Re: Suvaline pläma vol 2017

#661
Slicer kirjutas:
Samas... see diisel pole väga öko. Minek on kehvem kui Skodal, pole nii praktiline suuruse mõttes ja pole garantiid.
Ainuke mis tema kasuks räägib on 100x kenam välimus ja interjöör.
Ok, hind on ka 4000euri soodsam.
ehk siis- kolmandiku odavam, 100 korda ilusam, kütust võtab natuke rohkem (samas 4000.- eest saab palju palju kütust), garantii on niikuinii nõrkadele ja praktilisuse osas oleks mõistlik tegelikult juba suuremat autot vaadata (159 mahutab ilusti 4 täiskasvanut ja matkavarustuse-> kui juba rohkem on vaja vedada, siis pigem võiks vaadata juba mahtuniversaali poole).

ja mis seal salata- alati on chipid...

Škoda suureks plussiks on see, et universaalina ei näe see tõepoolest nii kohutav välja, kui sedaanina (siinkohal muidugi tuleb meelde clarksoni väljend Espace kohta- tegemist on parima mahtunivesaaliga, kuid selle ütlemine kõlab ikkagi nagu uhkeldaks suguhaigusega. ).

IMHO- Skoda on tegelikult ikkagi tööauto- ükskõik, mis mootorit sinna peale ei pane või kui palju ka sinna lisavarustust ei kuhja jääb see ikkagi kuidagi Skodaks (bang for buck on küll suurepärane aga see sisu... oh jah
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#663
Kuidagi 2,4 ja 154kw sümpatiseerib, lisaks ka veel 5pütase hääl, natukenegi laginale lisa :)

Aga ega eks kellelegi teisele on alati hea autot osta...
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma vol 2017

#664
Aga Itaalia turult sadaviiskümmendüheksaid on odavam vaadata. Soovitaks sealt vaadata. Väike roadtrip ka üksiti.
Ma miskihetk sealset turgu vaatasin, päris mõisrlikud diilid olid.
Ma nüüd neid kodukaid peast ei tea, peaks omam arvutist historyga üles leidma.
Aga google search ja google translate toimis.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#665
Slicer kirjutas:
bnd kirjutas:Miks sa just 2,0d vaatad?
Mida siis? Ei huvita järjekordne Alfa bensukas... need kõik võtavad 11+ linnas. :)
ja siis sõidad diisliga linnas lühikesi otsi ...
tänapäeva traktorid ikladuvad seda tehes ... Alfal õnneks AD -blued veel ei ole aga tahmafilter on mida tuleb käija tühjaks põletamas ...

Mul tahetakse koju 7 kohalist
Jube raske on leida bensiini mootorit ja automaati. (just lühikeste sõitude pärast) oleks töökoha ja kodu vahe 10+ km siis võiks ka diisel olla

Uuusi ei jaksa osta. Vanadest on paar Fordi mis sobiks (2,3 ja 2,0turbo) ja mis seal salata nr 1 kerkis XC90 oma 3,2 mootoriga, sest sellel on talutav pagass ka siis kui kõik istmed on kasutuses.
Seitsekümmend Viis

Re: Suvaline pläma vol 2017

#666
Suviti Itaalias trippides (ja autosid vaadates) on jäänud silma paar tähelepanekut
1- 98% tõenäosusega vajab auto värvitöid, seal lähtutakse loogikast- sul on pamper, kasuta seda.
2- puuduvad istmesoojendused
3- seest ilgelt trööbatud

Jah, läbisõidud olid suht ok! Kuna linnad on suhteliselt umbes kogu aeg, siis kasutatakse palju rongi-metrood. Aga nagu igal pool, kui on ilus, sile ja hea varustus, siis pole vahet, mis/kes müüb- maksab ikka rohkem kui nn keskmine.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma vol 2017

#667
diisel ja linn on kohutav kooslus-> kuigi ad blue'd ei ole, siis egr ja dpf ikalduvad ikkagi.

üldiselt kipub olema ka diislitel lühikeste otste linnakulu kuhugi sinna 8+ liitri peale

Itaalia osas väike teaser-> https://www.autoscout24.it/risultati?ve ... =2&size=20

soovituslik on muidugi lasta auto kohale tuua (eriti kui Itaalia keelt ei mõista...); ja arvestama peaad iluvigadega (nagu bnd juba mainis)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#669
spark kirjutas:...
Diislit aga Eestis sigalihtne müüa, eriti kui sul on 1,9tdi :)
Õde vahetas endal vw disla uue bensuka vastu, isegi iga päev 16km tööle ja 16 tagasi + linnasõidud, oli tõeline ikaldus dpf-le. ja ta pole kerge jalaga.
Aga müüdud sai esimese nädalaga. Kuulutus pühap üles ja neljap viidi minema, 1,9 ja vw ja igikestev ja ullöko ju.

PS! Mario, sul võib tulla veel see probleem, et ajad tanklas püstolid sassi. On seda paljudel juhtunud, kes kasutavad eri kütusega masinaid vaheldumisi. Isegi mul isa vandus tanklas, et on kuradi püstol pandud, mis avasse ei mahu ja niristas 60l diislit bensuka paaki :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma vol 2017

#670
Miks ma seda Skodat hakkasingi vaatama oli see, et Alfa diisel ja lühikesed otsad linnas. Ei kõlanud hästi, samas Alfa bensukad kohe üldse ei ole ökod.
Ma siiamaani ei saa aru, mismoodi see 1750 TBI saadeti nii kehva kütusekuluga tootmisse...
See VRS on 2.0 162kw ja võtab linnas 2l vähem kui see Alfa 159. Lisaks on Skoda raskem ka.... wtf?
Oleks see TBI vähe võimekam ja normaalsema bensiinikuluga... perfect! Ma saan oma GTA'ga linnas sama bensukulu kui see TBI oma 1.8L mootoriga.

Aga tulin just selle konkreetse auto proovisõidult.
http://www.auto24.ee/used/2527616
Väga mõnus tunne jäi. Ootan hetkel panga liisingu taotluse vastust, mis ma eile teele panin.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#671
BTW- see 2l vahet on Sul kadunud kohe, kui start-stop süsteemi välja lülitad.

ja nagu VAG-le kohane-> ametlik 70/30 kombo keskmine on tehase andmetel 6,4; tegelik DSG keskmine on honestJohn-i andmetel on ca 8,4; linnakulu on foorumitele tuginedes ikkagi 10-12 (niipea, kui turbiin kerima hakkab on kulu normaliseerunud)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#673
Erko kirjutas:Mis sellest start-stopist välja lülitada, suvel hea foori taga seistes vaikses autos muusikat kuulata
noh- harjutamise asi i guess (mitte, et ma foori GP-d harrastaksin, kuid selle aja peale, kui start-stop mootori käima saab olen ma manuaalkastiga tavaliselt juba üle ristmiku- Tartus või Pärnus on see võib-olla tõesti asjakohane.. ja ummikutes on see veel eriti masendav ...)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#674
Ma vaatasin seal Spritmonitoris keskmisi tarbimise VRS'l ja seal oli enamustel 8.1L/100Km kohta. Otsisin rohkem maa ja linna sõite, mitte autobahnijaid.
MInu jaoks 8.1 on vägagi OK juba.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#675
Start-Stop on üks imelik leiutis jah, aga eks absoluutarvestuses on tast ikkagi tolku, kui võtta miljonid masinad, mis korraga üle maailma foori taga seisavad.

Sõitsin mõned päevad ühe uue bemmiga, mis ka see peal. Foori all seistes oli see paras ikaldus. Loogika ütleks, et kui lasen jala pedaalilt, on aeg liikuda, see aga käivitus veel see hetk. Selle ajaga oli eessõitjaga juba 10m vahet tekkinud. Eriti lõbus oli nt Ülemiste parklas, kus kohta otsides ja teisi manööverdajaid oodates, suretas iga kord välja, kui ratas enam ei liikunud ja jalg oli piduril. Ei kujuta ette, mitu korda seda oli. Ses suhtes on manuaal loogilisem, see hetk, kui paned käiku sisse, siis ka käivitub ja kui on aeg liikuda, on käik sees ja mootor töös.
Õnneks on enda kasutuses masinatel saanud kõigil välja lülitada. Algul ehmatab ära, et mis nüüd juhtus??? Miks seisma jäi???
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)