Tere
Olen siin arvatavasti üks värskemaid alfiste.
Sissejuhatuseks nii palju, et pisiku sain külge alles selle aasta alguses tänud oma töökaaslasele ning 3 kuud märgasid unenägusid hiljem (5.04.2015) tõin selle kauni isendi koju.
Kuna ma teadsin mida autost tahan ja mida üritan vältida siis oli valik suhteliselt piiratud, valituks osutus 2012 Prantsusmaalt Eestisse saabunud isend, Tallinnast.
Tegu siis 2,4 liitrise turbo-diisliga, 147 kw (2007 aasta)
Järgnev pilt on müügikuulutusest. Kindlasti mõnele tuttav.
Enda klõpsud tulevad hiljem.
Sõiduelamus on super, suure osa sellest moodustab massist erinemine.
Suhete soojendamine uue autoga ei olnud just odav aga hetkel veel ei kahetse. Arvestades suurt läbisõitu (230k) ei ole siin midagi imestada.
5 päeva pärast ostu läks vahetusse sidur ning ühtlasi ka kõik õlid ja filtrid (750 Euri)
Hetkel ootan ette alumisi õõtsasid ja konte ning mõlemale sillale piduriklotse.
Pisivigu on autol küll: juhiukse aknatõstuk vajab vahetust, pagasiluugi avamise nupp salongis ei tööta, põhjakaitse tahaks lähi ajal uue paigaldada, kapott näeb välja nagu lund oleks sadanud (kivitäkked), kadedate inimeste võtmete jäljed uste peal muutuvad ka vaikselt häirivaks.
Lisaks pean laskma üle vaadata pihustite ja pumba töö - kohati kipub veits sinist viskama.
Hetkel veel ostu ei kahetse ja lähi ajal ei plaani hakata ka. Eks see ole nagu naistega: kui ta on ilus ja vaba siis järelikult on midagi seal viga. aga auto puhul on neid vigu lihtsam parandada.
(Autot võib liikumas näha Ida-Virumaal, põhiliselt jõhvis)
Re: AR 159 Sportwagon 2.4 JTDm
#2Õnnitlused ja pikka kannatust!
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is!
Re: AR 159 Sportwagon 2.4 JTDm
#3Kui ülalloetletud tööd tehtud siis on lõbu laialt
Alfas are for nice people...
Re: AR 159 Sportwagon 2.4 JTDm
#5Mõtlesin, et kuna teiste juppide kohale jõudmine võtab aega siis nokitseks niisama auto kallal. Võtsingi käsile aux-in kaabli monteerimise.
Tuli välja et kaasreisija jalge ette oli paigaldatud hands-free süsteem. Ülemised kaks juhet mikker, järgmised 2 kõlarid, alumised neli on toide. Kellel huvi selle kasti + juhtmete vastu on võib teada anda. Mikri asukoht on hetkel veel tuvastamisel.
Tuli välja et kaasreisija jalge ette oli paigaldatud hands-free süsteem. Ülemised kaks juhet mikker, järgmised 2 kõlarid, alumised neli on toide. Kellel huvi selle kasti + juhtmete vastu on võib teada anda. Mikri asukoht on hetkel veel tuvastamisel.
Re: AR 159 Sportwagon 2.4 JTDm
#6Ma tahaks seda handsfreed saada, aga pilte vaadates tuleb hirm peale...
On seda väga keeruline paigaldada?
On seda väga keeruline paigaldada?
--
Urmas
Urmas
Re: AR 159 Sportwagon 2.4 JTDm
#7Masin sõitis täna Põlvamaale. Teekonnal tuli lausa üks 159 veel vastu... Läheb suuremaks remondiks.