Alfa Romeo 33 kirjutas:Hetkel on selle rihmaga läbisõitu seal 27000km juures, seega kilometraazhi poolest võiks veel edasi lasta julgelt aga kuna aastad pidavat ka mõjuma, et 3 aastat on selline aeg kus tuleks ära vahetada - olenemata sellest kui suur või väike on läbisõit, siis ongi kindlam vahetada enne, kui see 3 aastat täis tiksub.
üldiselt ei tasu väga üle pingutada
üldine rihmade kuldreegel kipub olema 80 tuh ning 5 aastat. Tavaliselt on see tingitud sellistest faktoritest nagu rihma nurk ja tugevusvaru. V6 ja diisli puhul näiteks võimaldab rihma tugevusvaru (ca 200% igapäevakoormusest) rahulikult eeltoodud numbritega arvestada.
R4 juures (nii TS, kui JTS) on seal üks AGA - nimelt jookseb rihm üles väga kitsa nurga all ning erinevalt diislist (mis hakkab üle 3000rpm juures koledat häält tegema) ning V6-st (mis teeb niigi ilusat häält ja üle 4000 pöörde asi palju paremaks ei lähe) kipuvad TS ja JTS mootoris opereerima igapäevaselt kuskil üle 3500 pööretevahemikus.
Põhjus, miks vähendati TS rihmavälpa 3 aasta ning 50 tuh peale oli tegelikult selles, et plastrullikud (mis bravo/brava/marea peal vastu pidasid) kulusid kõrgetel pööretel edukamalt ning kippusid rihma puruks lõikama. Kunagi oli juttu sellest, et 156 aju registreerib eraldi loendurisse kõik pöördepiiraja rakendumised ning 99% enne 5 aastat katkenud rihmadest said sinna väga suured numbrid. Erinevalt näiteks Fiati/Lancia rihmadest, mille välpa ei ole vähendatud
Siiski- parem karta, kui kahetseda ...