Re: Suvaline pläma 2016

#496
Alfa Romeo 33 kirjutas:
julius kirjutas:Mu meelest on see 2015. aasta algusest saadik seal müügis. Hakkasin just siis ise bens 159-t otsima. Läks päris mitu kuud. Aga seda isegi ei kaalunud, sest on erakordselt jõuetu kombo.

See 1.9 JTS tekkis vaid mingil teatud turgude maksupõhjendusel (üle 1,9 liitri bensiinikal kõvasti suurem automaks). Riigis, kus maksusäästu ei tekkinud, seda ka uuena ei müüdud. Ühtegi ratsionaalset argumenti sellise asja jaoks pole. Kaalub ja võtab kütust sama palju kui 2.2 JTS, kuid neid raske auto jaoks hädavajalikke njuutonmeetreid ja kilovatte napib.
Tänud vastamast. Piltidel tundub, et esimene kõrvalistuja poolne poritiib on ka teist tooni, arvatavasti on Itaalias seda masinat siit sealt rihitud.
Itaaliast ostetud autode kohta ütles mulle üks maaletooja, et itaallased ei viitsi peale garantiid autot hooldada. Õli kas ei vahetata või pannakse mingit jama sinna üldse sisse. Ma saan tema väidet kinnitada- minu auto kõik hädad on suure tõenäosusega seotud väga ebaregulaarsest õlivahetusest koostöös vale õli kaustamisega. Hooldusraamat pidi suht luuletus olema seal.

Pigem maksa rohkem ja saad kindla peale hooldusajalooga masina. Muidu maksad auto hinna remondi alla.

Kuid eks arvamusi on teisigi.
--
Urmas

Re: Suvaline pläma 2016

#497
Kurja, ma just mõtlesin, et Itaaliast üle alpide oleks omale auto toomine oleks ikka päris vinge (praegusel hooajal muidugi võib-olla miite nii väga)

Re: Suvaline pläma 2016

#498
Itaaliast toomine on kindlasti suurem ettevõtmine kui saksast:
- Itaalia ARK elab kiviajas, tööd tehakse itaalia keeles ja üliaeglaselt. Ehk siis auto registrist maha võtmine võib ka mitu nädalat aega võtta.
- Kindlsutuse hind oleneb regiooniti ja võib samuti väga kalliks kujuneda.
- Pildi peal olev auto on enamuses osas üldse pettuse müügikuulutus või siis ei vasta kirjeldatule(lihtsalt müügi ja liikluskultuur on teistsugune).

Üldjuhul soovitan auto Itaaliast AINULT treileri peal tuua.

Päris mitmed autoaiad tegelevad itaalia autodega, võid neil hinnapakkumist küsida. Tavaliselt on neil ka omad poisid ees olemas, kellega on lihtsam asju ajada.

Re: Suvaline pläma 2016

#502
Ranno kirjutas:10 nädalat vana Jaguar ja pinnarooste igalpool,sammuti veateated soidu ajal polevad.Tosiselt õnnetu masin koosteliinil vist kokku pandud.
http://www.nettiauto.com/en/jaguar/xe/8 ... 5&vifNav=Y
Kas mitte Jaguar Hiina või India firma kätte ei läinud? Ega siis väga midagi imestada ju pole, et koostekvaliteet soovida jätab. :angel:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma 2016

#506
See rooste teema ...

Miks paljudeSPA-des on roostevabast materjalist käsipuud ja piirded roostes - sest need on toodetud samas ruumis tavalise terasega ja terase tolm läheb rooste.
Happelises keskkonnas, milleks on SPA-d ja mereäärsed kohad tuleb kasutada happekindlat roostevaba terast, sest tavaline roostevaba roostetab läbi.
St. seal toimub mingi keemiline protsess (mida silmaga ei näe) ja konstruktsioonid ähevad lihtsalt puruks - näiteks ripplae riputi või järgi anda (aasta - kahe jooksul peale paigaldust).
Roostevaba materjali keevitamine on omaette teadus ...

Samal põhjusel, milleks on korrosioon - tuleb alumiiniumist autodel kasutada klaasi vahetusel teist komplekti tööriistu (mis pole terasega kokku puutunud) ...
Seitsekümmend Viis

Re: Suvaline pläma 2016

#507
Minu arust on see 10 nädalat vana jutt tegelt bs, sellise auto peaks esindus tagasi võtma või välja vahetama. See et see müügis on, tundub kohutavalt kahtlane

Re: Suvaline pläma 2016

#510
Panen appihüüde siia kirja, kuna meil siin suht pädev kollektiivne aju ja äkki kellelgi head nõu.
Insignial (4x4) miski anomaalia, korralik ikka.
Aasta algul tuli pikemal otsal -36ga sõites kahin, kuskil ees, all. Heli meenutab seda, kuj rattakoopad on jääs ja ratas käib vastu, kiiresti sõites pigem vilin ja parklas korralik kraapimine. Tugeval kiirendusel kaob. Miski hetk sel reisil läks see lausa lärmiks ja kutsusin treila. Auto oli öö töökojas ja hommikul meister ei kuulnud midagi. Sõitsin minema ja voila! 50km pärast heli tagasi. Uuesti treila. Vol2, töökoda ei leidnud midagi, kuna masin üles soojenenud. Ja rohkem seda heli ei kuulnud, kuni selle nädalani. Samas olen vahepeal ju sõitnud u 50000km, aga vaikus. Mõtlesin, et seekord ei mingit treilat, võiduka lõpuni. Õnneks töökojas oli kahin alles. Nad on 99,98% kindlad, et see on kardaani 1 liigend. Ehk siis rist? Aga insigniale saab ainult originaalkardaani ja ristid pole väidetavalt vahetatavd, siis hind on ka kohe vastav. Ma ei tõtta seda tellima, kuna ma ei saa aru, KUIDAS saab rist, liigend vms kahinat teha. Peaks ju kolksuma või raksuma, kuna nõellaagrid liiguvad ju edasi -tagasi, mitte ei pöörle. Ideid? On reaalne?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)