Kunagi ajal ammusel oli mul BMW E46 rida 6 2.5l mootoriga, 125kw.
Mäleta mingite väiksemate turbotega võrreldes, et minu masina 0-100km/h ca 8 sek kiirendus ei lõppenud 100km/h järsuklt ära. Kiirenduse tunne kadus alles siis, kui viienda sisse lükkasin (see on ca 160km/h).
Tuttava 1.4tsi Jetta kiirendus kaob ca 120km/h.
Mu enda 1.9 tubrodiisli alfa 100kw kiirendus on ühtlaselt ebaühtlane, aga möödasõidud kuni ca 140-150km/h täiesti tehtavad (see on kuni 5.nda sisse lükkan).
Sõbral Octavia VRS, 2.0 turbo. Kw ei tea, aga ca 6sek 0-100 masin on. Aga võrreldes näit mõni aasta vana Audo A6 3.0 diisliga, siis maanteel 120+ km on see diisel igast asendist kiirem liikuma, sest lihtsalt töömahtu ja diisli momenti on seda võrd palju, et see väike turbo jääb lahjaks
Giulia 2.0 turbo vist on 0-200 igast asendist hea minekuga, aga eks töömaht tuleb ka seal varem v hiljem mängu.