Alfa Romeo 159 2.4 ATM ei käivitu.

#1
Tere, mure selline, et auto läheb käima ja sureb välja koheselt, vajutades gaasi ei toimu midagi. Vahepeal saab auto käima, aga vibreerib hullult ning pedaali vajutades ei toimu miskit, pole õrna aimu, mis võiks olla.
Aku uus, kollektor sai vahetatud 2000km tagasi, samuti rullikud ja rihm.

Re: Alfa Romeo 159 2.4 ATM ei käivitu.

#2
Kas tuld näitab?

Kogemus venna Audiga - kütusesurve paigast ära kuna õhk sees (tavaliselt juhtus peale seda, kui kütus otsas oli)

Natuke paela otsas vedades sai iga kord auto tööle ning peale seda natuke aega toksides ( viimane kord sai ilma gaasita mäest alla veeretud, kuniks kolmanda käiguga pöörded 1400 peale said ja sai pihustid uuesti lahti)

Probleem ise on see, et kui õhk sees on, siis osa pihustitest ei saa piisavat survet üles, et avaneda
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 ATM ei käivitu.

#5
Automaadiga ei ole vedamisest kasu - kasti ei saa füüsiliselt ühendada.
Vedada võid kuni 50km/h 50km kaugusele :)

Vaata üle kas Sul mõni pihusti ei teki äkki (veider on see , et läks käima ja peale seismist tekitas mulli) või tõmbas äkki filtri jubedalt sodi täis (õhu ette vms)?

Kui käima saad ilma jubeda hüppamisega, siis võid vaadata kas mingi aeg käies läheb paremaks (seal tegelikult ei ole üldse palju vaja )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 ATM ei käivitu.

#6
TRK-s paar kuud tagasi vaadati, pihustit on normis. Imelik on see, et kui õlikork maha võtta, siis ta töötab kuni kork tagasi ei keera :D

Just 2000km vahetati kollektor, rullikud, rihmad, piduriosad, talvel vahetasin õõtsad, geneka, aku.

+ 5000km tagasi vahetasin ka kõik filtrid, õlid.

Küte kunagi pole 0-lli jooksnud

Re: Alfa Romeo 159 2.4 ATM ei käivitu.

#7
Sellisel juhul panustaks, et Sul on mingit moodi mingi asi risti õhul ees (EGR? Suur nahkhiir õhulugejas? Vms)

Kui õlikork eemaldada, siis saab mootor lisaõhku , seega peab probleem olema õhu poolel (vaata torustik üle, ega seal mingeid anomaaliaid ei paista)

Võid proovida kas hakkab tööle, kui õhulugeja või surveandur pistikust lahti ühendada
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 ATM ei käivitu.

#9
Selline mõte veel, et vaata üle intercoolerisse minev ja coolerist mootorisse edasi minev voolik (praegu meenus, et need on mõlemad siiski nurgaga kummivoolikud enne torusid) kui need vanaks jäävad, siis mingil hetkel võib juhtuda, et painduvad läbi ja plokivad õhuvoolu ära (kui turbo rõhku üles ei saa - surve on ees selline, et wastegate laseb enne õhu välja, siis võib sama efekt tekkida nagu ebapiisava kütusega )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 ATM ei käivitu.

#10
Therun kirjutas:
07 Juul 2019, 19:01
Oskab keegi öelda kas 159 2.4JTD AUTOMAAT tohib pukseerida neutraaliga või see kahjustab kasti?
Manual ütleb, et transportimise jaoks on vaja kasutada N-i ja et auto on vaja tõmmata täielikult puksiirile või tõsta üles esirattad ja et pukseerimist ajal peab mootor töötama

Minu loogika ütleb, et kõik soovitused on vastuolulised :) tavaliselt kehtib automaatkastide reegel, et neutraalil, mitte üle 10 km ja väga aeglaselt ning võimalusel töötava mootoriga ei usu, et qtronic erinev on (puksiir oleks muidugi kindlam)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 ATM ei käivitu.

#11
Vaatasin teisi manuaale ja seal ei öelda samuti midagi asjalikumat (otsest keeldu ei ole - tungiv soovitus on, et neutraalil ja töötava mootoriga , samas manuaali puhul keelab käivitatud mootoriga pukseerida - ainult süüde peab sees olema)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 ATM ei käivitu.

#13
Ikka ei andnud rahu ja tundub, et manualis on mingi viga sees (või minu itaalia keeles - ikkagi peaks olema süüde sees ja mittetöötav mootor ning mitte üle 50kmh)

Lisaks on toodud, et ei tohi transportida köie otsas ega jäiga liigendiga (st manualis öeldu kohaselt ei tohi üldse pukseerida :D )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 159 2.4 ATM ei käivitu.

#14
Alfa automaadi ehitust ma ei tea, aga tavaliselt saavad automaadid pukseerimisel viga seetõttu, et kui mootor ei tööta, siis ei tööta ka õlipump ja kohad, kus osad üksteise suhtes kiiresti liiguvad, jäävad kuivale.
Kuskil 90-ndatel oli mul au remontida ühte automaati, mida paela otsa Valgast Tallinna üritati pukseerida. Vedava auto juht ütles, et vahepeal nagu ei tahtnud tulla, aga siis andis hagu juurde ja tuli jälle. Kui kohale sai, siis tagajärg oli kole. Kui automaatkastis elektrilist õlipumpa ei ole, siis pikemat otsa rattad maas pukseerida ei tohi.
cron