Re: Suvaline pläma vol 2017

#482
QV on üllatavalt äge punn ja muuseas- kes arvab, et tegemist on väikese autoga, siis nagu ütlevad meie mitte-kõige-paremad sõbrad prantslased: la berzhetki...

tegelikult on tegemist üpris suure autoga ja 114 või 125 kw mootoriga on see ka võrdlemisi nobe (vastavalt siis kas 8sek või 7,3 sek 0-100) ning tarbib suhteliselt normaalsel määral kütust. Ma igaks juhuks ei ole 100% veendunud, kuid kõhutunne sõidutestil ütles, et QV on kiirem ja käitub viisakamalt ja võib-olla ka täpsemalt, kui 156 V6 (võib-olla on asi ka selles, et ma ei ole sõitnud väga heas korras 17" velgedega 156 Bussoga)

emotsiooni mõttes oli igatahes 1,4 giuliettast üle (ja seda öeldes tuleb siiski tunnistada, et Giulietta QV on omaette elajas ning ei kannata üldiselt eriti üldse võrdlust teiste autodega)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#483
urmask wrote:
Slicer wrote:...
Please somebody tell me " I am insane in the membrane" :crazy:
...
You're insane in the membrane! But that said- everyone here probably is :D
Slicer wrote:
...
Please somebody tell me " I am insane in the membrane" :crazy:
...

You're insane in the membrane! But that said- everyone here probably is :D
Seitsekümmend Viis

Re: Suvaline pläma vol 2017

#488
Multiair ise on suhteliselt lollikindel (korraliku hoolduse puhul.). niipalju, kui kuulnud olen, siis peamine probleem on olnud elektroonikas (vigased komponendid, reeglina tulevad välja juba garantiiajal)

natuke probleemne aga on see, et tegemist on siiski mikromootoriga ning jõuvaru ei ole sellel just eriti palju (IMHO ka stage 1 on juba natuke overkill - projekteeritud on see tegelikult 120kw peale, 140 tundub juba kahtlane )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#489
Igasugu imenimedega andureid pidanud vahetama ja kollane mootori tuli kipub aegajalt end nähtavaks tegema.
Vahepeal muutub natuke tüütuks juba see kollane tuli, kuna võtab võimaluse kasutada DNA reźiime. Aga muidu on ikka üllatavalt sportlik Dynamic reźiimis ja lust on sõita.
Ei tea kas Giulia on selles suhtes lollikindlam, kahtlus on sisse pugenud.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#490
maits wrote:Ei tea kas Giulia on selles suhtes lollikindlam, kahtlus on sisse pugenud.
Esimene Giulia (105) kindlasti on... praegune ... ei ole kindel :mrgreen:

Mida rohkem on autos elektroonikat, seda hullema autoga tegemist on...
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#491
Enda 1.4 125kW Mutliair´iga pole siiamaani probleeme olnud. Kütet võtab maanteel 6, linnas 8. Üksi või kaksi sõites on peaaegu tunne nagu sõidaks GT´ga.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#492
Kas see 1.4 125kw pole liiga vähe Giulietta jaoks? Küsin sellepärast kuna päris head müügipakkumised on sellise mootoriga Giulietadele.
Mito jaoks veel, sest seal kaal natuke väiksem siiski.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#493
Slicer wrote:Kas see 1.4 125kw pole liiga vähe Giulietta jaoks? Küsin sellepärast kuna päris head müügipakkumised on sellise mootoriga Giulietadele.
Mito jaoks veel, sest seal kaal natuke väiksem siiski.
No Giulietta on mõõtudelt ja kujult põhimõtteliselt Golf .Golf Mk5 tuli 1.4TSi 103kW ja GTi 147kW, nii et ta istub ilusasti oma 125kW´ga seal keskel. Tegelik tõde on see, et vahet pole kui vinge auto sul on, mingi aja pärast harjud ära ja tahad ikka kiiremat:)

Re: Suvaline pläma vol 2017

#494
Kunagi ajal ammusel oli mul BMW E46 rida 6 2.5l mootoriga, 125kw.
Mäleta mingite väiksemate turbotega võrreldes, et minu masina 0-100km/h ca 8 sek kiirendus ei lõppenud 100km/h järsuklt ära. Kiirenduse tunne kadus alles siis, kui viienda sisse lükkasin (see on ca 160km/h).
Tuttava 1.4tsi Jetta kiirendus kaob ca 120km/h.
Mu enda 1.9 tubrodiisli alfa 100kw kiirendus on ühtlaselt ebaühtlane, aga möödasõidud kuni ca 140-150km/h täiesti tehtavad (see on kuni 5.nda sisse lükkan).

Sõbral Octavia VRS, 2.0 turbo. Kw ei tea, aga ca 6sek 0-100 masin on. Aga võrreldes näit mõni aasta vana Audo A6 3.0 diisliga, siis maanteel 120+ km on see diisel igast asendist kiirem liikuma, sest lihtsalt töömahtu ja diisli momenti on seda võrd palju, et see väike turbo jääb lahjaks :)

Giulia 2.0 turbo vist on 0-200 igast asendist hea minekuga, aga eks töömaht tuleb ka seal varem v hiljem mängu.
--
Urmas

Re: Suvaline pläma vol 2017

#495
Giulietta kiirendus 100-150 on ok, autobahn´il 200-ga sõita oli ka okk. Pigem oleneb mis autoga võrrelda ja millist võimekust igapäevaselt ootad. See lõputu valikute küsimus.