Re: Suvaline pläma vol 2017

#618
Slicer wrote:Alfa 159 2.0JTDM 125kw 16V TI pakett (2012). 165 000km.

Yey or nei? :D
yey-sõltub muidugi numbrist aga üpris kindlasti võiks olla mõeldav :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#619
ts wrote:
Slicer wrote:Alfa 159 2.0JTDM 125kw 16V TI pakett (2012). 165 000km.

Yey or nei? :D
yey-sõltub muidugi numbrist aga üpris kindlasti võiks olla mõeldav :)
1 omanik, 2012.a. varustusest puudu siis ekraan naviga ja esimesed parkimisandurid. 11000 eurot.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#626
2,0 on muuseas siiani tootmises - Alfa puhul Giulietta peal, lisaks siis veel mingi ports masinaid (freemont, doblo, sedici, ducato, cruze jne)

EDIT: räägivad, et väga vastupidav mootor pidi olema... . Kuigi 159 on sõidetud ja 2,0 diisel on sõidetud siis natuke teises teises kombinatsioonis.

Mootori enda kohta võib öelda, et veab nagu rong-> mine proovi freemont'i ja siis kujuta ette, et see on pandud autosse, mis on 500kg kergem ning oluliselt madalam :crazy: seda öelnuna- isiklikult sümpatiseerib rida5 rohkem
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#627
At the end of the day, on diisel Alfa peal nagu külmaks läinud Pasta Carbonara. Täidab küll kõhtu aga kas ka maitsemeeli paitab... selles ma kahtlen. :beaver: :mrgreen:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#628
Alfa Romeo 33 wrote:At the end of the day, on diisel Alfa peal nagu külmaks läinud Pasta Carbonara. Täidab küll kõhtu aga kas ka maitsemeeli paitab... selles ma kahtlen. :beaver: :mrgreen:
+1 :beaver:

Üldiselt ei nurise 4 silindrilise diisli üle (oluliselt mõnusam, kui teised traktorid) aga tegemist on ikkagi diisliga (ja kuigi 2,4 R5 on kah igati hea, siis ... ikkagi diisel)

HOWEVER- selle jaoks on ju vaja, et üks päris Alfa ikka veel kõrval oleks (mingi GTA näiteks :D)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#629
Käisin detsembris 2,4 JTD Breraga testsõitu tegemas. Oleks ära armunud, kui see diisel poleks seal kapoti all olnud.
Kõige õnnetum oli turbo-viivitus peale käiguvahetust. Tõmbas hästi küll, aga peale käiguvahetust mõtles hetke enne, kui jälle tõmbama hakkas. Vbolla oleks manuaali asemel automaadiga parem.
Clarkson ütles Brera kohta, et saab ka diisliga, kui oled selline mees, kellele meeldib, et tema Mona Lisal on vuntsid.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#630
kapa98 wrote:Käisin detsembris 2,4 JTD Breraga testsõitu tegemas. Oleks ära armunud, kui see diisel poleks seal kapoti all olnud.
Kõige õnnetum oli turbo-viivitus peale käiguvahetust. Tõmbas hästi küll, aga peale käiguvahetust mõtles hetke enne, kui jälle tõmbama hakkas. Vbolla oleks manuaali asemel automaadiga parem.
Clarkson ütles Brera kohta, et saab ka diisliga, kui oled selline mees, kellele meeldib, et tema Mona Lisal on vuntsid.
Tjah. Mul on sama mure. Kui tõmme taha tuleb, on minek igati hea, aga see kiirenduse võlu kaobki sellega, et kahe käigu vahel on sekund-paar pausi enne, kui jälle istmesse imeb.

Chippimine pidavat selle mure lahendama. Sama kehtib ka siduri libistamise kohta :D
--
Urmas