külma tahaks saada...

#1
Niisiis meie suurepärases seisus pidevalt remonditavad teed said siis nüüd mu kliimapumbast jagu :evil:

oli teeremont, kiirusepiirang 50km/h (kiirus 20) ning suur vagu, millele järgnes "poolikute telliskividega" kaetud teelõik -> kuna auto on natuke raske kah siis vajus lõbusasti sinna kivide vahele :evil:

kuniks käis pauk ja kliimapumbal ilmselt võll kinni :evil: ¤%&%¤#%&¤#¤& :evil:



Sidur töötab, süsteem on täis (ja enne töötas kah korralikult), kuid praegu siis selline sitt seis, et mööda teeremonte kulgedes on terve auto tolmu täis (164 siseõhu ringlus töötab ju vaid koos kliimaga)



Ehk on kellelgi kuskilt mingit hüva nõu pakkuda :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

külma tahaks saada...

#3
Las ma arvan! Piibe maantee???? :P

Olin samuti sunnitud seal telliskive pidi sõitma :( Õnnneks midagi ei juhtunud. (vedruseib kasutab põhjakatet).

Aga rööpad olid tõesti ebainimlikud + "killustik"et mitte öelda paemurd oli täiesti lahtine ja vajuv.

Sul veel vedas. Nägin, kuidas üks vend nukralt tee ääres istus, auto oli kraavikaldal jalad taeva poole. Jälgi kihutamisest ja väljasõidust polnud, seega jääb üle süüdistada teeremondist tulenevat teepeenart.



Kahjuks su murele ei oska muud leevendust pakkuda, kui et varuosade asjus tasub proovida Janolt küsida. Pead ei anna, et tal 164 juppe veel on, aga lootust ikka on.

Normaalsete ja mõistlike foorumlastega tegeleb ta hea meelega.

külma tahaks saada...

#4
vedruseib wrote:Las ma arvan! Piibe maantee???? :P


Yep :evil: (ts@ütles selliseid sõnu seal, et lapsed olid pikka aega vait ning abikaasa pole vist siiani shokist toibunud :oops: )



eks ma siis hakkan uurima puurima põhjalikumalt (tegelikult lootsin väga, et keegi ütleb, et võll jääb mõnikord kinni ka siis, kui süsteem kuiv on, kuid eks see on suht lootusetu võimalus vist)



BTW oskab ehk keegi öelda, kas pumbad on ka päriselt FL 164 juures erinevad (või on vaid rihmaseib ise erinev?)
Tegelikult ma olen normaalne....

külma tahaks saada...

#5
klõps...



mmm jahe



fck... mis imelik vigin see on... nagu mingi laager hakkaks lahkuma...

ja nii natuke aega, kuni käsi tõusis lumemasinat välja lülitama...



ohoo, vaikus



selge...



aken irvakile, higi voolama...



TRK... pump maha ja Tartu poole...

vedi pikaleveninud ootus aga... ta töötab taas ja kui hääletult veel seejuures...





see ka üks alternatiive kogu protseduuriks... ilmselt küll kallim kui kasutatud kuid veel töötava osa külgemonteerimine.

külma tahaks saada...

#7
Ise sattusin ka sinna kiviaja maanteele ja paras närvide proovilepanek oli 5 km/h jalga piduril hoides kolistada (eriti kui veel 17-veljed ja jäigaks tehtud veermik). Suust lendasid esimese minutiga terve aasta ropud sõnad. :evil: Õnneks midagi ära ei lõhkunud. Pärast kahetsesin sajaga, et ümber ei keeranud ja õigel ajal ringi ei läinud. :roll:

külma tahaks saada...

#8
nii nüüd siis asjast 8) see nn. pump on kolbkompressor, terasleht klappidega, kolvid asuvad varte otsas, mis on otsast munakatega alumiinuium ketta sees, keskel on hammas sektor-mis minupumba puhul ka läbi on-hammaste vahed on metalli täis suland... :shock: sees on ka kaks suure diameetrilist rull laagrit-mis täitsa ok paistavad... ja siis on veel sidur, mis tänu pumba enese kinnijäämisele suht kinni jäänud... ja seda kõike määrib süsteemis olev õli... kui õli välja jookseb-on asi küpse... kui süsteem tühi, on asi küpse-kuna õli pidi niiskust imama(nimelt kui panna pool klaasi seda õli vabasse õhku seisma, pidi see ööpäevaga täis saama-imades õhust niiskust ja sidudes seda) -nagu mu konditsioneeride täitjast sõber rääkis.

Siis sellest järeldan, et süsteemi sattund niiskus kaotab määrimise ja asi sulab jällegi kokku... mõne ajapärast saab ehk ka pilte asja illustreerimiseks...

ning tallinnas asub koht kus remonditakse kliimapumpasid, roolivõimupumpasid jne-kuskil seal tööstusrajoonis-ehk keegi linnlastest täpsustab aadressi-suured kirjad on majal peal....

külma tahaks saada...

#12
vedruseib wrote:kuulge... Jano ütles, et tal 164 jaoks mingi 60000km sõitnud kliimapump peaks olemas olema. Võtke ühendust ometi!


:( Aga minul on kataloog, mis väidab 2,0TS Superile sobivat vaid 2,0TS Superi pumba (või siis 155 1,7/1,8/2,0 Nord oma)

Kuna pump on "sobiva" koha peal, siis pole veel võimalust olnud seda nii maha kakkuda, et sealt mingisugusegi numbri kätte saaks :oops:
Tegelikult ma olen normaalne....

külma tahaks saada...

#14
E.T. wrote:TRK... pump maha ja Tartu poole...


Olen hetkel väga unine ja moel või teisel panen ilmselt paraja mäda maha... :roll:, aga kas paljukiidetud TRK, mida ma seni olen Tallinna asutuseks pidanud, asub hoopis Tartus ? :shock: