Alfa Romeo GT 2005 3.2

#1
Pilt
See hetk, kui oled korraks kahe Alfa omanik.
Vahetasin punase musta vastu.

Poleks arvand, et 156 ja GT on nii erinevad. Peaks ju pmõtselt sama auto olema, aga GT-l on kõik detailid justkui 1-2-3% paremad ja üleüldse teeb see päris suure vahe. Auto on vaiksem. Vedrustus ja veermik oleks justkui andestavam vaatamata 18'' velgedele. Suunatule ja kojameeste hoobades on mingi lisapehmendus, mille tõttu on nende vajutamine pehmem ja kuidagi luksuslikum. Suunatule klõps on meeldivam. Rool on sama, aga samas ei ole ka, sest on millimeetri võrra paksem ja selle tõttu käes mõnusam. Sidur on kergem ja linnaliikluses jalale mugavam. 6-käiguline kast ja käiguvahetused on mõnusamad (kuigi 156 5-käiguline oli ka väga fun ja mehhaaniline). Iste toetab paremini jalgu ja terve auto sobib 195cm pikkusele mehele pikkadeks sõitudeks paremini. GT-s on 1 joogihoidja vs 156, milles oli 0 joogihoidjat. Ja originaal Bose stereo+woofer on rohkem, kui tegelikult vaja on.
Pilt
Soetasin vist ökopilli - 3,2 V6 177kW, aga kütusekulu sama, mis 2,0 JTS 122 kW. Kahtlustan, et "süüdlaseks" on 6.käik.

Olen nüüd aru saanud, kui mõttetu on võimas auto. Kogu selle võimsusega pole mitte midagi teha. Eriti, kui 2. käiguga u 105-110 km/h välja jookseb. JTS mootori vääne tuleb u 1000 pööret madalamal sisse, kui Bussol. Seega on Bussoga vähem võimalust nö maxi võtta ilma, et reeglitega väga pahuksisse läheks. Aga tegemist on siiski "hädaga", mida rõõmuga kannatan. Olengi nüüd viisakam ja rahulikum liikleja, kui enne.
Viimati muutis kapa98, 11 Juun 2018, 13:38, muudetud 1 kord kokku.

Re: Alfa Romeo GT 2005 3.2

#2
Pictures on puudu :)

aga natuke targutamist vahele- > 156 ja GT ei ole hoolimata samast veermikust natukenegi sarnased. GT ise on ehitatud 147 põhjale (mis on erinev 156 omast).

Vedrustus, pidurid ja veermiku puksid on seoses V6 olemasoluga natuke paremini püsivad (mootor ise on napilt veidi raskem ja vedurd-amordid hoiavad napilt veidi paremini)

Topsihoidjad on selline teine teema õigel Alfal ikka topsihoidjaid pole. 147/GT oli üldse esimene Alfa, millele selline fiiitšer peale pandi, 159-l võeti jälle ära, Giuliettale pandi tagasi ning Giulial vist on juba kõigil peidetud topsihoidja...
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo GT 2005 3.2

#3
Kütusekulu osas ütlen niipalju, et kuna Su endisel masinal oli termostaat oma aja ära elanud ning omadega läbi, siis põhjus miks kütusekulu suur oli, on termostaadis. Mootor ei saavutanud töötemperatuuri ja põletas rohkem kütust. Eriti just maanteesõitudega. Seega on täitsa võimalik, et kütusekulu oli V6ga samasse auku.
Aga edu ja muretuid kilomeetreid GTga. :)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo GT 2005 3.2

#4
Auto ostmises on nüüd peaaegu aasta möödas. Äkki 11 kuud või nii.
Augustis plahvatas differentsiaal. Ja plahvatas nii uhkelt, et lõi augu käiguksti korpusesse ning lõhkus seal nii mõndagi. Google ütles, et tüüpviga.
Kuna nii suur pauk, siis oli mõistlik ka muud asjad mootori ümbruses üle vaadata ja vajadusel ära vahetada.

Seega vahetatud või parandatud vahetatud:
- käigukast
- diferentsiaal
- hammasrihm
- termostaat
- radiaator
- summutisukk
- hunnik õõtsasid, hoobasid
- veepump
- üks rattalaagritest
- taastatud roolilatt
ja kindlasti veel midagi, mis pole enam meeles.

Novembrist saadik olen tagasi teel olnud. Ikka veel on superlahe auto.
Uus dif ei ole originaal ega Q2 vaid hoopis selline LSD: https://newalfaparts.co.uk/modification ... qdh6e.html
Autolusso ütles, et nemad enam Q2 ei müü.
Mis kõige olulisem! Kõik tööd sai Tartu CarSmart-is tehtud: http://www.carsmart.eu/kontaktid
Oma eelmise, punase, 156 TI-ga käisin ka alati seal. Seega, kui keegi nuputab, kuhu Tartus oma Alfaga pöörduda, siis CarSmart.

Paneks mingeid pilte, aga see piltidele viitamine on üks paras jändamine. Vbolla mõni teine kord.
Mulje on jäänud, et uue diferentsiaaliga on kütusekulu suuremaks läinud.

Re: Alfa Romeo GT 2005 3.2

#5
kapa98 kirjutas:Auto ostmises on nüüd peaaegu aasta möödas. Äkki 11 kuud või nii.
Augustis plahvatas differentsiaal. Ja plahvatas nii uhkelt, et lõi augu käiguksti korpusesse ning lõhkus seal nii mõndagi. Google ütles, et tüüpviga.
Kuna nii suur pauk, siis oli mõistlik ka muud asjad mootori ümbruses üle vaadata ja vajadusel ära vahetada.

Seega vahetatud või parandatud vahetatud:
- käigukast
- diferentsiaal
- hammasrihm
- termostaat
- radiaator
- summutisukk
- hunnik õõtsasid, hoobasid
- veepump
- üks rattalaagritest
- taastatud roolilatt
ja kindlasti veel midagi, mis pole enam meeles.

Novembrist saadik olen tagasi teel olnud. Ikka veel on superlahe auto.
Uus dif ei ole originaal ega Q2 vaid hoopis selline LSD: https://newalfaparts.co.uk/modification ... qdh6e.html
Autolusso ütles, et nemad enam Q2 ei müü.
Mis kõige olulisem! Kõik tööd sai Tartu CarSmart-is tehtud: http://www.carsmart.eu/kontaktid
Oma eelmise, punase, 156 TI-ga käisin ka alati seal. Seega, kui keegi nuputab, kuhu Tartus oma Alfaga pöörduda, siis CarSmart.

Paneks mingeid pilte, aga see piltidele viitamine on üks paras jändamine. Vbolla mõni teine kord.
Mulje on jäänud, et uue diferentsiaaliga on kütusekulu suuremaks läinud.
Valus, see diffri plahvatamine!
Kuid ma oleks arvanud, et 3.2 V6 GT'l on juba Q2 tehasest sees!?
Sest selleks ajaks oli teada see plahvatamise teema ja minuteada GT'd pidid kõik tulema juba Q2 diffriga...
Ma ise läksin Q2 teed, sest Autloussol oli üks kasutatud just pakkumisel sain 450'ga kätte.

Re: Alfa Romeo GT 2005 3.2

#8
Ma käisin ka seal sillastendis miskihetk. Hiljem kirjutasin neile, et 166 diislile rihmavahetuseks hinnapakkumist saada. Vastati konkreetselt, et nemad pole Alfa töödest huvitatud. :D

Re: Alfa Romeo GT 2005 3.2

#13
Tagumine märk on veel vahetamata. Pole ka nii pleekinud, kui esimene oli.
Aga! Leidsin Youtube-st video, mis ütles, et märk tuleb lihtsalt lahti kangutada ja uus asemele kleepida. Ei mingit polti, mis tuleks seest poolt lahti teha.
Kas saab keegi kinnitada, et see tõesti nii on? Ei tahaks kangutada ja siis halba üllatust saada.

Re: Alfa Romeo GT 2005 3.2

#14
tagumine märk- kui Sul ei ole märgist nupuvajutusega avatav pagasnik, siis tõepoolest nii on (GT-le enam vist märki keerates paljastuva lukuga lahendust ei pakutud).

testitud 156 ja 159 peal :D

taga on tavaline plaat ning selle keskel kõrgendik, millele märk kinnitub (kui 156-le lähenesin väga ettevaatlikult olles äsja vahetanud keeratavaid märke, siis 159 puhul läks juba lihtsamini)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo GT 2005 3.2

#15
Kes oskab aidata?

Probleem on juhipoolse uksega. Täpsemini aknatõstukiga. GT-l uksed on ilma piidata. Seega iga kord, kui lingist tõmbad, sõidab klaas u 1-2 cm alla ja sulgedes liigub uuesti ülesse uksetihendi vahele.
Vahetevahel kipub aken aga ukse avamisel liikuma liiga sügavale ja siis ust sulgedes see enam õigesse kohta ei naase. Selleks peab uuesti nuppu vajutama, et aken päris ülesse sõidaks. See on aga probleem, kui ukse väljast poolt kinni paned.
Probleemiga kaasneb ka see, et akent sulgedes ei sõida see sujuvalt ülesse välja vaid liigub 4-5 cm kaupa. Avatud akna sulgemiseks peab korduvalt nuppu vajutama, kuni klaas on oma õigel kohal. Veel üks lisanduv nähtus on see, et saab aknad avada, aga puldist aknaid uuesti ülesse kerida ei saa.

Viga vahest tuleb ja vahest läheb. On arusaamatu, millest see tingitud on. Varem arvasin, et temperatuurist või niiskusest vms. Aga igasugune korrelatsiooni väliste tingimustega puudub.

On kellelgi sarnaseid probleeme esinenud? Oskate midagi soovitada?