisti keretöödesse- ega ma ju siledat ja tervet autot ei vii sinna

Siis vaatas kapoti alla, ning hakkas kruvisid ja muid asju vaatama. Kohe ütles, et üks löökpaneeli kruvi on kindlasti lahti keeratud- no shit Sherlock.
Ja ühesõnaga seda ininat, et pole 100% originaal välimusega kõik asjad, mis tehasest tulles. Jäin vait selle peale ning ütlesin, et see on 15 aastat vana auto, mis on igapäeva kasutuses- ei seisa kuskil kollektsionääri garaazis


Proovisõiduni ei jõudnudki, kuigi pakkusin ja ütlesin, et on sealt korras kus siiski kõige olulisem- veermik, mootor ja käigukast.
Rääkis, et kui oleks mingi 100% tipp topp, siis itaalias maksavad need 10 aasta pärast head raha. 147GTA isegi rohkem.
Ütles, veel et selle raha eest ei osta kuna liiga palju teha (väitis, et ise teeks).
Ütlesin ka, et selle raha eest mis ma müün ei tasu loota tehase lõhnaga autot. Isegi mitte mujal Euroopas. Sellised (kui üldse leiad) on seal 16k+ poole peal.
Eks nõudmised ole erinevad. Eestlasest ostja huvitus just sisust ja ütles, et hea "tihke" kui roolis ja gaasi annad. Kõik toimib nii nagu peab.
Vanamees vaatas ainult välimust ja mootor jms üldse ei huvitanud....

Seega tundub, et läheb ikka tegemisse.
Re: Suvaline pläma 2016
#323Värvi ära ja helista ning ütle, et sul üks GTA veel üle, samasugune punane, aga sile, ehk pakub huvi? 14.500€
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma 2016
#324Valisin siis asendusauto hinnaklassiks ca 1000-2000€ masinad. No et ei peaks lapselt süüa laualt hakkama ära võtma.
Ja satun pidevalt petiste otsa. Täiesti uskumatu. Telefonis, auto24's kirjeldatakse kui priimust, avariivaba, roostet pole tehniliselt korras jms. Mõni väiksem pauk ehk, ok, pole hullu- vanad autod.
Ja kohale jõuan, on auto läbi roostetanud, õige VIN ja reg.nri järgi arvelt maas, ülevaatust pole jne.
Ja siis see autojärelmaks plats on ka täis korralikke tüüpe- kutsuvad kohale, et heas korras auto, ajalugu olemas. Sõidan sinna, aa ei, teisel platsil. No sõidan teisele platsile ja seal öeldakse, et nad ei tea autode ajaloost mitte midagi ja kui tahan, siis tehku ma ise proovisõitu, mingu ülevaatusele ja teh. kontrolli oma rahade eest ja siis kui ei sobi, toogu ma tagasi.
Oleks siis, et nad viisakalt räägiks, aga kõik istuvad telefonis ja arvutis ja vaatavad mind nagu mingit tüütut herilast, kelle hea meelega deodorandi abil minema peksaks.
Siit ka küsimus- on kellelgi töötavat ja teh. heas korras masinat müüa?
1000-1500€, bensukas, vabalt hingav, kliima, ei roosteta, muid tingimusi väga ei sea esialgu.
Ja satun pidevalt petiste otsa. Täiesti uskumatu. Telefonis, auto24's kirjeldatakse kui priimust, avariivaba, roostet pole tehniliselt korras jms. Mõni väiksem pauk ehk, ok, pole hullu- vanad autod.
Ja kohale jõuan, on auto läbi roostetanud, õige VIN ja reg.nri järgi arvelt maas, ülevaatust pole jne.
Ja siis see autojärelmaks plats on ka täis korralikke tüüpe- kutsuvad kohale, et heas korras auto, ajalugu olemas. Sõidan sinna, aa ei, teisel platsil. No sõidan teisele platsile ja seal öeldakse, et nad ei tea autode ajaloost mitte midagi ja kui tahan, siis tehku ma ise proovisõitu, mingu ülevaatusele ja teh. kontrolli oma rahade eest ja siis kui ei sobi, toogu ma tagasi.
Oleks siis, et nad viisakalt räägiks, aga kõik istuvad telefonis ja arvutis ja vaatavad mind nagu mingit tüütut herilast, kelle hea meelega deodorandi abil minema peksaks.
Siit ka küsimus- on kellelgi töötavat ja teh. heas korras masinat müüa?

--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma 2016
#325


aga teisalt jälle- mida sealt ikka tahta (enamjaolt ongi selle hinnaklassi sõidukid, et paned teist samapalju sisse ja siis sõidad)

alternatiiv -ostad omale kuskilt auto, mis maksab kolmandiku võrra enam ja sõidab väiksema lisainvesteeringuga
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma 2016
#326Mu algne hinnaklass oli 2500, kuid ega siiski julget valikut pole. Vaatan, ehk leidub 1000 euroga miskit :p
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma 2016
#327jeee... üks asi lahendatud:
sinna siis kadus Aaron Citroni 6c1750 ...Ajaloo annaalide järgi oli loodud Vereülekande Jaamal 90 doonorit. Konserveeritud verd veeti natsionaliseeritud võidusõiduautoga "Alfa-Romeo" rindelähedastesse hospidalidesse.
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma 2016
#328ts wrote:jeee... üks asi lahendatud:sinna siis kadus Aaron Citroni 6c1750 ...Ajaloo annaalide järgi oli loodud Vereülekande Jaamal 90 doonorit. Konserveeritud verd veeti natsionaliseeritud võidusõiduautoga "Alfa-Romeo" rindelähedastesse hospidalidesse.
Kuulsin ka sellest täna hommikul

Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! 

Re: Suvaline pläma 2016
#329siiski 1941 oli selleks aastaks, millest jutt
Citroni 6C kadus pildist 1940, kõigi eelduste kohaselt sai see natsionaliseeritud, mai 1941 loodi verekeskus (mille kasutusse see läks), juuli 41 algas saksa okupatsiooniperiood, kus masin uuesti kaduma läks (arvata võib, et see võeti vene vägede taandudes kaasa- sihtotstarbeline auto ikkagi)
Vähemalt on nüüd teada, et auto siiski tuli peale 38 aasta avariid Inglismaalt tagasi. Mitte, et see palju edasi aitaks aga midagi ikka
Üldiselt väidetakse ennesõjaaegseid Alfasid olevat 1941 seisuga nõukogude liidu territooriumil enne 44 aastat umbestäpselt 5 (1x8c2900; 2x 6c2500 ja kaks 6c1750GS-i, millele lisandus siis sõjasaagine kohaleveetud teadmata arv masinaid). Mõlemad GS-id läksid mingil hetkel 40-datel kaduma ning pole siiani välja ilmunud (see kas 90-dateni säilinud 6C-d olid ka tegelikult need, mis enne sõda NL-is lemas olid on teadmata). Küll aga said nõukogude insenerid hakkama suurima võimaliku pühaduserüvetamisega, kui 6c2500 kere istutati ühe 8C 2900 raami peale.
Citroni 6C kadus pildist 1940, kõigi eelduste kohaselt sai see natsionaliseeritud, mai 1941 loodi verekeskus (mille kasutusse see läks), juuli 41 algas saksa okupatsiooniperiood, kus masin uuesti kaduma läks (arvata võib, et see võeti vene vägede taandudes kaasa- sihtotstarbeline auto ikkagi)
Vähemalt on nüüd teada, et auto siiski tuli peale 38 aasta avariid Inglismaalt tagasi. Mitte, et see palju edasi aitaks aga midagi ikka

Üldiselt väidetakse ennesõjaaegseid Alfasid olevat 1941 seisuga nõukogude liidu territooriumil enne 44 aastat umbestäpselt 5 (1x8c2900; 2x 6c2500 ja kaks 6c1750GS-i, millele lisandus siis sõjasaagine kohaleveetud teadmata arv masinaid). Mõlemad GS-id läksid mingil hetkel 40-datel kaduma ning pole siiani välja ilmunud (see kas 90-dateni säilinud 6C-d olid ka tegelikult need, mis enne sõda NL-is lemas olid on teadmata). Küll aga said nõukogude insenerid hakkama suurima võimaliku pühaduserüvetamisega, kui 6c2500 kere istutati ühe 8C 2900 raami peale.
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma 2016
#330hakkasin meenutuseks pilte guugeldama
mida kõike ei tehta http://www.legacydiecast.com/1938-alfa- ... ng-chassis
mida kõike ei tehta http://www.legacydiecast.com/1938-alfa- ... ng-chassis
