Tegelikult on niimoodi jah...
võtmepeas asub saatja (toosamane kiip siis) võtmepesa vahetus läheduses asub vastuvõtja. Kui nüüd juhtub, et saatja ei ole vastuvõtja läheduses, siis lülitatakse immo peale ja auto ei tee piuksugi
Immo vastuvõtja on ühenduses ajuga ning ÜLDISELT ei ole sellel ühendusel võimalik korrodeeruda (äärmisel juhul saab õnneliku juhusena kuskilt juhtme ära lõhkuda)
Pigem kahtlustaks siiski saatja/vastuvõtja omavahelist koostööd
Seda muidugi eeldusel, et keegi ei ole vahepeal süüteluku ega ka ECU-ga mänginud...
EDIT: esmane pakkumine valest võtmest on tingitud kurvast asjaolust, et ka immol on võimalik peale seada lock-out kood. Kuid nagu kõik lock-out koodid jookseb ka see mingil ajal maha (näiteks auto on olnud pingetu rohkem, kui nädal), ning selle taastamiseks on vaja ECU/Immo uuesti kodeerida (mida saab vabalt teha vaid vastavas pingis õige koodi olemasolul)
Tegelikult ma olen normaalne....