valmarv kirjutas: ↑04 Apr 2019, 20:12
Kas peale käigukasti õlivahetust on mingit muutust ka märgata?
Käike vahetab sujuvamalt ning veidi kõrgemalt ning rahmeldab vähem. proovin homme testträkil kiirendamist (kadaka tee otsast nõmmele - seal on kaks tõusu, kus kickdown ragistas ikka tõsiselt), siis oskan öelda, kas on hea või mitte.
Kuna nüüd on vedelikud vahetatud, siis tegin ka esmase kiirenduskatse ning leidsin järgmise veidra asja- kast reageerib väikese viitega ning järsul 0-110 kiirendusel tekitab teatud vahemikus olukorra, kus lag ja overboost vahelduvad (mingi kahtlustus ütleb, et kast tahab natuke harjutamist enne, kui sellest üle saab).
Korra juhtus linnas ka see, et kast lasi gaasi vabastamisel pöörded nulli (ju siis lülitas valet käiku vms).
keskmise kulu olen vist kompuutri väidetavas osas paika saanud-> maantee ca 5,8 (ilma püsikata) 6,2 püsikiirusega linnas kõik ülejäänu
üldine keskmine jääb kuhugi 7,5-8,3 vahele. Seega ilusti tehasenormi piiris. Välja arvatud juhul, kui kompuuter ei oska arvutada
Aknatõstuki võtan ette, kui kunagi aega on - kuulatamise järgi panustaks sellele, et mehhanismi ülemine serv käib kuhugi vastu (kuigi kinnijäämine viitab sellele, et tross on viga saanud). kuna 38.- eest saab juba uue mehhanismi, siis ma vist ei mõtle isegi sellele, et vana parandama hakata
Piirajad tuleb vist samuti ära tellida ning tagatuled ära isoleerida ning pirnipesad ära korrastada tulekomplekt on küll olemas, kuid kui olemasoleva korrastamine on vähegi võimalik, siis investeeriks selle summa mujale (iluvõret nt oleks vaja ja autoaia reklaamiga numbrialus häirib jubedalt )
Tegelikult ma olen normaalne....