Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts

#62
Niisiis - tross oli terve aga kõri oli altservast puru

Ja selle tulemusena oli mootori hammaka sidur saba andnud (lõpptulem - kuna hammakat ha sidurit eraldi ei müüda siis tuleb osta kogu täiskomplektne tõstuk - hell yeah :D )

Niimoodi ma ei jõua kunagi oluliste detailideni (iluvõre ja kapotiavamiskangi alus)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts

#63
Tellisin siis uue tüki (tõstuk koos mootoriga)

Täiesti arusaamatu konstruktsiooniga jublakaid tehakse ikka .

Lõpuks sai paika ja aken ikka veel korralikult ei toimi (poob 2/3 peal kinni )


Tuleb tagasi joonestuslaua juurde minna (klaas sai küll täpselt paika tõmmatud aga äkki oleks pidanud teistpidi reguleerima ...)

Ja uued küljesuunatuled said kah külge

Btw- keegi ei taha omale juhiukse tõstukit? Jumala uus - pole kordagi kasutatud :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts

#64
vahepeal proovin meenutada mis number odol ostes ees oli... ja ei tule meelde ... õlivahetuse kleepsu ei leia kah. Oleks vähemalt tankuritšekidki alles :D

Sisetunne ütleb igatahes, et vist on alles 7000 ette kerinud minu käes (viimane kuu poleks nagu sõitnudki)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts

#65
Valmistume jaanipäevaks (filtrid, esimesed pidurid ja käsipiduritrossid ning nipet-näpet veel ootavad autos).

Eelmine nv sai algusest peale häirinud asi ära vahetatud (uued ühegi märkega numbrialused said külge).

Ja küsimus - kas keegi oskab öelda, mis imevahenditega maki ekraaniga maki kätte saab (mul on cdboxis võõrad plaadid, mis ootavad õigusliku omanikuni jõudmist aga ma ei tahaks boxi ära lõhkuda.)
Mul on olemas peaaegu mõõdus eemaldamise vardad aga nendega ei teinud makk liikuma hakkamise nägugi (kas need peavad siis päriselt mm täpsusega olema?)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts

#66
need vardad peavad päris õiges mõõdus olema jah, õige keermega ka, kui kõik õige siis lihtsalt keerad sisse ja tõmbad jõuga, vaja natuke jõudu kasutada :) sisse keerates ta lükab need nagad üles, mis seadet kinni hoiavad.
ts kirjutas:
15 Juun 2019, 09:19
Valmistume jaanipäevaks (filtrid, esimesed pidurid ja käsipiduritrossid ning nipet-näpet veel ootavad autos).

Eelmine nv sai algusest peale häirinud asi ära vahetatud (uued ühegi märkega numbrialused said külge).

Ja küsimus - kas keegi oskab öelda, mis imevahenditega maki ekraaniga maki kätte saab (mul on cdboxis võõrad plaadid, mis ootavad õigusliku omanikuni jõudmist aga ma ei tahaks boxi ära lõhkuda.)
Mul on olemas peaaegu mõõdus eemaldamise vardad aga nendega ei teinud makk liikuma hakkamise nägugi (kas need peavad siis päriselt mm täpsusega olema?)

Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts

#67
Eile oli natuke produktiivne päev:

Esisilla pidurid on nüüd uued - ühe poole vaherus ca 15 min teise poole vahetus ca 3h (juhipoolsed tiftid olid nii kinni , et ülemise eemaldamiseks kulus 25 minutit ja alumise jaoks tuli väga karme võtteid kasutada)

Mootoriruumist leidsin veel paar leket - üks sai eemaldatud teise algpõhjust ei suutnud leida... jääb tulevikku.

Salongifikter sai vahetatud, õhufiltri kopsikust eemaldus kergelt kangestunud mumifitseeritud hiir...

Ja cd boxist ilmus 10 plaati mis nüüd ootavad pakendit ja postiautomaati :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts

#69
puhkus läbi ja kuna puhkuse ajal midagi probleemi ei tekitanud, siis hommikul pots autosse ja tuld Tallinna poole

ning tadaaa.... esimene probleem tekkis puhumisreidi ajal, kui aken kuidagi jonksutades üles alla liikus
teine probleem tekkis parklas, kui auto hakkas vallatult geneka tuld vilgutama (süüde väljas aku pinge 12.27; töötava mootoriga 11,66)
kolmas probleem tekkis vahetult peale parkimist, kui avastasin, et kul ei ole aimugi, kui kaua akutuli varem põleda võis (kuna ma ei osanud isegi sellisest kohast tuld otsida)
neljas probleem tekkis praegu, kui selgus, et järgmised paar nädalat autot remonti viia ei saa.

:clap:
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts

#70
loksudes Shalambraxyga tööle tekkis taaskord valgustav teamine, et:
1. auto liikumiseks vajalikke põhikomponente tuleb vahetada oma tingimustel, mitte auto tingimustel
2. geneka eluiga on statistiliselt tõendatuna umbes 300 tuh km (statistika baseerub masinatel nagu 164ts-156ts-156jtd-159jtd-passat-shalambraxy-vito-t4-320-330) ning 300 kkm saabumisel oleks mõistlik profülaktika mõttes igal juhul genekas ette võtta
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts

#71
Ja here goes again:

Sain auto peale genekavahetust kätte, kõik jumala lahe ainult,et klaasipesuvedeliku tuli andis hetke pärast märku (oh well - misseals ikka, tanklad kankutäis vedelikku sisse ja tuld)

Tuli ikka põles. Täna siis uus kankutäis ja tulemus -4 l vedelikku läks sisse ja lähemal uurimisel selgus, et korraga tuli välja kah :/

Ja nagu ikka - näeb ju jee, kuskohast paak lekib ...
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts

#72
kahekümneühes sajand ja värkki...

käisin eelmine kord remondis ja õlivahetuseks aega ei jäänud (nüüd neljapäeval on aeg) ja huvitaval kombel ma olen auto teadmisest natuke ees (täna hakkas lärmama, et õli on vaja vahetada... nagu ma ise ei teaks )

aga et see punane õlikannu kujutis, mis koos nõudmisega kaasa käib tekitas korraks küll üsna koleda judina :D
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts

#73
lihtsalt märge raamatusse:
mõlemad ülemised õõtsad kriuksuvad, kuna sarniirid on otsas.
juhiaken poob jälle kinni (rohkem hülgerasva)

parkimisanduritena tuvastati siis mõlemad tagumised parempoolsed ja esimene parempoolne - wöölkam tuu iibei (kohalikus kaubandusvõrgus maksavad andurid sellist hinda, et selle raha eest iibeist kolm andurit, iluvõre ja kapoti avamise kangi) :)

[ülevaatus on kah tulemas- huvitav, kas trossist tõmmatav kapoti avamine on ohtlik viga või eriti ohtlik viga]
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts

#74
ts kirjutas:
16 Aug 2019, 14:21
...
[ülevaatus on kah tulemas- huvitav, kas trossist tõmmatav kapoti avamine on ohtlik viga või eriti ohtlik viga]
Tegemist on siiski turvalisusega seotud lisafunktsiooniga, et vältida igasuguste poolt luugi avamist. Puldil olev nupp on pelgalt mugavusfunktsioon. Kui puldil topeltklõpsu teed, avaneb ka mootoriruumi luuk, aga ka see on mugavuse vältimiseks välja lülitatud. Kolme klõpsuga pidi ka klaasipesuvedelikupaagi kork avanema.. aga pole autot, millega testida.

Aga tõsisemalt rääkides:
Kompuutrist saab puldilt avamise välja lülitada ning siis "ära unustada", kuidas kompuutrit kasutada. Ava luuk ise neile (paota lahti lihtsalt enne).. ja nad ei pane tähelegi seda...
võib-olla..
--
Urmas