Re: Suvaline pläma vol 2017

#796
Tegelikult ei ole probleemi mitte niivõrd sellega, et juppe tuleb otsida kuivõrd sellega, et osasid juppe pole enam ammu olemaski ja need tuleb taastada või osalt isegi taasluua... (sellest tegelikult tulebki sõna remont- tükkide vahetamine on IMHO pigem hooldus.. ehk siis generaatori remont on vigase laagri vahetamine, mitte terve geneka vahetamine-> julge 95% autoremondi ja keretööde ettevõtetest tegelevad vaid vahetamise ja värvimisega :)

Piloti osas-> see, et 164 liikuma sai on muidugi väga hea uudis :thumbup: (seda vaadates tekkis natuke kahtlus, et see liikuma saab).

Vaimustumise osas tegelikult on see täiesti arusaadav (nagu ka TRK puhul). Kuna ruumi on vähe, siis ei ole mõeldav, et auto lihtsalt 2 nädalat kuni kuu (tükkide kohalejõudmise aeg) ruumi kinni hoiab. Samas teadmata, mis mootoris toimub ei ole võimalik ka tükke tellida ... ehk siis vaimustuse puudumine on täiesti mõistetav :)

P.S. ettevõtte jaoks on juppide leidmine tellimine oluliselt keerulisem, kui omaniku jaoks . Samas jälle oma juppidega tulla, siis kaob garantii. See omakorda tekitab olukorra, kus uute tükkide paigaldamise eest pole mõistlik kellelegi maksta, kuna omanikuna pole mul ikkagi teadmist, kas põhjus oli töös või tükis.
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#797
Tartanjann wrote:"Vaimustumine" pole ehk tõesti õige sõna, aga ära teeme ju ikka (Pilot). Pigem on takistuseks varuosade saadavus vanematele mudelitele ja esinduse standard.
Hiljuti nt tegi pikalt remondis olnud 164 3.0 24V oma esimesed sõidud pärast seda, kui ta oli pulkadeks võetud siin.
Juppide osas on tööandjal lihtne loogika - töötaja peab oma kulutatud ajaga teenima raha ettevõttele. Ehk - kui juppide otsimisele kulub palju aega - peab sellest ka ettevõttele vastav kasum tekkima.
Ma TRK'le ütlesin viimane kord, et järgmine kord, kui auto viin, planeerime sisse 1-2h sõiduaega, et remondimees saaks selle pagana värina üles otsida. Selle 1-2h sõiduaega (remondiaega) ma maksan kinni, sest ega mul valida pole- värina tahan üles leida.

Ehk et tegelikult tasub vaid suhelda.

Aga tõsi- kui remondifirma kahtleb töössevõtmisel, siis ma pigem ei vii. Päris oskamatu kätte ei taha anda, saan halvema masina vbla tagasi.

Pilot on küll kallis, aga teatud küsimustele on neil kohe vastus koos hinnaga olemas. Näit. mis sisin see mul kapoti all on? Vastus- roolivõimu õli paagi põhjas olev filter, mis vibratsiooniga tekitab sisinat. Lihtne vahetada, hind mõttetu.. las sisiseb :D

Aga eks kõik taandub lõpuks raha taha.. Seda, palju keegi hobi eest on nõus maksma, oskab iga mees ise hinnata ;)
--
Urmas

Re: Suvaline pläma vol 2017

#799
Ma saatsin ka hinnapäringu bensiinimootori pihustite puhastamise asjus ühele firmale Tallinnas, mis tegeleb just bensiinimootori pihustitega. Siiani pole vastust saanud.
Alfa Romeo vist ehmatab enamik inimesi ära ja üritatakse nii kaugele, kui võimalik sellest autost hoida. Arvatakse, et ühte juppi parandades laguneb juba pool ülejäänud autost ära. :mrgreen:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#800
Keegi targem ehk oskab öelda, kas nende autopoodides müüdavate Mufflexi roostevabade sportsummutitega TÜVi on võimalik läbida? Või hakatakse seal mingit sertifikaadi jama ajama?
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#801
Ülevaatusel vaadatakse e tähist. Kui summutil seda märgitud pole või on see ülalpool, siis peab sertifikaat kaasas olema.

Muuseas - see ei ole enam ülevaataja otsus. Kui serti või tähist ei ole, siis on kohustus märge teha.
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#802
ts wrote:Ülevaatusel vaadatakse e tähist. Kui summutil seda märgitud pole või on see ülalpool, siis peab sertifikaat kaasas olema.

Muuseas - see ei ole enam ülevaataja otsus. Kui serti või tähist ei ole, siis on kohustus märge teha.
Selge, peab uurima siis kas neil mingi sertifikaat on olemas.
Miks just sportpütile mõtlesin on seepärast, et hetkel on summuti tagumine pütt paar aastat vana aga juba on päris korraliku rooste all ning tegu ei ole pindmise roostega, vaid päris ohtralt kobrutab metall roostekohtadest - ei imestaks kui järgmiseks aastaks on augud kusagil sees. Kuna keskmine pütt läheb nagunii vahetusse, sest tuvastasin sealt ka lekke, siis võiks ka tagumise püti parema panna, mis ka kestaks.
Ja hakata iga paari aasta tagant uut summutit ostma, mis maksab 70-140 eurot (olenevalt kvaliteedist), ei ole just väga mõtekas. Ennem paneks tagumise püti roostevabast, siis ei oleks selle roostetamisega enam muret.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#803
Selle jaoks on tegelikult eraldi seltskonnad.

Sertidega originaali asemele sobiv pütt maksab muidugi rohkem, kui 140.-

Täispikkuses (tagumisest katist) rv summuti (ragazzon) oli suurusjärgus 700 .- vist ...
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#808
Tartanjann wrote:12 aastaga ainult 30k sõitnud Eestis. Tõsine pühapäevasõiduk.
mulle isiklikult ei meeldi selle auto ajaloo juures 2013 aasta, kui keegi on ülevaatuse eel või ülevaatusel kõik tuled maha põletanud ...

BTW- olen kokku puutunud ida virumaa elektrike tööga ja... noh "saab ka nii"
Tegelikult ma olen normaalne....
cron