tegelikult tehti kõik 3,2 masinad Q4 jaoks.
Variant oli peale Prodrive poolt Brera S versiooni loomist (2008 lõpp) neid enam mitte osta neliveolisena vaid esiveolisena (Q2). Kuna auto ise on suur ja raske, siis nelivedu tapab igasugu sportlikkust veelgi- tõenäoliselt selletõttu on suurem osa Spiderid esiveolistena. Arvestades, et 1750tBI lisandumisel muutus Q4 täiesti jaburaks (1750 1580kg; 3.2 Q4 1680kg), siis see 100kg oli üpris märgatav.
Mis tagaveolist Brerat puudutab, siis arvatavasti on probleem selles, et esimene Brera, mis sai omale EU tüübikoodi oli tagaveoline (concept)- arvatavasti ei toksitud tükkhaaval tüübikoodi sisse ning võeti registrist esimese brera tüübikood)
risti mootor ja tagavedu ei ole tehniliselt mõistlik lahendus-> ülekandekaod muutuvad täiesti jaburalt suureks :
esmalt pead võtma kastist nurga all jõu välja, siis suunama selle vahekasti/difrisse nurga all, siis nurga all veovõlli ja siis nurga alla ratastesse, kus see nurga all maha suunatakse (5 nurka); esiveo puhul võtad difrist otse ning ainus nurk jääb rataste juurde. Neliveo puhul rakendub tagasild, siis kui esisild hakkama ei saa, st kadu ei ole oluline (jõukadu oleks niikuinii)
Pikimootori puhul esisillale kandmisel nii nurgelist probleemi ei ole-> differ istub kastil otse küljes ning veovõllid on sellega otse ühendatud (jällegi vaid kaks nurka)
Re: Suvaline pläma 2016
#392Samas see Brera pole nii paks midagi, kui vähekene asju välja vahetada siis sportlikum kui Golf R32, mis on samamoodi üle 1600kg ja nelivedu!
http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-a ... ening.html
Päris hea teema, tüüp on oma Brera klaaskatuse vahetanud Carboni vastu ja juba mingi 50kg kergem. Tagaistmed välja, uued carbonist esiistmed.
-100kg tuleb suht kergelt sealt.
Alfa Brera
Pre 2008 V6 Q4 1605kgs
V6 Non Q4 1540kgs
V6 S. 1505kgs
2.2. 1445kgs
2.2S 1410kgs
1750 1430kgs
Golf R32 1617kgs
(not saying it's the same but a 3.2 V6 that's 4WD)
Kas see Brera Q4 kaal 1680kg on siis koos kõigi vedelikega?
Hetkel ragz ehitab oma Brera vahele 3.6L mootorit.
Kui saaks kaalu alla, suurema mahuga mootor vahele, panna kasvõi SC otsa. Püss valmis ning Q4.
Seal see teemaalgataja tegi omale katuse vormi valmis ja võib teha neid Carbonist või klaasplastist katuseid tellimise peale.
Hetkel on tegemisel minuteada kapoti sisemine ja välimine vorm, et need ka carbonist teha.
http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-a ... ening.html
Päris hea teema, tüüp on oma Brera klaaskatuse vahetanud Carboni vastu ja juba mingi 50kg kergem. Tagaistmed välja, uued carbonist esiistmed.
-100kg tuleb suht kergelt sealt.
Alfa Brera
Pre 2008 V6 Q4 1605kgs
V6 Non Q4 1540kgs
V6 S. 1505kgs
2.2. 1445kgs
2.2S 1410kgs
1750 1430kgs
Golf R32 1617kgs
(not saying it's the same but a 3.2 V6 that's 4WD)
Kas see Brera Q4 kaal 1680kg on siis koos kõigi vedelikega?
Hetkel ragz ehitab oma Brera vahele 3.6L mootorit.
Kui saaks kaalu alla, suurema mahuga mootor vahele, panna kasvõi SC otsa. Püss valmis ning Q4.
Seal see teemaalgataja tegi omale katuse vormi valmis ja võib teha neid Carbonist või klaasplastist katuseid tellimise peale.
Hetkel on tegemisel minuteada kapoti sisemine ja välimine vorm, et need ka carbonist teha.
Re: Suvaline pläma 2016
#393see on Spideri kaal-> Spider ise kaalub konstruktsiooni tõttu Brerast 70kg rohkem
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma 2016
#394Nojah, põhjaalused tugevdused jms.
Ok.
Seega Brera kupee Q4 kaal on 1605kg vs Golf R32 1617kg!
Samas Golfi paned tahaistmele 2 täiskasvanud inimest istuma
Brerasse mahutad ka ära kui pooleks saed, saab lapiti riita laduda küll 2 inimest
Mis mind Brerade puhul alati on üllatanud, pagassi mahub ära 4 rehvi!
Mina oma 156 pagassi mahutan ainult 2 ja ülejäänud 2 pean tõstma tahaistmele
Ok.
Seega Brera kupee Q4 kaal on 1605kg vs Golf R32 1617kg!
Samas Golfi paned tahaistmele 2 täiskasvanud inimest istuma
Brerasse mahutad ka ära kui pooleks saed, saab lapiti riita laduda küll 2 inimest
Mis mind Brerade puhul alati on üllatanud, pagassi mahub ära 4 rehvi!
Mina oma 156 pagassi mahutan ainult 2 ja ülejäänud 2 pean tõstma tahaistmele
Re: Suvaline pläma 2016
#395njah- isiklikult leian, et kui auto ja pagass kokku mahutavad pisikeste mööndustega korraga 4 inimest või 4 rehvi, siis on igati mõistlik jagada need selliselt, et inimesed mahuvad tagaistmetele ühes tükis (olgem ausad-> nelja rehviga ringisõitmist juhtub aastas kaks korda, 4 inimest natuke tihedamini)
aga see on juba teine teema
teistpidi täiesti aus olla, siis Golf on Golf (ka R32 on Golf)... ammu-ammune GTI oli hoopis teine Golf aga ikkagi... Hot Hatch võib ju igati äge asi olla, kuid kui see on tehtud tavalisele põhjale, siis on see ikka tavaline auto (IMHO kehtib see enamvähem kõigi masinate kohta- tuunitud laudauksega võib ju regatile minna ja võibolla ka mingi koha saada, kuid jahtidega võrdlust välja ei kanna... nt Cadillac vs Jaguar; Corvette vs Ferrari; Audi R8 vs Lamborghini jne jne jne)
aga see on juba teine teema
teistpidi täiesti aus olla, siis Golf on Golf (ka R32 on Golf)... ammu-ammune GTI oli hoopis teine Golf aga ikkagi... Hot Hatch võib ju igati äge asi olla, kuid kui see on tehtud tavalisele põhjale, siis on see ikka tavaline auto (IMHO kehtib see enamvähem kõigi masinate kohta- tuunitud laudauksega võib ju regatile minna ja võibolla ka mingi koha saada, kuid jahtidega võrdlust välja ei kanna... nt Cadillac vs Jaguar; Corvette vs Ferrari; Audi R8 vs Lamborghini jne jne jne)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma 2016
#396Tekkis autovalikul imelik probleem, nimelt pedaalideasetus.
Nüüd tekkis huvi, et äkki keegi tahab oma masinat 5min proovida anda. Huvitavad just 159 ja gt. Nimelt naine sõitis ühe mainstream masinaga (laimama ei hakka) ja siduripedaali käik oli nii pikk, et lõpuni vajutamiseks peab tagaotsa toolilt üles tõustma. Samas üks teine masin oli väga ok. Mul tekkis muidugi kohe hirm, et kui tellin miski masina mingite tehn näitajate järgi ära ja pärast tekivad sellised mured...
Nüüd tekkis huvi, et äkki keegi tahab oma masinat 5min proovida anda. Huvitavad just 159 ja gt. Nimelt naine sõitis ühe mainstream masinaga (laimama ei hakka) ja siduripedaali käik oli nii pikk, et lõpuni vajutamiseks peab tagaotsa toolilt üles tõustma. Samas üks teine masin oli väga ok. Mul tekkis muidugi kohe hirm, et kui tellin miski masina mingite tehn näitajate järgi ära ja pärast tekivad sellised mured...
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
Re: Suvaline pläma 2016
#397Sa võid mu diislit proovida küll. Ma julgeks arvata, et kõikidel 159'tel sama asetus ja sügavus pedaalidelbnd kirjutas:Tekkis autovalikul imelik probleem, nimelt pedaalideasetus.
Nüüd tekkis huvi, et äkki keegi tahab oma masinat 5min proovida anda. Huvitavad just 159 ja gt. Nimelt naine sõitis ühe mainstream masinaga (laimama ei hakka) ja siduripedaali käik oli nii pikk, et lõpuni vajutamiseks peab tagaotsa toolilt üles tõustma. Samas üks teine masin oli väga ok. Mul tekkis muidugi kohe hirm, et kui tellin miski masina mingite tehn näitajate järgi ära ja pärast tekivad sellised mured...
Asun ma Tallinnas ja hetkel isegi aega on.
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma 2016
#398Tänud, aga tulen ahistama vast 2 nädala pärast, sõitsin just põhja taas.
Võtan ühendust.
Ot kah- kes ütles, et AR on raske müüa. Euroopa turg on uskumatult aktiivne. Vaatad midagi välja ja järgmine hetk on auto juba läinud. Päris keeruline
Võtan ühendust.
Ot kah- kes ütles, et AR on raske müüa. Euroopa turg on uskumatult aktiivne. Vaatad midagi välja ja järgmine hetk on auto juba läinud. Päris keeruline
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
Re: Suvaline pläma 2016
#399Kui auto hea, siis ongi hea müüa seda ja kaugelt ostjal keeruline seda leida. Variant on mingi diileriga nõuded kirja panna ja õiget autot ootama jääda.bnd kirjutas:Tänud, aga tulen ahistama vast 2 nädala pärast, sõitsin just põhja taas.
Võtan ühendust.
Ot kah- kes ütles, et AR on raske müüa. Euroopa turg on uskumatult aktiivne. Vaatad midagi välja ja järgmine hetk on auto juba läinud. Päris keeruline
Viimati muutis urmask, 11 Juul 2016, 00:38, muudetud 1 kord kokku.
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma 2016
#400Pärnu inimesed pidevalt saksaskohal,vali auto valja ja anna marku,toovad 1 k eest ara ja teevad pohjaliku kontrolli enne oste.
Re: Suvaline pläma 2016
#4011k on üle pingutatud hind. Kahjuks
Mul ei kulu toomisele, regamisele, uuele numbrile kokku ka nii palju. Tellitud palju masinaid, endale ja sõpradele.
Samamoodi kontakt kohapeal, aga Saksamaa pole Eestimaa, kus 2t oled ühest otsast teise. Probleem ongi just kontroll esinduses. See võtab aega. Ja hea asi läind selle ajaga juba.
Toomine on kõige väiksem mure selle juures, see välja valimine on suurem mure.
Mul ei kulu toomisele, regamisele, uuele numbrile kokku ka nii palju. Tellitud palju masinaid, endale ja sõpradele.
Samamoodi kontakt kohapeal, aga Saksamaa pole Eestimaa, kus 2t oled ühest otsast teise. Probleem ongi just kontroll esinduses. See võtab aega. Ja hea asi läind selle ajaga juba.
Toomine on kõige väiksem mure selle juures, see välja valimine on suurem mure.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
Re: Suvaline pläma 2016
#402Kiiremad saavad juba välismaalt Giuliasid tellima hakata
http://www.mobile.ee/et/list?searchId=I ... WSgw160714
Kuid sealgi on esimene bensukas 70k eur
http://www.mobile.ee/et/list?searchId=K ... M1PQ160714
Meile peaks tulema lähema kuu jooksul, kuid hetkel veel tegemist minu 159 laadse autoga- suht blank hõbedane diisel. Vingemaid mudeleid peab veel ootama ja siis tuleb ilmselt ka demo huvilistele.
Viimane info Pilotist
http://www.mobile.ee/et/list?searchId=I ... WSgw160714
Kuid sealgi on esimene bensukas 70k eur
http://www.mobile.ee/et/list?searchId=K ... M1PQ160714
Meile peaks tulema lähema kuu jooksul, kuid hetkel veel tegemist minu 159 laadse autoga- suht blank hõbedane diisel. Vingemaid mudeleid peab veel ootama ja siis tuleb ilmselt ka demo huvilistele.
Viimane info Pilotist
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma 2016
#404Mu üllatus oli pigem see, et tavalisi bensukaid ei pakutagi hetkel, ainult diislid. Ei saa aru, miks need nii populaarsed igal pool...
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma 2016
#405minu teooria diislite populaarsuse teemal - uutena nad töötavad. Kui ostad esindusest uue auto, sõidad 3-5 aastat ja siis ostad uue, on diisel igati normaalne valik. Selle aja jooksul ei tule sul probleeme ei kütusepumba, pihustite, turbo, EGRi, tahmafiltri, diislilekete, müra, talvel käivitamise, soojaks minemise ega millegi muuga. Järelturu-masinatel hakkavad aga juba puudused välja lööma. Autotootja aga teenib selle pealt, mida uuena ostetakse, mitte selle järgi, mida ihaldatakse 10-15 aastat pärast tootmise lõppu (suured bensukad, hea varustus). Kui suur osa uuena müüdud autodest müüakse firmadesse tööautodeks, teab ainult maksuamet, aga Nende esimene valik on Toyota Avensis, sest need on usaldusväärsed ja odavad ja väikse kütusekuluga. Olen vastanud päringule, kus autolt nõuti kütusekulu alla x,x l/100km, 400-liitrist pakiruumi, hinna sees talverehve ja hind + 3 aasta hooldused alla xx€. Vist oli konditsioneer ka teemas. Sellisele sa ju ei vasta, et kuulge lõpetage ära, ostke parem normaalne Alfa.
alfadel pole vigu, alfadel on iseloom