otsime ja otsime ja ehk leian vastavasisulise juhendtesti üles
164 on vanakooli sõiduk

, seetõttu on kõik CU-d loetavad ka pirnikese/tabloo kaasabil
See käib minu mälu järgi nii ECU, Bäägi, kasti, kliima kui ka ABS-i pihta.
Kahjuks ei meenu praegu rohkem, kui vaid ECU ja kliima koodid ning asjaolu, et vigase ABS kontrollplokk/relee vms ja rattaandurite veaotsinguks on hea ja lihtne ning lollikindel viis-> Juhul, kui tuli jääb põlema kohe (käivitades) on viga talletatud CUsse juhul, kui tuluke hakkab põlema hilisemalt (sõitma hakates) on viga rattaanduris.
Edit: taustaks siis, et ABS-i kontrollplokk ei talleta rattaandurite vigu; süüte sissepanekul kontrollitakse üle vaid hüdropumba elektroonikaosa, rattaandureid kontrollitakse liikumise käigus (kui nüüd väga ei eksi, siis rattaandur edastab pinget umbes 1V juures; kuid tegelikult on selle pinge kättesaamine suhteliselt keeruline)
Tegelikult ma olen normaalne....