Seda kas puks liigub või mitte näitab tulevik...hetkel paigaldades tundus küll, et asi väga stabiilne. Samas stiilis ka ju tagumised puksid, mis ekstsentrikuga.
Vajadus nende järgi oli nagu öeldud parema silla seadistamise võimaluste pärast. Ti kipub oma originaal madalduae tõttu üldse rohkem rehvi sööma ja see peaks aitama kompenseerida natuke. Lugedes vähemalt välismaist kirjandust.
Ja kui õõtsal sharniir kutu ka see süsteem toimib, siis vajadusel jah kogu protseduur uuesti...
Re: Alfa Romeo 159 Ti
#49pikka aega pole siia mahti olnud kirjutada:
Vahepeal tekksid mingid anomaaliad autoga. Auto armatuurlaual hakkasid sõidu ajal põlema kõiksugu veateated, mootori tuli, abs, veojõukontroll, mägipidur ja isegi kütuse näidik hakkas üles alla hüppama. Aru ei saanud milles viga. Käisin diagnostiku juures, aga algselt veakoodide põhjuseni me ei jõudnud, saime küll kustutada, kuid tulid ka kohe tagasi. Veakoodide ilmnemisel oli ka auto üli uimane ja mootor vibreeris kohutavalt.
Juba oli kahtlustus, et pihustid jölle otsas. seda seepärast et näitas 1silindri pihusti viga. ja pihusti kompensatsioonid olid samuti way off....
Mis aga välja tuli....vea põhjustajaks oli hoopis kehva ühendust andev pihusti pistik, Kusjuures korduvalt sai neid liigutatud, kuid siis asi välja ei tulnud...
Teine asi veel: auto käis korrapärases kontrollis kui öeldi, et üks rattalaager ja kolm vedru on katki. Need said kõik vahetatud ja masin jälle kenasti korras.
Siis aga sai autole sügisene pesu/hooldus tehtud. Peale seda vaatasin, et kole jubedaks on see värvkate läinud, täkkeid täis, küllaltki kriimustatud juba jne. Hakkasin mõtlema, et ehk peaks natuke värvkatte eest ka hoolitsema. Nüüdseks on kere laiali ja asi on jõudnud nii kaugele, et auto läheb ületuiskesse. Igal detailil on mingi pisike defekt pm küljes ja pole seega mõtet lapitama hakata.
Esimesed detailid mis värvialla said olid stanged ja kapott: Siin ka väike vihje auto uuest toonist :
Loodan järgmine nädal auto uuesti teele saad ja jälle mõningiad kilomeetreid nautida
Vahepeal tekksid mingid anomaaliad autoga. Auto armatuurlaual hakkasid sõidu ajal põlema kõiksugu veateated, mootori tuli, abs, veojõukontroll, mägipidur ja isegi kütuse näidik hakkas üles alla hüppama. Aru ei saanud milles viga. Käisin diagnostiku juures, aga algselt veakoodide põhjuseni me ei jõudnud, saime küll kustutada, kuid tulid ka kohe tagasi. Veakoodide ilmnemisel oli ka auto üli uimane ja mootor vibreeris kohutavalt.
Juba oli kahtlustus, et pihustid jölle otsas. seda seepärast et näitas 1silindri pihusti viga. ja pihusti kompensatsioonid olid samuti way off....
Mis aga välja tuli....vea põhjustajaks oli hoopis kehva ühendust andev pihusti pistik, Kusjuures korduvalt sai neid liigutatud, kuid siis asi välja ei tulnud...
Teine asi veel: auto käis korrapärases kontrollis kui öeldi, et üks rattalaager ja kolm vedru on katki. Need said kõik vahetatud ja masin jälle kenasti korras.
Siis aga sai autole sügisene pesu/hooldus tehtud. Peale seda vaatasin, et kole jubedaks on see värvkate läinud, täkkeid täis, küllaltki kriimustatud juba jne. Hakkasin mõtlema, et ehk peaks natuke värvkatte eest ka hoolitsema. Nüüdseks on kere laiali ja asi on jõudnud nii kaugele, et auto läheb ületuiskesse. Igal detailil on mingi pisike defekt pm küljes ja pole seega mõtet lapitama hakata.
Esimesed detailid mis värvialla said olid stanged ja kapott: Siin ka väike vihje auto uuest toonist :
Loodan järgmine nädal auto uuesti teele saad ja jälle mõningiad kilomeetreid nautida
Re: Alfa Romeo 159 Ti
#50pihusti pistiku viga oli mul esimene probleem, mis ilmnes, kui auto ostsin kunagi. Kolm päeva sain sõita ja hakkas jama pihta. Ise mõtlesin, et nonii hakkavad need alfa jamad pihta. Õnneks oli odav viga mida parandada, ainult 10€. Sealt edasi aga nii odavalt enam parandusi tehtud ei saanud kahjuks.
Re: Alfa Romeo 159 Ti
#51valmarv kirjutas: ↑28 Okt 2018, 12:28pihusti pistiku viga oli mul esimene probleem, mis ilmnes, kui auto ostsin kunagi. Kolm päeva sain sõita ja hakkas jama pihta. Ise mõtlesin, et nonii hakkavad need alfa jamad pihta. Õnneks oli odav viga mida parandada, ainult 10€. Sealt edasi aga nii odavalt enam parandusi tehtud ei saanud kahjuks.
Ma alustasin kohe teisest otsast , uued pihustid panin kohe ostes peale...