Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#76
See on automaatreziim.

156-l on kaks automaatreziimi- täisreziim (kus kliimaseade teeb, mida ise heaks arvab - sellega kaasneb juhipoolse temp näidikuga kaks põlevat tulukest) ning poolautomaatreziim, kus kaasneb üks tuluke juhipool. Poolautomaatses reziimis reeglina auto ise sise-välisõhu klappi ei reguleeri ning kliimat ja klaasipuhastust ise sisse ei lükka.

Minu meelest käis see välja selliselt, et seadistad ise peale käivitamist nii ventilaatori kui õhusuunamise. Kui ainult ühte neist puudud ja kliima välja lülitad, siis jääb poolautomaatsena ikkagi tööle.

Täisautomaatreziimile tagasi saad siis, kui lülitad korra defog-i funktsiooni sisse.
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#77
Tänud vastamast, ts. :)
Ma juba kartsin, et mingi jama on elektroonikaga aga sellisel juhul pole hullu. Kui mingi hetk auto juurde liigun, siis proovin poolautomaat rezhiimile ümber lülitada ja vaadata mis juhtub.

Sai siin tehtud autole väike kingitus ning tellitud 2 potsikut autovaha Inglismaalt. Eestis kahjuks erilist kvaliteetvahade valikut pole. Enne soolalöga plaan auto värvkate sellega üle teha. :)
Pilt
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#79
bnd kirjutas:Aga miks sa tahad sügiseste ilmadega uduste klaasidega ringi sõita ja kliima välja lükkad?
Kliimaseade on ikka koguaeg järgi, lihtsalt ükshetk jäi see silma, kui siin tühikäiku kontrollisin ja kliimaseadme välja lükkasin, et uurida kas tühikäik muutub ühtlasemaks.
Siis jätsin kliimaseadme välja ning järgmine päev sõites lükkas auto kliimaseadme iseeneselikult järgi. Sellest tekkis ka see küsimus.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#81
Nädalavahetusel sai ära vahetatud rehvid, kuna hakkab vist vaikselt külma poole kiskuma, siis viimasele hetkele ei tahtnud ka seda tööd jätta, kui peaks järsku lume maha viskama. Ei ole just meeldiv külmaga rehve vahetada, isegi mitte külmas garaazhis. :D
Sai eelmine nädal auto ära ka vahatatud ning tulemus jäi selle Dodo Juice vahaga väga hea, parem kui eelnevalt kasutatud Meguiar's kraam.
Täna hommikul autot käivitades viskas kusagil minut kaks tühikäigul tiksudes järsku mootoritulukese vilkuma ja hoiatuspinina hüürgama, jätsin auto seisma, panin diagnostikaseadme külge ja see ei tuvastanud ühtegi viga. Panin auto uuesti käima ning mootorituluke ei põlenud ega vilkunud enam. Müstika, autole vist ei meeldi külm kliima. :D
Olen siin külmemate ilmadega tähele pannud, et mootoriruumis on imelikud helid ka külmast peast, enne kui mootor soojaks läheb - soojemal ajal sellist asja ei olnud. Lõunamaa tehnika ja jahedam kliima ei ole just kõige parem kombo vist.
Üks sügisene pilt ka talvepapudega:
Pilt
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#82
Kuna suverehvide sisemised ääred olid päris kulunud, siis sai otsustatud, et suvehooajaks tellin 4 uut rehvi, kuna kasutatud rehve uurides ei jäänud midagi mõistlikku silma, taheti mingi räbala rehvi eest juba peaaegu uue rehvi hinda.
Seega mõeldud-tehtud. 2 nädalat ootamist ning uued rehvid käes.
Sai valitud suverehviks Uniroyal RainSport 3, internetis review'isid uurides oli nende kohta hea tagasiside ning kuna Eestis kipuvad nagunii enamus ajast vihmased ilmad olema, siis tegu ideaalse valikuga.
Eelnev rehv oli 225/45 R17 ning kuna selle rehviga kippus auto ujuma, siis otsustasin tellida veidike kitsama rehvi - 215/45 R17, see peaks olema TI veljele õige mõõt ka, mida näeb tehas ette.
Talverehviga nüüd seda ujumise teemat pole (205/55 R16), auto käitub ilusti teel ning sõidab sirgelt.
Pilt
Pilt
Lisaks sai tellitud veel ka uued Brembo pidurikettad ning Ferodo klotsid tagumisele teljele - koos klotside paigalduskomplektiga, kuna parempoolne piduriketas on suht sügavaid rante täis ja ketas pole ka just enam esimeses nooruses. Mingi hetk lähevad ka need vahetusse. Vb alles kevadel - eks näis.
Viimati muutis Alfa Romeo 33, 04 Dets 2017, 18:48, muudetud 1 kord kokku.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#84
Sul ei pruugi sama olla, aga GT kogemused
Miski pärast ajas vett sisse salongi tuulutus avast (bensiiinipaagi luugi tagant, stange all), kas need katte ribad olid seal valesti vms.

Sai seda külge uputatud ... ja pool juhuslikult avastatud

Vett ajas ka siis sisse siis, kui voolikust sai vett lasta karbis ja põhjas (tagaratta ees) olevatest avadest, siis oli vesi ainult istme all.
Seitsekümmend Viis

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#85
spark kirjutas:Sul ei pruugi sama olla, aga GT kogemused
Miski pärast ajas vett sisse salongi tuulutus avast (bensiiinipaagi luugi tagant, stange all), kas need katte ribad olid seal valesti vms.

Sai seda külge uputatud ... ja pool juhuslikult avastatud

Vett ajas ka siis sisse siis, kui voolikust sai vett lasta karbis ja põhjas (tagaratta ees) olevatest avadest, siis oli vesi ainult istme all.
Tänud soovituste eest, proovin need mainitud kohad veega üle kasta ja vaadata kas tuleb sealt läbi. :)

Vahepeal käis varajane Jõuluvana ning tõi lisaks tagumistele ketastele ja klotsidele ka esimesed kettad ning klotsid. 8-)
Hetkel vaid vahetamise vaev - eks näis millal selle töö ette võtan. :beaver:
Pilt
Pilt
Pilt
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#86
Veidike aega mööda läinud peale viimast sissekannet, autoga on kilomeetreid mõõdetud ja olen autoga enam kui rahul. Hirmujutud, et Alfa laguneb esimeste kilomeetrite järel algosadeks on küll asjatundmatute poolt kusagilt võetud. Ptüi ptüi, ptüi. Kuigi tädi mees uurib pidevalt külas käies, et noh kas Alfa ikka veel töötab või?

Vahepeal sai veel sisustust veidike täiendatud, igavad mustad salongimatid said uutega asendatud. Kiire tarne Itaaliast - nädalaga kohal.
Pilt
Järgmine aasta plaan kevade poole auto põhja seestpoolt kaeda ning lasta ka seest põhi MLiga üle, lisaks uuesti ka karbid üle käia seestpoolt MLiga.
Ning enne suve saabumist plaanis ka rihmad, rullikud ja veepump ära vahetada, kuna järgmise aasta Augustis tiksub viimasest rihmavahetusest 3 aastat täis - läbisõidu poolest võiks veel edasi sõita aga pigem mitte, lasen enne 3 aasta täis saamist rihmad ära vahetada, et omad rihmad ikka ei peksaks. :beaver:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#89
Hetkel on selle rihmaga läbisõitu seal 27000km juures, seega kilometraazhi poolest võiks veel edasi lasta julgelt aga kuna aastad pidavat ka mõjuma, et 3 aastat on selline aeg kus tuleks ära vahetada - olenemata sellest kui suur või väike on läbisõit, siis ongi kindlam vahetada enne, kui see 3 aastat täis tiksub. :D
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#90
Ma rihma vanusele ei mõelnud ja kulus 17 aastat, et rihmast lahti saada. 17 aastat ja 80000km.
Olen rumal, vitsad peksid..
Alfa Romeo 33 kirjutas:Hetkel on selle rihmaga läbisõitu seal 27000km juures, seega kilometraazhi poolest võiks veel edasi lasta julgelt aga kuna aastad pidavat ka mõjuma, et 3 aastat on selline aeg kus tuleks ära vahetada - olenemata sellest kui suur või väike on läbisõit, siis ongi kindlam vahetada enne, kui see 3 aastat täis tiksub. :D