Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#1
Tere,
Aastaid kõvatamist on läbi ja sai ostetud ka siis lõpuks Alfa ära. :D
Masinaks TI paketti omav 2004 aasta Alfa Romeo 156.
Auto puhul vigu leidub nagu kasutatud auto puhul ikka.
Üle peaks vaatama bensiininäidikuga seotud osad, kuna see viskab vahepeal segast - näitab rohkem ja siis vähem ja siis uuesti rohkem (kas viga näidikus või kusagil anduris)?
Teise asjana häirib see, et temperatuuri näidik ei näita üle 70 kraadi. Ehk keegi oskab öelda kust hakata viga otsima?
Veel ühe asjana kipub auto teel ujuma, mitte päris koguaeg vaid teatud teelõikudel, samas esines seda ka siledal asfalteel maanteel sõites. All hetkel 225/45 R17 originaal TI veljed.
Eile sai peale ostu ka suurpuhastus ette võetud, auto pestud, vahatatud ning istmed nahahooldusvahenditega üle käidud.
Lisan mõned pildid ka siis juurde.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#3
Enda kogemustest 156-ga võib ujumisel olla 2 põhjust, esiteks vaata, ega sul pole all runflat rehve, kui on, viska oma närvide säästmiseks kohe prügimäele, teiseks tagasild, kui see natuke on paigast ära, siis uue asfaldi peal vihmaga läheb eriti huvitavaks, aga muidu ujub natuke.
Muidugi võivad ka õõtsa puksid läbi olla, aga siis oleks kolin taga.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#4
bnd kirjutas:Enda kogemustest 156-ga võib ujumisel olla 2 põhjust, esiteks vaata, ega sul pole all runflat rehve, kui on, viska oma närvide säästmiseks kohe prügimäele, teiseks tagasild, kui see natuke on paigast ära, siis uue asfaldi peal vihmaga läheb eriti huvitavaks, aga muidu ujub natuke.
Muidugi võivad ka õõtsa puksid läbi olla, aga siis oleks kolin taga.
Tänud soovituste eest. Tegin täna Mustamäe otsa ning leidsin sealt Autoturu juurest ühe siledama tee mis värskelt asfalteeritud oli ning proovisin kuidas seal auto käitumine on. Tuli välja, et auto ei uju ega kisu kummalegi poole, isegi pidurdades ning kiirendades - auto liikus ilusti otse. Seega viga on neis 225 laiades rehvides ning teerööbastes miks auto otsustab ujuma hakata. Eelmisel omanikul oli selle kohapealt õigus. :angel:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#6
Oleneb palju rehvist
Opelil oli all 245 hankook - ei mingit häda, Michelin oli tundlikum, praegu Vulval on all 255 Dunlop, ei midagi
Aga kui gta-l oli all miski, krt ei mäletagi hetkel mis asi, siis ujus mõnuga, kui runflati sain 18 velgedega alla, siis oli autojuhtimine taas töö- ehk higile ajas.
Reeglina madal, kõva küljega on tundlikum, kuna ei mängi kaasa rööbastes.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#7
Hetkel läbitud kusagil 200km ning peab tõdema, et see masin tõmbab tõesti suunurgad ülespoole.
Tööalaselt on läbi käinud erinevaid uusi liisingautosid (kusagil 8 erinevat masinat) ning mitte ükski neist pole suutnud veel sellist sõidunaudingut pakkuda. :twisted:
Lähiajal plaan vaadata kere üle, kõrvaldada üksikuid roostekohti, vahetada helisüsteem välja veidike asisema süsteemi vastu.
Makiks läheb Bluetoothi omav Pioneeri makk, millele sai ka tellitud adapter rooli jaoks, et roolinuppe saaks edasi kasutada. Kõlarid nii ette, kui taha tulevad Pioneeri kolmeribalised koaksiaalid.
Ja mingi hetk peaks võtma ette termostaadi vahetuse, kuna linnasõidul tõuseb temperatuur 90 peale aga maanteel jääb sinna 70 ringi... :problem:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#8
stereo teemal-> ära pane ette kolmeribalisi- kui tweeter alles jääb, siis hakkab häält moonutama (originaalis paigaldatud twiitrid hakkavad kolmeribalistest üle mängima).

pigem 6,5 kompod (mina panin näiteks need juustud- https://www.noortehnik.ee/hertz-k165-un ... ntkolarid/ ) straight fit :) - vahetasin küll twiitrid välja aga tegelikult peaksid ka originaalid välja mängima :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#9
ts kirjutas:stereo teemal-> ära pane ette kolmeribalisi- kui tweeter alles jääb, siis hakkab häält moonutama (originaalis paigaldatud twiitrid hakkavad kolmeribalistest üle mängima).

pigem 6,5 kompod (mina panin näiteks need juustud- https://www.noortehnik.ee/hertz-k165-un ... ntkolarid/ ) straight fit :) - vahetasin küll twiitrid välja aga tegelikult peaksid ka originaalid välja mängima :)
On need samad?
https://www.amazon.com/Hertz-DSK-165-3- ... op?ie=UTF8

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#10
nõup- dieci'dest otsustasin mööda vaadata, kuna neil on powerit natuke paljuvõitu- mul olid eelmises 156-s võimsamad kõlarid ning nendega tekkis 2 probleemi:
1. kuna tümistas hästi, siis regulaarselt tuli polstreid kinnitada
2. hästi tümistamiseks on vaja suurt magnetit- 156 originaalpesad aga ei olnud nii suured, seega oli sealt postrist tükid välja saetud ning mdf l´plaat alla pandud (lisaks sellele ei istunud ka kateed enam nii hästi, kui võiks). hetkel on need 164-s, kus on ukse sees rohkem ruumi ning polstri alumine serv on samuti kruvidega kinni (156-l on ju poldid vaid ukse keskel - ülejäänu püsib tüüblite peal)

ja muidugi ilma filtrita kõlareid on 2way väljaehitatud süsteemi jube mugav paigaldada (vahetad pistikud välja ja voila) :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#11
Damn, ma juba tellisin ära need kolmeribalised kõlarid ja ootavad paigaldamist. :D Eks vaatab mis heli need teevad, vb kunagi vahetab siis esimesed ringi, kui väga kõrvu riivavad. :)
Pilt
Sain eelmise omaniku käest uued udutuled ka kätte, nii et suured tänud nende eest, kui peaksid teemat lugema. :thumbup:
Pilt
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#12
Sai tellitud täna autole uue termostaadi. Vaatasin autol termostaati ning avastasin, et osadel voolikutel on mingid originaalklambrid, mis ei ole vist võtmega keeratavad. Kas need korduvkasutatavad või peaks uued klambrid ka muretsema?
Lisaks sai tellitud ka Castrol 10W60 mootoriõli kaks 1L pudelit - kui tekib vajadus lisada, siis on kohe olemas, mitte ei pea hakkama kusagilt poest otsima. :)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#14
Nii, sain täna kätte OBD2 seadme diagnostikaks. Ühendasin auto OBD pesaga, kuna mootorituluke süttis siin mingi aeg. Ei tahtnud masinaga vahepeal pikemalt sõita, seega tellisin OBD2 seadme ära veendumaks, et midagi hullu ei ole.
Seadeldis tuvastas ka kohe järgnevad vead, mis mootoritulukese süttimist põhjustasid:
Pilt
Pilt
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
cron