Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#181
Sai ükspäev Tallinnas sinuga muljetatud pikalt ja auto ka üle vaadatud sul, ning ei saa öelda, täitsa kena on.

Aga, kuidas sul see istmesoojenduse asi lahenes? Kas sul olid ka pistikud veidi põlenud nendel või ei?

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#182
Tore kokkusaamine oli jah. Sellist juhust annab otsida, et nii moodi kõrvuti võib parkida. :D
Mul oli istmesoojendusega asi lihtne... ühel oli lüliti lihtsalt katki ja teisel oli lüliti seest natuke põlenud. Õnneks olid vanade istmete omad alles ja täiesti töökorras. ;)

Peaks vist teemat ka natuke uuendama... kuidagi pikaks on vahe veninud. :shock:
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#183
Huhh... vahepeal on möödunud juba üle aasta. Ei oskagi kuskilt alustada enam, sest juhtunud on palju ning tehtud juba veelgi enam. Aga muretsemiseks pole põhjust, kõik on suureprane! :thumbup:

Enamasti on aeg möödunud rahuliku sõidu või pigem kulgemisega. Läbisõit aastas tuli/tuleb keskmiselt 7000km, seega üsna vähe. 8-)
Püüan mingi nimekirja tehtud töödest ka kirja panna kuigi kõik vist ei tulegi enam meelde ma arvan... Aga vähemalt on pilte eelmisest aastast veel. :D

Tehtud tööd 2016 aastal:
1. Vahetatud said tagumised käändmiku puksid. Täiesti läbi olid, auto tagaosa hakkas ikka korralikult ujuma, eriti veel kui oli mõni konarlus teel... :crazy: Peale vahetust asi ikka tunduvalt stabiilsem.
2. Tegin summuti ilusamaks.. paigaldasin kroomitud summuti otsa. Täitsa viisakas teine! ;)
3. Õhulugeja hakkas lollitama, see kord tellisin ikka Boschi originaal osa, oli kallis küll aga vähemalt kvaliteet osa. Hiljem avastasin et õhuvõtu nn kopsikus oli ka suur auk seest kus kohast lisaõhku mootor sai, sellest ka pöörete kõikumised. Aga asi kõik korras nüüd.
4. Panin ka uue õhulõdviku. Vana lihtsalt pudenes ära juba.
5. Ostsin veel tagumiste usteklaaside tõste mehanismi ning ühe esimese ka, et saaks klaasid korralikult käima. Mingid kinnitused katki läinud. Nii...
6. Vahetatud said veel mootoripadjad ja puksid. Uued läksid parempoolsed mootoripadjad jaa paremp ülemised kinnitus puksid. Üks alumine padi oli nii läbi, et mootor oli pm lahti peal. :shock:
7. Ostsin ka uue jahutusradiaatori. Hakkas plastiku ja metalli ühendusest lekkima. Aga kahjuks vahetuseni pole veel jõudnud.
8. Tellisin ka uue käigikangi naha, sest eelmise pagaldus läks natuke nihu.
9. Aasta lõpus muidugi ka väga edukalt läbitud ülevaatus. :angel:

Selline tunne on, et midagi nagu unustasin veel kirja panna aga ehk pole hullu. Lisan siis kui meelde tuleb. ;)

See aasta on ka juba üht-teist tehtud:

1. Kohe aasta alguses panin summutile kolm uut kummitrippi. ( varsti tuleb summuti osas väike muudatus ka ) ;)
2. Vahetasin ära soonrihma pinguti ja ka rihma enda.
3. Tegin ära õlivahetuse, muidugi ka uus filter. Praeguseks hetkes sai siis täis 260 000 km. 3,5 aastat ja 20K läbisõitu... :mrgreen:
4. Võtsin siis maha ka klapikambrikaane, sest tihend hakkas lekkima. Küünlad ujusid lihtsalt õlis :wtf: Puhastasin kõik ilusti ära ning panin muidugi ka uue kaane tihendi ja ka uued süüteküünlad. Asi ikka hulga parem kohe.

See peaks hetkel kõik ka olema, vist... :D Aga tegemist on ikka palju ja uusi ideid tekib hulgi. Paar suuremat saadetist on veel teel nii et edasi jääb hetkel saladuseks. 8-) Püüan jooksalt ikka edasi postitada.

Panen mõned pildid ka ikka siia tegemistest ja autost:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Vana õhulõdvik vs uus...
Pilt
Pilt
Klapikambrikaane tihendi ja küünalde vahetus...
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Uus pingutusrullik
Pilt
Üks pisike video ka veel eelmisest aastast, enjoy! 8-)

https://youtu.be/OjzDkVDYNGs
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#185
Jahh kindlasti võiks parem olla ;) Kahjuks see neil tüüpiline, et tagurdustuled lihtsalt pleegivad ja pragunevad päikesega ära. :thumbdown: Ilmselt peaks uus lakk asja parandama.
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#186
nn punase toon lakiga saab veits paremaks (omal tegin AGA see kestab suvel mingi 2 kuud päikesega ja siis jälle selline luitunud)

Tagumise käändmiku pukside all pead silmas milliseid? Enda omal tekkis peale suvevelgede alla panekut nn ujumine/tee otsimine. vahetasin mõlemal pool tagumised ülemised öötsad ära ja lasin stendist läbi läks küll veidi paremaks aga ikka on kohati selline ,,ujumine/närvilisus,, sees sõites.

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#187
Tolmulest kirjutas:nn punase toon lakiga saab veits paremaks (omal tegin AGA see kestab suvel mingi 2 kuud päikesega ja siis jälle selline luitunud)

Tagumise käändmiku pukside all pead silmas milliseid? Enda omal tekkis peale suvevelgede alla panekut nn ujumine/tee otsimine. vahetasin mõlemal pool tagumised ülemised öötsad ära ja lasin stendist läbi läks küll veidi paremaks aga ikka on kohati selline ,,ujumine/närvilisus,, sees sõites.

Kui tulesid lakkida siis ikka korraliku 2K lakiga mitte spreiga. Toonimine juba iseasi. ;)

Mul oli autoga sama moodi, üsna korralik nn ujumine oli maanteel. Kohati ikka päris jube... Käändmiku puksid on need mis ühendavad alumise õõtsahoova ja käändmiku. Puks ise on käändmiku sees peidus.

http://ricambi.alfisti.net/images/produ ... 7412_1.jpg
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#188
Summuti koha pealt hetkel siis olukord selline... Kuna uus 2liitrise lõpupütt on üsnagi defitsiitkaup või müstilise hinnaga siis otsustasin kasutatud 3me liitrise mootori püti kasuks. Sain üsna korraliku kuid natuke keevitamist ja sättimist tahab seegi saada. Suurim probleem või õigemini vahe kahe püti vahel on see, et toru jämedused on nii võrd erinevad. Nimelt mul orig toru läbimööt on 48-53mm ja 3liitrisel 60-64mm. :D Tuleb loobuda orig flantsidest ning midagi uut välja mõelda. Praeguseks hetkeks on siis uus summuti all, keevitatud ning kinnitused ümber tehtud. Korraks tuleb veel alt uuesti ära võtta, et korralikult rooste eemaldada, puhastada ning ka värvida. Esialgu tundub, et asi sai üsna vaikne ja tagasihoidlik kuigi selline mõnus madal podin on... ( väike idee juba on, et peaks äkki vahepüti asendama otsetoruga. Eks näis )
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Ehk varsti näeb lõpptulemust ka ;)
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#189
Vähemalt üks asi sai tehtud.. vahetasin ära ics konsooli. Vanal läks millegi pärast pilt eest ära ja seda üsna ammu juba. Samas kõik funktsioonid töötasid aga ekraani pilti ei näidanud enam, lihtsalt erinevad triibud ees ( ilmselt mingi külmjoode kuskilt lahti? ). Aga otsustasin osta uue ja ikka natuke parem- telefoniga. 8-) Uus oli puidu imitatsiooniga ning seegi tuli üle värvida nagu ikka. :D Jäin kus juures mõtlema, et see puit on ka üsna ilus kui see korda teha ning üle lakkida... :think: Aga.. See kord võtsin ennast kokku ja lasin kohe ka uue logo teha sinna peale nagu sellel originaalis käib. Tehti väga kiirelt ja kvaliteetselt valmis. Aga telefoni funktsioonist... Kas peale antenni on veel midagi juurde vaja, et see töötaks?
Mõni pilt ka ikka juurde.

Vana vs uus
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Panin ka uue käigukangi naha kohe ära, mis sai Inglismaalt tellitud.
Pilt
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#191
ts kirjutas:Kuram- ma enne ei märganud, et Sul olid küünalde pildil Boschi küünlad ..... :evil:

Jah, see ongi asja juures kõige imelikum ja närvi ajav... Polnud ka just odavad.
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#192
Faif kirjutas:
ts kirjutas:Kuram- ma enne ei märganud, et Sul olid küünalde pildil Boschi küünlad ..... :evil:

Jah, see ongi asja juures kõige imelikum ja närvi ajav... Polnud ka just odavad.
Ega siis midagi muud kui kahjunõue sisse anda :)

Mul läksid 156-l kolm boschi küünalt kaheksast umbes 5000 jooksul.
Ühel tuli keraamikaosa ülalt lahti, ühel kukkus elektrood silindrisse ja õnneks hüppas peale pisikest tümitamist teise küünla vahele kinni, ühel põles lihtsalt elektroodi ots ära...

Õnneks keraamika jäi kõigil silindripoolelt külge...

P.s. nagu ma alati õelnud olen - itaalia autode kõige nõrgemad tükid on "made in germany"
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#193
Jah, sul läks siis isegi õnnelikult... :) Aga poleks kunagi uskunud, et midagi sellist võiks juhtuda, eriti veel kallite ja kvaliteetsete (väidetavalt) küünaldega.
Kahjunõude esitamine vaevalt edukaks kujuneks. Eeldan, et sellist viga ei taha keegi omaks võtta ning selle tõestamine oleks äärmiselt keeruline. :crazy: Aga otsin kindlasti välja selle koha kus kohast ma need ostsin. :evil:
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#194
Noh - kahjunõude osas... isegi KUI tehasel õnnestub kuidagi ennast konksu otsast lahti rabeleda, siis vähemalt ehk neid küünlaid enam ei müüda (mina jätsin selle tegemata puhtalt selle pärast, et mul ei tekkinud mingit kahju).

Selle võiks muidugi PM-ga enne läbi arutada, kuidas kõige mõistlikum oleks asjale läheneda :)
Tegelikult ma olen normaalne....
cron