M: AR 146 1,6 TS 1999 a. 280 eur.

#1
Vana, aga sõidab iga päev. Esinevad iluvead, esiklaasil mõrad, vedrukandurid tahavad keevitamist. Mootor, kast, esisild nagu oleksid korras. Tagarattad vähe lääpas. Ls. päris väike 128000 km. Kütusekulu väike, Tallinnas käib 25 euriga ära kui mitte paarutada. Naisterahvas kellelt sain käis tööl 2km. ja mitte iga päev. Omas vist kusagil alates 2008 a. Kehtiv ül. kuni 10. 2016. Lisasid eriti pole peale keskluku ja esimeste el. akende mis ka toimivad. Kaks komplekti võtmeid. Pane võtit ja sõida. Mind teenis ilma probleemideta ligi 6000 km. Tel. 58015798.

Re: M: AR 146 1,6 TS 1999 a. 280 eur.

#5
Hei,

Ära Sa nüüd seda küll tegema hakka...

TS mootor istub kapoti all risti, boxer istub piki.

Vahetamiseks on Sul vaja kõik asjad välja vahetada, mis mootoriruumis asuvad. Peale klaasipesuvedeliku paagi- see on neil sama koha peal.
Kõik vahetada tähendab seda, et alates juhiistme esiservast pead kõik asjad (roolimehhanismi, mootori juhtploki, kogu kaabelduse, code kompuutri, käiguhoovastiku jne jne jne) piinliku täpsusega ümber laduma (peale seda, kui oled poolraamile teinud uued kinnituspesad- boxeri tagumine kinnituspesa asub teisel kohal, kui R4 mootoritel). Mõistlikum on Sul mootorile korralik diagnost teha ning see ära remontida, kui probleem on mootoris (kõik tükid on saadaval ning boxer käib mootoriruumist välja ja tagasi umbes 25 korda kiiremini, kui R4 )

Mõistlikum oleks selle mängimine puhul otsida juba V6, mida sinna paigutada :)

Ja siis jätta näiteks 146 igapäevasõiduks
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: M: AR 146 1,6 TS 1999 a. 280 eur.

#6
Palju jama oleks jah.

Mootori kinnituste probleem ma arvan, et ei oleks suur, kui vahetada mootor koos alus raamiga. Mootor kinnitub sinna peale ja raami kinnitus kohad kerele on vast mõlemal autol samad.

Aga jah, hetkel ma väga tõsiselt seda ei plaani, lihtsalt mõte käis läbi peast.

Alfa 145el on 3me juhtmelised diagnostika pesad, oskab keegi soovitada kus saaks diagnosti teha või siis üleminekut veidike standartsemale pesale.

Re: M: AR 146 1,6 TS 1999 a. 280 eur.

#7
100% kindlusega ei väida aga 85% kindlusega on poolraami kinnitused erinevad (boxeri kasti asukoha tõttu). Ilma poolraami vahetamata või tugevalt modimata ei ole see üldse võimalik)

Sama lugu ka kapotialuste kinnituskohadega.

Alfale saab teha diagostikat vaid fiati rakendustega, millel on olemas kolme pistikuga pesa. Pesasid müüakse ka eraldi, kuid soovitaks minna lähimasse Fiati töökotta :)

Variant number B on samuti olemas aga hetkel ei meenu, kuidas käis marelli pistiku sildamine - auto ise on vabalt võimeline vilgutama veakoode, kuid sildamisloogika oli teine, kui Boschi süsteemidel.
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: M: AR 146 1,6 TS 1999 a. 280 eur.

#8
Tervist

Käisin proovimas juhet külge ühendada autole. Mehannil oli kasutada hetkel autocomi rakendus ning see ei ei suutnud autoga suhelda.
Mis selle fiati programmi täpsem nimetus on? On seda kusagilt võimalik saada?

Lisaks, kapoti all on kolm pistikut. Üks on aku ja õhu karbi vahel, see 2 juhtmega kolmene pesa.
ja siis 2 tk on õhukarbist vasakul, mõlemad 3 juhtmega ja kolmene fiati pesa.
Üks oli vist ABS'i jaoks ja üks mootori aga ma nüüd ei tea milline see mootori oma peaks olema.
cron