Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#1142
Sai nüüd tehtud 108000 km peal ära suurem hooldus.
Rihmavahetus koos kõigi rullikutega.
Generaatori rihma vahetus ja rullikud + generaatori enda täielik taastamine.
Veempump.
Kompressiooni mõõtmine.
Airbagi ECU vahetus.
Õlivahetus.
Kuskilt lekkis jahutusvedelikku, oli vaja kindlaks teha ja parandada.
Miks kliima ei püsi, vaja lekkekoht tuvastada.
TÜV siis peale vigade kõrvaldamist teha.
--------------------------
Nende pärast sai auto viidud TRK'sse.

Vahepeal sain update'i Kalvolt, et paremad pooltelje mõlemas otsas on kaitsekummid läbi, need siis lasin ära vahetada.
Lisaks jahutusvedeliku kadumise põhjustajaks oli lekkiv radikas. Selle tellisin ise ja on teel.
Kliima ei toimi sest üks kliima toru on pooleks :P Ning ofc seda enam ei toodeta ka, ning tellida pole ka võimalik. Tehakse spetsi poolt käsitsi.
Ning vahetatakse siis kui tuleb ka uus radikas. Ehk järgmise nädala jooksul.

TÜV sai ka nüüd tehtud, tänu Airbagi ECU'le millele Rain leidis oma kollektsioonist sobiva nr'ga asenduse.
TÜV ajal muidugi oli paras ehmatus kogu seltskonnale, kui mootori vahelt hakkas suitsu tulema. Veel suurem ehmatus olevat siis olnud kui suitsu tuli sisselakse kollektori tagant- seal kus asub auto aju :clap: :geek:
Ning selline plastiku lõhn ka....
Kuid uurimise ja puurimise tulemusena lendas hoopis....

Mis on pildil? Vastus allpool...
Pilt



Süütepool otsustas harakiri sooritada peale 108000km ja oma sisu välja lasta. :mrgreen:
Hea, et niigi läks ning õnneks oli Kalvol riiulilt kohe asendus võtta.
TÜV mehed natuke nurisesid minu summti püti üle (Autolusso'st "Wizardi" kätetöö), õigemini selle mõnusa hääle üle mida see välja laseb :D
Aga tehtud ta sai. Hiljem ütlesin ka ühele nendest, et ega Audi RS5 vaiksem pole kui vajutada põhja lapats :D

Lisaks sai talvepapud jalga ning koju ma tulin.
Peale 1.5 nädalat sõitmist 2.0 diisliga... ulme mõnus ikka.
See hääl, see minek.... 8-)

To be continued...

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#1144
Kuna uus radikas jõudis kohale siis sai lastud see TRK's ära vahetada. Koos uue orig tulepesuriga ja tagasi panin orig küljepeeglid (parem temp sensori asukoht ja kvaliteetsem plastik), mis sai ennem lastud üle värvida.
Kliimatoru sai siis lastud uus teha, kuna orig. pole enam saada. Õnneks ei läinud väga palju. Kuid kogu rihmavahetus ja muud tööd kokku läksid ikka päris kalliks :)
Hetkel veel lõppu ei ole. Peab veel tegema muid asju. GTA juhiistme parandamine ja rooste kontrolli alla saamie põhja all. Veel ei ole väga hull, kuid kaua ta nii ei ole.

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#1145
Viisin paar päeva tagasi auto Sadulsepad24 juurde.
Sai tehtud väike vaiba parandus alumiiniumist jalatoe äärest. Ning siis suurem töö oli juhiistme alumise osa ümbervahetamine kõrvalistuja omaga.
Lisaks sai istmepadja ääred ka uue porolooni.
Suurem töö oli juhiistme külgmise ääre väljavahetamine alates istmepõhjast, kuna see oli üks suur tükk ja liikus seljatoe taha ülesse välja.
Ning nimmetuge reguleeriv tross sai kinnitatud ja timmitud, et uuesti toimiks.

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#1150
Lätis (ss.lv) on samuti üks 5500-ga olemas (küsimus on nende puhul pigem selles "viis korda samapalju alla pandud" märgetes- olen näinud ka mitte GTA-sid, kus viis kuni 10 korda auto maksumus ikka ei taga täiesti viisakat autot :) )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#1154
ts kirjutas:noh- tegelikult ma siiski arvan, et 5000 eest ostetav GTA nõuab umbes sama suurt investeeringut, et olla samas hinnaklassis 10 tuh maksva GTA-ga :)
Oleneb. Kui 2003.a. mudel ja 330mm Brembod juba all siis selle võrra jääb investeering ära suurematesse suportidesse. Võibolla joppab ning on mudel mis käis tagasi teeninduses, kus vahetati tavaline differ välja Q2 vastu juba.

Peale ostmist, kui kere on korras siis peale rihmavahetuse, veepumba, kliima, roolivõimupumba ja vedrustuse vaja ei läheks. Jääb sinna max 2500 kanti koos tööga.
+5000 eest saaks juba väga korralikuks. Tehnilises mõttes.