Re: Alfa Romeo 159 Ti

#31
Esimene vastus- mõõda akupinge ara. Võibolla on küünalde relee kutu ja lülitab ennast alles 30 sek pealt välja (võta tester, süüde sisse ja vaata kas pinge tuleb üles tagasi peale tule kustumist või hiljem)

Kui pinge on madal, siis kipub diisel kehvemini käivituma.

Teine viga - puusalt pakuks, et püstakud on väsinud (kas vedrud ühest küljest või siis tugilaagrid- kui amort ise vajub viltu, siis on rattakalded paigast ning kui sarniirid ja puksid kaasa väsivad, siis on kuri majas ... Tavaliselt kipub see olema liiga suure madaldusega kaasnev häda)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 Ti

#32
Üks mõte..... Mul on vist endal selline jama, et mingi kütusesüsteemi o-ring või tihend väsinud, arvan, et mõni pihusti tagasivool. Välja miskit ei leki aga pikema seismise peale tundub küte alla vajuvat. Ootan peale süüte sisselülitamist kuni etteandepump end välja lülitab...mingi 10 sek umbes, siis käivitub paremini. See on muidugi teooria ainult hetkel. :D
dexter kirjutas:
Ahjaa, küsimus veel suuremale ringile : millest on tingitud esimeste rehvide sisekülgede suur kulumine. Sillastend näitab külgkalde ja ettenihke vigu. Reguleerida neid ju ei saa? Puksid ja sharniirid kõik korras...
Kuskil räägiti, et puksid pehmed ja sõidu ajal läheb lahkujooks suuremaks. Üks variant on alumistele õõtsadele powerflexid panna. Kui kalle on ühel pool suurem kui teisel pool siis saad natuke asja parandada poolraami liigutamisega. Algsed tehase andmed kokkujooksu osas ei pidavat ka kõige mõistlikumad olema, spetsialistid soovitavad paralleelseks keerata. Alfaowner.com'is ka teemasid selle kohta nt:

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159 ... t-1-a.html
159 2.4 JTDm:
Pilt

Re: Alfa Romeo 159 Ti

#33
Tänud vastamast...küttesüsteemil juba torustik esinduses vahetatud, lisa tagasivoolu klapp ka lisatud. Proovin veel ka läbipaistva voolikuga, et kas on näha õhumulle.
Ise natuke kahtlen, kuna see ei seleta miks ta sooja ilmaga üldse külmast peast minna ei taha. Aga proovin ära kuna kunagi ei tea....

Polüuretaanide peale mõtlesin ise ka kui see probleemi lahendab. Hetkel olukord selline, et mõlemalt poolt suht võrdselt paigast ning poolraamiga mängimine ei annaks mingit paremat tulemust.

alfahoolik kirjutas:Üks mõte..... Mul on vist endal selline jama, et mingi kütusesüsteemi o-ring või tihend väsinud, arvan, et mõni pihusti tagasivool. Välja miskit ei leki aga pikema seismise peale tundub küte alla vajuvat. Ootan peale süüte sisselülitamist kuni etteandepump end välja lülitab...mingi 10 sek umbes, siis käivitub paremini. See on muidugi teooria ainult hetkel. :D
dexter kirjutas:
Ahjaa, küsimus veel suuremale ringile : millest on tingitud esimeste rehvide sisekülgede suur kulumine. Sillastend näitab külgkalde ja ettenihke vigu. Reguleerida neid ju ei saa? Puksid ja sharniirid kõik korras...
Kuskil räägiti, et puksid pehmed ja sõidu ajal läheb lahkujooks suuremaks. Üks variant on alumistele õõtsadele powerflexid panna. Kui kalle on ühel pool suurem kui teisel pool siis saad natuke asja parandada poolraami liigutamisega. Algsed tehase andmed kokkujooksu osas ei pidavat ka kõige mõistlikumad olema, spetsialistid soovitavad paralleelseks keerata. Alfaowner.com'is ka teemasid selle kohta nt:

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159 ... t-1-a.html

Aga üldist juttu ka, see nädal sai pikemalt sõidetud, ca 350km üks ots ja auto käitus peale softi vahetust palju paremini. Küttekulu näitas varaema 4000km peale 8.2 ja nüüd 1400 km peale 6,6, millest vähemalt 30% on kindlasti puhas linn.
Autoga liikumine on väga hea, eriti tore oli seda teha otepää kuppelmaastikul, kua vahepeal spidokale pilku heites tuli varvas kohe pedaalilt. Auto tunnetus ja käitumine teepeal on lihtsalt ülim. Alfal on ainult üks suur viga minujaoks...vale vedu. Mitte seepärast, et kuskilt rullnoka laadselt külg ees sõita, vaid kurvis pidamist otsides on ikka suur vahe küll kui veavad tagumised rattad ja roolid esimestega vôi siis sõidad masinaga mis peab esiratastega mõlemat tegema. Aga see ka hetkel ainuke asi mis natuke häirib....


Vahelduseks veel...Sai siin Itaaliat seiklusreisina külastatud. Uskumatu oli minujaoks kui palju on Lancial erinevaid mudeleid millest mul polnud aimugi...ja muidugi liikluskultuur...Olen reisinid ikka omajagu, aga see mis Itaalias toimus oli tagant järele mõeldes ülimalt lahe...kohapeal tundus see hullumajana :D. Aga nuüd vähemalt saan aru miks Itaaliast tulnud autod on sellised nagu nad on:P

Re: Alfa Romeo 159 Ti

#34
Nii, tänase seisuga tehtud kaks suhteliselt ebameeldibvat tööd: vahetatud ära käsipiduri trossid ja vahetatud ka generaatori rihm.
Viimane sai vahetatud seepärast, et hiljuti purunes roolivõimu voolik ja peale seda hakkas rihm libisema ja vilisema. Seda tööd ma kellegile ilma rakiseta ette ei soovita võtta.
Mõni aeg tagasi sain ka kivi esiklaasi. Enne kui jõudsin reageerida oli see juba mõra. Nüüd kokku lepitud ka järgmiseks nädalaks klaasivahetus.

Minu vabandused, aga pole siiani suutnud korralikke pilte masinat teha....Kaks pilti klõpsasin ükspäev kui väljas oli 26 kraadi külma ja auto sooja panin:
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Alfa Romeo 159 Ti

#43
asendi osa on lihtne-> reguleerimiseks keerad poldi natuke lahti, ädzastid puksi ära ning keerad puksi uuesti kinni

kasu osas- võimaldab reguleerida külgkallet ning ratta asendit (mis omakorda aitab paremini autot teel hoida ja kiiremini kurve läbida- teoreetiliselt vähemalt)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 Ti

#45
Ma eriti nendest polü. pukside paigaldamisest õõtsadesse aru ei saa.
Üldjuhul kui mul autol õõts läbi, kus ka sarniir on.
Siis alati on läbi ka sarniir ja seda vahetada
eraldi ei saa. Siis pean ostma ikka uue õõtsa.
Aga siis ma seda uut õõtsa enam lõhkuma ei hakka,
et panna polü. puksid.
Kas tõesti ostate uued odavad õõtsad ja
asendate lihtsalt puksid ja nii edasi ka järgmine tiir ? :roll:

Stabika vardale, sellele panekust saan aru ja olen oma 147 -le lasknud panna polü. puksid sinna.
Seal toimetavad ilusti.
cron