Re: EGR/DPF DELETE

#2
Tervist!

Minu jaoks on seal üks väga oluline negatiivne külg- suurem ja mürgisem saaste, mis torust tuleb välja, kui diisliaurude korduvpõletamine ja filter vahelt välja jätta.
Teiseks on nüüd tähelepanu ülevaatustel väljavõetud ja progetud EGR/DPF-idega.

Tõsi, minek on parem aga suitsu ja rämpsu tuleb ka torust rohkem.

EGR klapp on ca 70€ +vahetus lisaks.
Filter on kallis, ca 250-300€ + vahetus vist oli. Aga ca 100-150k vist peavad vastu, kui ilusti hoida (teha puhastussõite jms).
Korralik väljaprogemine ja filtri seest tühjaks tegemine või väljajätmine maksab ka raha.

Mina isiklikult oma lapsele mõeldes seda maha ei võtnud ;)

Urmas
--
Urmas

Re: EGR/DPF DELETE

#3
Aga kui eemaldada ainult EGR?
DPF jääb ikka osakesi kinni püüdma, aga saaks sel juhul vältida EGRi negatiivset mõju mootorile. Performance poolt mõjutaks selle eemaldamine vähem, põhirõhk siiski mootori eluea pikendamisel.
159 '06 2.4 JTDm SW

Re: EGR/DPF DELETE

#4
Kui egr eemaldada, siis on dpf oluliselt kiiremini täis... Ja tulemus ikka sama.

Üldiselt ei anna egri eemaldamine mingit olulist võitu (dpf maksab tõsiselt võetavat raha, egr on vajadusel paari tunnikesega puhastatav)

Imho - kui eemaldada siis mõlemad või mitte kumbki (btw - egr ei mõju diiselmootorile halvasti)
Tegelikult ma olen normaalne....