1. jooks on väljapoole viltu- eeldatavalt seda juba kontrolliti
2. puksid on väsinud ning rattad lääpa vajunud
esimese punkti osa on reguleeritav; teise punti vastu aitab pukside/õõtsade vahetus

Amordipüstakul on üleval fiksaatorpolt/varras/koonus, mis iganes selle täpne nimetus on ja see istub küll tihkel oma augus. Oletan, et see segab seda püstakut liigutamast mõned millimeetrid siia ja sinnapoole?!bnd wrote:Üks võimalus jah nn lahkujooks, teiseks ratta kalle. Targad internetis kirjutavad aga, et on võimalik ees tiba reguleerida küll, ehk ülemised amordipüstaku poldid on märkimisväärselt väiksemad, kui augud keres, ehk sealt saad tõmmata amorti väljapoole ja all, ehk siis käändtelje kinnitus amordipüstakule on samuti suht suure "polt vs auk" erinevusega, pidi lausa 3-4mm laskma ratast kallutada.
Aegu ammuseid tagasi olin sama mure ees Ventoga, mida "ei saanud ka reguleerida" , aga püstaku aukudest sai piisavat, et kalded paika saada.
jep nägin, kuid see kõva vedrustus sportlikumas reziimis... bs, tüüp isegi mitte ei katsetanud seda amortide seadistus nuppu seal DNA juures.kapa98 wrote:Kõik on seda kindlasti juba näinud?
Doug Demuro ja Stelvio Quadrifoglio:https://www.youtube.com/watch?v=zwaAfpo9cvs
Kuidas sellist pilti teha ...valmarv wrote:Alfa beebimaasturhttps://www.alfaromeoworld.com/new-alfa-romeo-baby-suv/
Proovi ebays: alfa 159 floor mat clipSlicer wrote:Kas keegi oskab öelda kust saaks 159'le porimattide kinnitusi?
Neid pealmisi ümmargust plastist "mütse".
Või kuidas neid otsima peaks eBayst?