Re: Suvaline pläma vol 2017

#572
Pilot võiks rentida masinaid ka nv-ks. Giulat või qv giuliettat jne. Käin vahest korraks lennukiga Eestis (st mõnepäevased sutsakad on odavam lennata) ja kuidagi mannetu on tuttavatel küsida nv masinat või miski passat 1,4, avensis 1,8 rentida. Praegu näen neil aind täisteenusrenti.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma vol 2017

#575
On's ideid, millest võib selline rütmiline vibra tekkida?

Ca 120-130km/h iga 10-12 sekundilise vahega tekib autosse korralik vibratsioon sisse. See kestab ca 5-6 sekundit, vaibub ja siis tekib uuesti ca 4 sekundi jooksul.
Ca 100-110km/h seda vibra ei ole. Reedel vahetati tagavedrud, reguleeriti sillad.

Kontrollin küll üle, kas veljed ilusti auto küljes kinni, kuigi kolinaid ja loginaid tunda ei olnud.
--
Urmas

Re: Suvaline pläma vol 2017

#577
ts wrote:vibra osas süüdistaks laagrit ...
Sel korral seda värinat kiirusega ei osanud seostada, küll aga ca 3000rpm pööretega (proovisin näit 3. käiguga seda).
Mootoripadjad vms?
--
Urmas

Re: Suvaline pläma vol 2017

#579
Hooratas või rihmaratas - kui see 3000 pöörde juures tekib, siis peaks ka koha peal tekkima.

Kui paigal seistes tekib, siis on üsna kindlalt ratas (rihmaratta saad peale vaadates kontrollida - see hakkab nähtavalt vibama, kui ei hakka, siis on arvatavasti hooratas)

Kui seistes vibrat ei teki, siis kontrolliks patju (kasti patja nt)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#580
ts wrote:Hooratas või rihmaratas - kui see 3000 pöörde juures tekib, siis peaks ka koha peal tekkima.

Kui paigal seistes tekib, siis on üsna kindlalt ratas (rihmaratta saad peale vaadates kontrollida - see hakkab nähtavalt vibama, kui ei hakka, siis on arvatavasti hooratas)

Kui seistes vibrat ei teki, siis kontrolliks patju (kasti patja nt)
Nooh.. on siis ohtu, et midagi kusagil kokku jookseb (va rihm, see on loogiline)?
Ma selle rihmaratta saan üle vaadata (kuigi pole nii palju sõitnud, et peaks viga sees olema, ca 27k)

-muudetud-
Vaatasin, tundub, et rihmad jooksvead sirgelt. Selline 1mm liikumine (vaevu märgatav) on kõikidel mu autodel näha olnud ja oli ka värskelt remonditud mootoriga. Seega see vist norm.
--
Urmas

Re: Suvaline pläma vol 2017

#581
Siis pigem kahtlustaks tõepoolest hooratast (kuigi see peaks hakkama ennekõike tühikäigul raputama). Kahjuks tuleb tõdeda, et kahemassilise hooratta eluiga on haruharva üle 300 tuh :(
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#582
ts wrote:Siis pigem kahtlustaks tõepoolest hooratast (kuigi see peaks hakkama ennekõike tühikäigul raputama). Kahjuks tuleb tõdeda, et kahemassilise hooratta eluiga on haruharva üle 300 tuh :(
Tuleb tõdeda, et paljudele pakub nalja ja imestust asjaolu, et mul üle 300'000 sõitnud Alfa veel iseseisvalt ringi liigub :D
--
Urmas

Re: Suvaline pläma vol 2017

#583
Kahemassiline hooratas, sidur, lamdad, genekas ja palju palju muud ei ole ainult Alfa teema ...
VAG hoorattad dsg kastidel näiteks kipuvad juba 100 peal koost lagunema...

Lamda kohta on bosch ise öelnud, et kulumaterjal, m[*]is tuleb 80 juures vahetada jne
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#584
Tekkis mõte paigaldada Giulettale uus otsatoru. UKst pakuti kohe abivalmilt Wizardi toru 300€ eest. Kas on ka mõni kodumaine tegija, kes selle valmis saaks väänatud ja kelle poole võiks vaadata?