Re: Alfa Romeo 159 Ti 2.0JTDm Sportwagon - Slicer

#61
Jah, kuid peale pika maanteotse tegemist, hakkas ta uuesti vähenema ja sai enamvähem paika selliseks nagu ta ennem oli.
Ning praegu pole külmaga startimisel enam seda anomaaliat olnud, et tikusb näit 0.1l võrra ülesse minutis. Isegi kui autot lased pikalt seista, et salong sees täiesti soe.
Ju siis toimus mingi loendurite reset vms.

Ahjaa, kas teil kellel veel 159 , on samamoodi 0.5C tempi erinevus kui vaadata tempi näitu multimeedia paneeli ekraani nurgas ja siis odomeetri ja spidoka vahel kuvatavas paneelis? :) Naljakas, jusktui Alfal oleks 2 eraldi andurit :) Aga jah, vahet pole mis temp on, alati on ühe näit 0.5C võrra erinev.

Re: Alfa Romeo 159 Ti 2.0JTDm Sportwagon - Slicer

#62
Eile 159 ei käivitunud. Kuigi multimeeter näitas 11.89V. Kuid võimalik, et käivitamise hetkel läheb see madalamale ja ei suuda autot startida.
Uurisin juba netist mis akud sobivad (peal oli originaal Magneti Marelli aku, aastat 2011). Praegu on aasta 2019, seega suht impressive.
Igalpool soovitati 159'le asenduseks Varta Silver Dynamic E44 akut. Ning kes mu teise auto teemat teab, siis seal oli GTA'l aku läbi ja sai just see sama aku ostetud.
Varem on ka see olnud ja saab kiite.
Mõeldud tehtud.
159'l oli suht lihtne maha keerata akut. Panin siis uue Varta aku vahele ja kohe läks käima. Super. Siis mõtlesin, et kui näitab multimeetriga 12.0v (kui aku oli auto küljest maas), et äkki see vana 159 aku on piisav GTA'le....

jätkub... siin teemas :)
http://foorum.alfaromeoklubi.ee/viewtop ... start=1185

Re: Alfa Romeo 159 Ti 2.0JTDm Sportwagon - Slicer

#66
Ütleks, et siiamaani on väga hästi ennast üleval pidanud. Kilomeetreid ei oska peast öelda hetkel, pole kodumail ja autoga sõitsin 14 päeva tagasi.
Võimalik, et mingi 7-8000km. Üks tagumine rattalaager on läinud vahetusse. Koos tööga 140 eurot. Ainuke, millest selle auto puhul puudust tunnen on normaalne automaatkast. Esivedu on so-so, eelistaks 4x vedu, kuna igapäevane ja talvekas.
Sisu ja elektroonika on hästi vastupidanud.

Re: Alfa Romeo 159 Ti 2.0JTDm Sportwagon - Slicer

#68
Slicer kirjutas:
07 Sept 2019, 13:41
Olen täheldanud, et mingist kiirusest alates 100km/h kandis hakkab rool õrnalt võbelema/vibreerima. Samas auto ise sõidab otse ja ei ole vibra.
Kas roolitotsad või midagi muud?
Võib-olla rumal küsimus, aga.. kas korralikus kohas veljed-rehvid oled üle vaadanud, et oleks täpselt paigas? Rehvid ka korras? Ühtlaselt kulunud ja puha?

Ma oma 159-ga kurtsin ka, et 130+km/h tuli värin sisse (vahetult peale rehvivahetust) ja leiti, et 0.5grammi oli vaja ühte kohta juurde panna. Värin läinud.
Teine värin tuli õõtsadest. Ja pesemata velg (sees pool sopp) on ka tekitanud värinat.
Kolmas tuli katkisest tagavedrust.. :P

Ilmselt su masinal veel tundlikum see rool..

-muudetud-
Ahjaa- kontrolli, et kõik poldid oleks alles ja kinni.
--
Urmas

Re: Alfa Romeo 159 Ti 2.0JTDm Sportwagon - Slicer

#69
Eile otsustas sõidu ajal juhipoolne aken enam mitte ukse seest ülesse sõita ...
Sai pandud tänaseks TRK'sse aeg tõstukivahetuseks. Öö elas üle musta kilekotiga, mis lõigatud akna jaoks parajaks.
Päris jube oli hommikul sõita liikluses. Kuskilt välja ei saanud sisuliselt pöörata, sest ei näinud üldse kas keegi sõidab nina eest minema või mitte.
Seega läbipaistev tugev koormakile on parem valik :D

Re: Alfa Romeo 159 Ti 2.0JTDm Sportwagon - Slicer

#70
Slicer kirjutas:
25 Sept 2019, 18:05
Eile otsustas sõidu ajal juhipoolne aken enam mitte ukse seest ülesse sõita ...
Sai pandud tänaseks TRK'sse aeg tõstukivahetuseks. Öö elas üle musta kilekotiga, mis lõigatud akna jaoks parajaks.
Päris jube oli hommikul sõita liikluses. Kuskilt välja ei saanud sisuliselt pöörata, sest ei näinud üldse kas keegi sõidab nina eest minema või mitte.
Seega läbipaistev tugev koormakile on parem valik :D
:lol: :lol: :thumbup:
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D
cron