cyber,
Netis lugesin välja, et mõnedel alfadel on see survelaager pedaali juures, seega tahtsin täpsustada. EPER-i kaudu midagi teada saada oli võimatu.
Aga, tegelikkuses: peab maha võtma käigukasti. Selleks, et käigukasti maha võtta, peab vasak poolots maha võtta flantsist, paremots aga üldse välja tõsta käigukastist (et survelaagrit vabastada). Enne seda peab kindlasti õli maha vallata ning võtta mootori padjad ning starter maha. Kui käigukast on maas, survelaager ongi ilusti sinu ees.
Järgmine on ametlik TEAMPARIOst pärit info selle protseduuri kestvuse kohta (uurisin ühelt tüübilt, kes töötab Alfa Romeo keskuses Ukrainas):
2.4 JTD- 8 tundi
1.8 — 2.0 TS — 5 tundi
mrt, ma ei ole kindel, et probleem on temas, kuid üks võimalik põhjus on seal. Sõidu ajal vahepeal esimene käik ei taha sisse ja tuleb lärmakas ja ebameeldiv heli käigukastist. See sama tunne, kui keegi oleks sulle vastu munasid löönud. See võib ka olla see valge detail, kuhu läheb käigukasti kang sisse.
https://www.eparts.ee/catalog/#tab:3/pa ... 05690_4664
Ei tea kuidas ta eesti keeles on, aga vene keeles ta on KULISA. Mõned pildid:
Mõtlesin uurida järgi mis on lihtsam esialgselt vahetada, kas äkki survelaagrit. Selletõttu tegingi seda teemat.