Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#122Update-> auto üleval ja esialgne hinnang...
keevitatakse kuni nädala lõpuni ning peale seda on tagumised pikihoovad jälle kere küljes (praegu olid õhus... ei tea jah, miks auto ujus ) ning ka autot on võimalik normaalsetest kohtades tõsta ja toestada
siis garaazi - üks pidurisadul veel uuendada ning trossid vahetada ja ...
siis läheb suuremaks lammutamiseks
[vahepealne uuring näitas, et oleks ikka pidanud kõik asjad ette ära ostma ... eelmine aasta õnnestus saada "viimased tagumised amordid- mida on nüüd kõik kohad täis; kuid esiamorte pole enam mitte-kui-kuskil ...]
keevitatakse kuni nädala lõpuni ning peale seda on tagumised pikihoovad jälle kere küljes (praegu olid õhus... ei tea jah, miks auto ujus ) ning ka autot on võimalik normaalsetest kohtades tõsta ja toestada
siis garaazi - üks pidurisadul veel uuendada ning trossid vahetada ja ...
siis läheb suuremaks lammutamiseks
[vahepealne uuring näitas, et oleks ikka pidanud kõik asjad ette ära ostma ... eelmine aasta õnnestus saada "viimased tagumised amordid- mida on nüüd kõik kohad täis; kuid esiamorte pole enam mitte-kui-kuskil ...]
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#123oi kuram, kui nukker pilt avaneb varuosaletis (ei tea jah, miks korralikud 164-d hingehinda maksavad)
lühidalt veermiku esimesest otsast:
- amorte ei ole (ei a-, b-, c- ega ka tuuningu maailmast)
- vedrusid saab kompunnida (üldiselt õigeid ei ole)
- alumisi kausse saab tellida NOS-ina (50.- tükist)
- ülemisi kausse ja patju ei ole
- laagreid on igal pool
- õõtsasid, pukse ja otsi ning sarniire on niipalju, kui vähegi soovi on (pagan küll- need on mul kõik olemas)
- rattarummu> ei midagi
tagasilla juures - kõik, mis on saada, on vahetatud, mingil hetkel ilmusid müüki uuesti tagumised reguleeritavad põikivardad (üks on kõver, mõlemad lähevad vahetusse), esimesi vardaid ei ole enam ei maa all ega maa peal, seega seal on arvatavasti vaja mingid (enam-vähem mõõdus puksid leida)
Õnneks on olemas ketid ja pingutikomplekt , kahjuks on keegi kuram sinna vett peale valanud ja õlipaberi seest vaatas vastu... väga palju roostet (vajab põhjalikumat ülevaatamist)
Mootori poolel on asi lihtne:
1. vahetada välja vaid hädavajalikud asjad- ca 300.-
2. tavasurvega kolvikomplekt, saaled, klapid ja vedrud juurde - kogusumma tuleb 106kW rebuild'i puhul ca 1200.- kanti;
3. +30bhp tuleb umbes 2400.- juurde
4. projekteeritud (150kw) võimsusega on number ca 10 tuh
arvatavasti jään 1 ja 2 versiooni vahele (st kõik laiali ja uute tükkidega uuesti kokku ilma kolvikomplekti vahetamata- kui just midagi jubedat mootorist vastu ei vaata)
Andurid lähevad kõik vahetusse (õnneks on vist kõik ka olemas), kaablid vajalikul määral samuti; pistikud vahetan kõik välja.
Jahutus:
termostaat ja pump ootavad; radikad, klambrid ja lõdvikud on vahetatud. Kliimasüsteemi komponente on õnneks kõiki saada (nagu ka agregaate).
Sisu osas- mitte midagi pole saada (peale pirnide) :
pedaalikatted on õnneks olemas, rool peaKS sobima ka 166-lt (kui seda ei leia, siis arvatavasti läheb nahatamiseks), airbagindus tuleb maha, armatuur läheb nahkkatte alla (QV stiilis), käigukang tuleb samuti nahatada
Klaasitõstukid tulevad kõik laiali ning uuesti kokku, piirajad ning hinged samuti, polstrid lähevad vahetusse
Pagasiruum saab uue vaiba ning mdf põhja, kuhu täismõõdus varuratas ära mahub
Kellaplokk tuleb laiali ning kõik kontaktid lähevad uuendamisele (sama lugu ka releede ja ajuga)
Istmed ja lagi on veel selgusetu teema (mõlemad vajavad tegemist)
kere osas on eriti lihtne... kui põhi tehtud, siis on ainult aja küsimus, millal ülejäänu tehtud saab. Kõik lahti käivad detailid saavad 'uueks' ning kiire ülevaade näitas, et hädasti vajab uut värvi katus ning kapott. Uksekleepsud tulevad uued ning edasi peaks juba ainult nikerdamine olema
Ah jaa- liiste, katteid, embleeme, tulesid jms samuti enam ei ole _> tuleb hakata põlve otsas puuduolevaid tegema
lühidalt veermiku esimesest otsast:
- amorte ei ole (ei a-, b-, c- ega ka tuuningu maailmast)
- vedrusid saab kompunnida (üldiselt õigeid ei ole)
- alumisi kausse saab tellida NOS-ina (50.- tükist)
- ülemisi kausse ja patju ei ole
- laagreid on igal pool
- õõtsasid, pukse ja otsi ning sarniire on niipalju, kui vähegi soovi on (pagan küll- need on mul kõik olemas)
- rattarummu> ei midagi
tagasilla juures - kõik, mis on saada, on vahetatud, mingil hetkel ilmusid müüki uuesti tagumised reguleeritavad põikivardad (üks on kõver, mõlemad lähevad vahetusse), esimesi vardaid ei ole enam ei maa all ega maa peal, seega seal on arvatavasti vaja mingid (enam-vähem mõõdus puksid leida)
Õnneks on olemas ketid ja pingutikomplekt , kahjuks on keegi kuram sinna vett peale valanud ja õlipaberi seest vaatas vastu... väga palju roostet (vajab põhjalikumat ülevaatamist)
Mootori poolel on asi lihtne:
1. vahetada välja vaid hädavajalikud asjad- ca 300.-
2. tavasurvega kolvikomplekt, saaled, klapid ja vedrud juurde - kogusumma tuleb 106kW rebuild'i puhul ca 1200.- kanti;
3. +30bhp tuleb umbes 2400.- juurde
4. projekteeritud (150kw) võimsusega on number ca 10 tuh
arvatavasti jään 1 ja 2 versiooni vahele (st kõik laiali ja uute tükkidega uuesti kokku ilma kolvikomplekti vahetamata- kui just midagi jubedat mootorist vastu ei vaata)
Andurid lähevad kõik vahetusse (õnneks on vist kõik ka olemas), kaablid vajalikul määral samuti; pistikud vahetan kõik välja.
Jahutus:
termostaat ja pump ootavad; radikad, klambrid ja lõdvikud on vahetatud. Kliimasüsteemi komponente on õnneks kõiki saada (nagu ka agregaate).
Sisu osas- mitte midagi pole saada (peale pirnide) :
pedaalikatted on õnneks olemas, rool peaKS sobima ka 166-lt (kui seda ei leia, siis arvatavasti läheb nahatamiseks), airbagindus tuleb maha, armatuur läheb nahkkatte alla (QV stiilis), käigukang tuleb samuti nahatada
Klaasitõstukid tulevad kõik laiali ning uuesti kokku, piirajad ning hinged samuti, polstrid lähevad vahetusse
Pagasiruum saab uue vaiba ning mdf põhja, kuhu täismõõdus varuratas ära mahub
Kellaplokk tuleb laiali ning kõik kontaktid lähevad uuendamisele (sama lugu ka releede ja ajuga)
Istmed ja lagi on veel selgusetu teema (mõlemad vajavad tegemist)
kere osas on eriti lihtne... kui põhi tehtud, siis on ainult aja küsimus, millal ülejäänu tehtud saab. Kõik lahti käivad detailid saavad 'uueks' ning kiire ülevaade näitas, et hädasti vajab uut värvi katus ning kapott. Uksekleepsud tulevad uued ning edasi peaks juba ainult nikerdamine olema
Ah jaa- liiste, katteid, embleeme, tulesid jms samuti enam ei ole _> tuleb hakata põlve otsas puuduolevaid tegema
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#124Niisiis- auto käes...
Positiivne on see et põhi on tehtud, negatiivne on see, et summuti töökojas tagasi panna ei osatud.
Seega on nüüd summuti pooleldi lahti, viltu ja vastu sillatala (kuna auto alla ei lastud, siis pean mingi aja pärast auto üles tõstma ja vaatama, mis sealt paistab )
Esialgu siis edasi summuti ja piduritega... Hiljem kõige muuga
Positiivne on see et põhi on tehtud, negatiivne on see, et summuti töökojas tagasi panna ei osatud.
Seega on nüüd summuti pooleldi lahti, viltu ja vastu sillatala (kuna auto alla ei lastud, siis pean mingi aja pärast auto üles tõstma ja vaatama, mis sealt paistab )
Esialgu siis edasi summuti ja piduritega... Hiljem kõige muuga
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#125Nonii - väga põhjaliku otsingu tulemusena tuleb tõdeda,et 164 on ametlikult klassikaline auto - isegi summutit ei ole (ainult roostevabana on seda veel saada)
Ülevaatust enne summuti korrastamist aga ei ole loota.
Vahepeal uurisin 'uusi' velgi (müstiline) ning tuleb tõdeda,et ka 16" velgedega on kummalised lood
Olemasolevad 15" viskavad nii, et on kohe.
Ülevaatust enne summuti korrastamist aga ei ole loota.
Vahepeal uurisin 'uusi' velgi (müstiline) ning tuleb tõdeda,et ka 16" velgedega on kummalised lood
Olemasolevad 15" viskavad nii, et on kohe.
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#126nettiautos on ka ainult 17"
https://www.nettivaraosa.com/vanteet/2628193
tundub jah et 5x98 läheb ajalukku
fiattidele 4x98t veel tehakse, ka uutena
https://www.nettivaraosa.com/vanteet/2628193
tundub jah et 5x98 läheb ajalukku
fiattidele 4x98t veel tehakse, ka uutena
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#127selleks, et asi põnev oleks-> pooled fiatid on tegelikult mitte 4x98 vaid 4x100 (for fun)spark kirjutas:
tundub jah et 5x98 läheb ajalukku
fiattidele 4x98t veel tehakse, ka uutena
164 TS on muuseas 4x98 (MiTo veljed läheksid ilusti... aga neid pole kellegi)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#128Isegi summutit ei ole (ainult roostevabana on seda veel saada) - ------- - Peaaegu kõik olemas. Ma ei tea, kas veel eraisikule müük toimub aga umbes 10a tagasi tellisin siit : https://www.auspuff-sets.de/as-shop/index.php
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#129Tnx- kodulehel on neil õige asi õigete mõõtudega tõesti ära märgitud - nende ebay webshop pakkus absoluutselt mitte sobivat komplekti
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#130vahepeal otsisin veel maa alt ja maa pealt ja leidsin mõned põnevad veebipoed (nt saab nüüd ka esiamorte... 280.- tükist) ning isegi kliimapaneeli ( 2290.- tükist)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#131No aga sa mõtle, kui paned uued amordid ja kliimapaneeli, siis on kergem müüa ju Müügiargument või nii
2200eur.... aga võta nii, et äkki 20a pärast 22000 eur
2200eur.... aga võta nii, et äkki 20a pärast 22000 eur
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#132kusjuures selle koha [ https://www.ricambinuovi.com/store/_it/ ] äriplaan on jumala ideaalne ...
kui ostad omale 4 tuh eest neoklassikalise auto, siis selle eest 20 tuh saab alles 20 aasta pärast, kui ostad omale 40 tuh eest ära kogu tehase laojäägi neoklassikutele, siis tuleb 40 tuh tagasi igal aastal järgmise 20 aasta jooksul.
kui ostad omale 4 tuh eest neoklassikalise auto, siis selle eest 20 tuh saab alles 20 aasta pärast, kui ostad omale 40 tuh eest ära kogu tehase laojäägi neoklassikutele, siis tuleb 40 tuh tagasi igal aastal järgmise 20 aasta jooksul.
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#133raha muudkui aga kulub ja tükke muudkui aga lisandub ... kuludetailidega on kõik enamvähem korras (esimesed pidurikettad ja geneka pingeregulaator ootavad veel ostukorvis; õõtsade väljavahetamist ei ole veel otsustanud - ma tean, et mul on kuskil üks set olemas aga kurat seda teab kuskohas))
mittekuludetailidega on jama kui palju (pikiõõtsad on vahepeal maailmast otsa saanud, tagasilla esimesed hoovad on uuesti saadaval aga maksavad pool auto hinnast ja amordidpadjad on ikka nullseisus- üldse ei tahaks pre FL.-i patju paigaldada aga vist muud varianti pole).
summutitega on jube nõme seis-> mitteSuperi komplekt on olemas, superi komplekti ei ole. Tükkhaaval tellides on Superi tükid olemas aga eri firmade omad ja eri kohtadest vist tuleb ikka leppida koleda summutitoruga (varasem kogemus näitas, et eri firmade tükid ei pruugi väga kokku istuda)
polstrimaterjali veel ei ole suutnud ära otsustada ning normaalseid velgi pole veel kah leidnud- üldse ei tahaks olemasolevaid sirgendamisse viia aga vist ei jää muud üle
äkki ehk võibolla saab see nädal lõpuks garaazi puhtaks ja autot lammutama
mittekuludetailidega on jama kui palju (pikiõõtsad on vahepeal maailmast otsa saanud, tagasilla esimesed hoovad on uuesti saadaval aga maksavad pool auto hinnast ja amordidpadjad on ikka nullseisus- üldse ei tahaks pre FL.-i patju paigaldada aga vist muud varianti pole).
summutitega on jube nõme seis-> mitteSuperi komplekt on olemas, superi komplekti ei ole. Tükkhaaval tellides on Superi tükid olemas aga eri firmade omad ja eri kohtadest vist tuleb ikka leppida koleda summutitoruga (varasem kogemus näitas, et eri firmade tükid ei pruugi väga kokku istuda)
polstrimaterjali veel ei ole suutnud ära otsustada ning normaalseid velgi pole veel kah leidnud- üldse ei tahaks olemasolevaid sirgendamisse viia aga vist ei jää muud üle
äkki ehk võibolla saab see nädal lõpuks garaazi puhtaks ja autot lammutama
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#134Eile siis lõpuks jõudis garaazi (koos väikese hunniku juppide ja suure hunniku tööriistadega)
Kui nüüd veidi aega tekib, siis saab otsast harutama hakata (mehhaanika ei ole hetkel enam suur mure , aga pisidetailidega läheb põnevaks )
Kui nüüd veidi aega tekib, siis saab otsast harutama hakata (mehhaanika ei ole hetkel enam suur mure , aga pisidetailidega läheb põnevaks )
Tegelikult ma olen normaalne....