Loodan, et see pole see uputuse üle elanud Alfa. Mis kunagi siin Tallinnas oli.Traktor wrote:Noh, kas just Brera, aga Mito selle raha eest on juba intrigeeriv. Iseasi kui ehe kuulutus see on.
http://soov-ee.postimees.ee/2191861-alf ... tails.html
Re: Suvaline pläma vol 2017
#617Peaaegu nagu uus ju. Ostad ära?Slicer wrote:Alfa 159 2.0JTDM 125kw 16V TI pakett (2012). 165 000km.
Yey or nei?
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma vol 2017
#618yey-sõltub muidugi numbrist aga üpris kindlasti võiks olla mõeldavSlicer wrote:Alfa 159 2.0JTDM 125kw 16V TI pakett (2012). 165 000km.
Yey or nei?

Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2017
#6191 omanik, 2012.a. varustusest puudu siis ekraan naviga ja esimesed parkimisandurid. 11000 eurot.ts wrote:yey-sõltub muidugi numbrist aga üpris kindlasti võiks olla mõeldavSlicer wrote:Alfa 159 2.0JTDM 125kw 16V TI pakett (2012). 165 000km.
Yey or nei?
Re: Suvaline pläma vol 2017
#622Kui teaks, et nende kulud stabiilsed, võtaks isegi sellise.spark wrote:oleKS ... ostaKS
kas miskit sellist
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma vol 2017
#624Kas see diisel on veel tootmises?Slicer wrote:Kes siin on selle 2.0JTD diisli omanikud, võiks valgustada...
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma vol 2017
#6262,0 on muuseas siiani tootmises - Alfa puhul Giulietta peal, lisaks siis veel mingi ports masinaid (freemont, doblo, sedici, ducato, cruze jne)
EDIT: räägivad, et väga vastupidav mootor pidi olema... . Kuigi 159 on sõidetud ja 2,0 diisel on sõidetud siis natuke teises teises kombinatsioonis.
Mootori enda kohta võib öelda, et veab nagu rong-> mine proovi freemont'i ja siis kujuta ette, et see on pandud autosse, mis on 500kg kergem ning oluliselt madalam
seda öelnuna- isiklikult sümpatiseerib rida5 rohkem
EDIT: räägivad, et väga vastupidav mootor pidi olema... . Kuigi 159 on sõidetud ja 2,0 diisel on sõidetud siis natuke teises teises kombinatsioonis.
Mootori enda kohta võib öelda, et veab nagu rong-> mine proovi freemont'i ja siis kujuta ette, et see on pandud autosse, mis on 500kg kergem ning oluliselt madalam

Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2017
#627At the end of the day, on diisel Alfa peal nagu külmaks läinud Pasta Carbonara. Täidab küll kõhtu aga kas ka maitsemeeli paitab... selles ma kahtlen.



If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Suvaline pläma vol 2017
#628+1Alfa Romeo 33 wrote:At the end of the day, on diisel Alfa peal nagu külmaks läinud Pasta Carbonara. Täidab küll kõhtu aga kas ka maitsemeeli paitab... selles ma kahtlen.![]()

Üldiselt ei nurise 4 silindrilise diisli üle (oluliselt mõnusam, kui teised traktorid) aga tegemist on ikkagi diisliga (ja kuigi 2,4 R5 on kah igati hea, siis ... ikkagi diisel)
HOWEVER- selle jaoks on ju vaja, et üks päris Alfa ikka veel kõrval oleks (mingi GTA näiteks

Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2017
#629Käisin detsembris 2,4 JTD Breraga testsõitu tegemas. Oleks ära armunud, kui see diisel poleks seal kapoti all olnud.
Kõige õnnetum oli turbo-viivitus peale käiguvahetust. Tõmbas hästi küll, aga peale käiguvahetust mõtles hetke enne, kui jälle tõmbama hakkas. Vbolla oleks manuaali asemel automaadiga parem.
Clarkson ütles Brera kohta, et saab ka diisliga, kui oled selline mees, kellele meeldib, et tema Mona Lisal on vuntsid.
Kõige õnnetum oli turbo-viivitus peale käiguvahetust. Tõmbas hästi küll, aga peale käiguvahetust mõtles hetke enne, kui jälle tõmbama hakkas. Vbolla oleks manuaali asemel automaadiga parem.
Clarkson ütles Brera kohta, et saab ka diisliga, kui oled selline mees, kellele meeldib, et tema Mona Lisal on vuntsid.
Re: Suvaline pläma vol 2017
#630Tjah. Mul on sama mure. Kui tõmme taha tuleb, on minek igati hea, aga see kiirenduse võlu kaobki sellega, et kahe käigu vahel on sekund-paar pausi enne, kui jälle istmesse imeb.kapa98 wrote:Käisin detsembris 2,4 JTD Breraga testsõitu tegemas. Oleks ära armunud, kui see diisel poleks seal kapoti all olnud.
Kõige õnnetum oli turbo-viivitus peale käiguvahetust. Tõmbas hästi küll, aga peale käiguvahetust mõtles hetke enne, kui jälle tõmbama hakkas. Vbolla oleks manuaali asemel automaadiga parem.
Clarkson ütles Brera kohta, et saab ka diisliga, kui oled selline mees, kellele meeldib, et tema Mona Lisal on vuntsid.
Chippimine pidavat selle mure lahendama. Sama kehtib ka siduri libistamise kohta

--
Urmas
Urmas